1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ

رستوران گردی

غذاهای معروف عمان رستوران گردی

عمان کشوری فوق‌العاده در سواحل دریای عمان است و پایتخت آن، شهر مسقط است که توریستان زیادی هر ساله به آن سفر می‌کنند. عمان در همسایگی عربستان و امارات قرار دارد ،به همین جهت اشتراکات فراوانی بین این کشورهای عربی وجود دارد، با این حال، این کش...

مشاهده

خورد و خوراک در تایلند راهنمای-سفر رستوران گردی

برای سفر به تایلند احتیاج به دریافت ویزای تایلند و رزرو تور آن دارید،ما در این مقاله قصد داریم خورد و خوراک در تایلند را به شما معرفی کنیم،تا در سفرتان دچار سردرگمی نشوید.

مشاهده

حمل و نقل در چین راهنمای-سفر رستوران گردی

امروزه ، چین دارای یک شبکه حمل و نقل جامع از فرودگاه ها ، قطارها ، بزرگراه ها ، مترو ، کشتی است. در این میان ، قطارهای سریع السیر ،متروهای جدید ، شاید بهبود چشمگیرتری در زندگی روزمره مردم چین داشته باشد.برای آشنایی بیشتر و بهتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشاهده

غذاهای معروف در باکو رستوران گردی

غذاهای آذربایجان در همه‌ی جهان گوشزد عام و خاص است.مخصوصا ما ایرانی‌ها که ذائقه غذاییمان به مردم باکو نزدیک است حتما قبل از رزرو تور باکو بهتر است تا با غذاهای معروف باکو بیشتر آشنا شویم.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشاهده

غذاهای معروف در چین رستوران گردی راهنمای-سفر

ما در این مقاله معروف‌ترین غذاهای چین را به شما معرفی می‌کنیم،پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مشاهده

غذاهای محلی کردستان رستوران گردی

استان کردستان جاذبه‌های طبیعی فراوان و خیره کننده‌ای دارد و یکی از پرطرفدارترین مناطق توریست‌پذیر ایران محسوب می شود.در ادامه ضمن نام بردن از معروف‌ترین غذاهای سنتی استان کردستان ده مورد از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

مشاهده

معرفی رستوران های اصفهان رستوران گردی

شهر تاریخی اصفهان به دلیل جاذبه‌های فراوان گردشگری خود در تمام طول سال سرشار از گردشگر و تورهای مسافرتی داخلی و خارجی است. به همین دلیل این شهر پر از کافه‌ها و رستوران‌های سنتی و مدرن است که با ذائقه‌ی هر نوع گردشگری هماهنگ باشد. برخی از ای...

مشاهده

بهترین دسر ها در ازمیر راهنمای-سفر رستوران گردی معرفی مقاصد

برخی از بهترین دسرهایی که می توانید در ازمیر پیدا کنید ، عمدتاً در بسیاری از شیرینی های سنتی (نانوایی ها) یا شیرینی های مدرن تر است. در اینجا بهترین مکانها برای بدست آوردن هر دو کلاسیک ساکارین ترکی و بین المللی ارائه شده است.

مشاهده


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر