هتل های بدروم

هتل کروانسرای بدروم

هتل کروانسرای بدروم در کنار ساحل دریا واقع شده است و تا مرکز شهر بدروم 11 کلیومتر فاصله دارد.به محض ورود به این هتل،معماری و رنگ های استفاده شده در آن، حس آرامش را به شما منتقل می کند. تمامی اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی و بالکن خصوصی می باشد.در رستوران های مختلف این هتل، غذاهای مختلفی سرو می شود . رستوران سلطان،پیشنهاد مهرآباد گشت به شما همراهان تور بدروم می باشد که میتوانید با صرف شام در این رستوران شب خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

برای بازی و آسایش کودکان مکان مناسبی در این هتل فراهم شده است. اگر دوست دارید ورزش و فعالیت بیشتری در این چند روز سفر داشته باشید می توانید از زمین تنیس، بسکتبال و بیلیارد هتل استفاده کرده و البته انواع ورزش های آبی نیز در دسترس شما قرار دارد. 

فاصله هتل تا فرودگاه بدروم ۲۱ کیلومتر می باشد. 

 

هتل ییلکن اسپا ولنس بدروم

اگر می خواهید در سفر به بدروم در هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید، هتل ییلکن اسپا ولنس بدروم گزینه مناسبی می باشد.این هتل تا مرکز شهر بدروم 22 کیلومتر فاصله دارد. کارکنان هتل ییلکن اسپا ولنس بدروم با خوشرویی با میهمانان تور بدروم برخورد می کنند و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می نمایند.این هتل دارای سرویس پذیرایی یو – آل می باشد.

سرویس یو – آل :  صبحانه، ناهار، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی بدروم، ۵۳ کیلومتر می باشد.

 

هتل پالوما یاسمین ریزورت بدروم

هتل پالوما یاسمین ریزورت با برخورداری از ساحل و پلاژ اختصاصی  و با دکوراسیون و معماری روز دنیا یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره بدروم است که در ۲۶ کیلومتری مرکز شهر بدروم واقع شده است. پرسنل هتل به شایستگی از میهمانان تور بدروم پذیرایی می نمایند. این هتل همچنین مجهز به امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی بسیاری می باشد .

این هتل از ۱۵۲ اتاق خانوادگی، استاندارد و سوئیت برخوردار است. در طراحی اتاقها از رنگ هایی روشن استفاده شده است،این رنگ ها و معماری هتل آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. پنجره هایی قدی با نورگیر عالی و بالکن اختصاصی باعث شده تا اتاق ها دلباز تر به نظر رسند . سیستم برودتی و حرارتی مناسب پذیرایی در اتاق، امکانات برای معلولین، یخچال، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، مینی بار ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، تلفن مستقیم، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان تنها گوشه ای از امکانات اتاق های هتل ۵ ستاره پالوما یاسمین ریزورت می باشد .

سالن بازی کودکان ، استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان، ساحل اختصاصی، یوگا ، سونا و جکوزی ، ، زمین گلف و تنیس، ماساژ ، سولاریوم حمام ترکی، سرسره آبی بدنسازی ، خدمات شستشوی لباس، صرافی، سرویس نگه داری از کودک ،  میز بیلیارد و پینگ پنگ ، فعالیت های ورزشی روزانه ، اسکواش ، خدمات زیبایی و آرایشگاه ، خدمات درمانی و پزشک قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات کپی و فکس ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  و . . . از دیگر امکاناتی است که با اقامت در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید.

فاصله تا فرودگاه بین المللی بدروم، ۵۰ کیلومتر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر