هتل سلکتوم بلک

هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya

برای گذراندن یک تعطیلات رؤیایی در شهر ساحلی آنتالیا هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya یکی از بهترین انتخاب های ممکن است. این هتل فوق لاکچری پنج ستاره فوق العاده لوکس و شیک است و ساحل اختصاصی آن یکی از بهترین سواحل اختصاصی در بین تمام هتل های کشور ترکیه می باشد. هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalyaبا تراس آفتاب گیر مشهور خود و اتاق‌هایی که مجهز به مینی‌بار، تهویه مطبوع، بالکن اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام هستند هم سطح مهم ترین هتل های گردشگری جهان کرده است. شما گردشگران عزیز حتماً در مقاله های قبلی ما خوانده اید که با توجه به بودجه و توقعی که از سفر و اقامت گاه خود دارید بهتر است پیش از عزیمت درباره هتل محل اقامت خود تحقیقات مفصلی انجام دهید. مهرآبادگشت به شما پیشنهاد می کند پیش از سفر به آنتالیا حتماً با مشاورین ما تماس بگیرید تا با توجه به زمان و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه ما به معرفی هتل پنج ستاره سلکتوم بلک Selectum Luxury Resort Antalya می پردازیم. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و رزرو هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalyaبا مهرآبادگشت در تماس باشید.

 

امکانات رفاهی هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya

هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalyaیکی از باور نکردنی ترین امکانات رفاهی در میان هتل های محبوب کشور ترکیه را دارا می باشد. شاید برای تان جالب باشد بدانید که این هتل لاکچری به تنهایی دوازده زمین تنیس و یک زمین فوتبال دارد. علاوه بر همه این ها هتل سلکتوم بلک  Selectum Luxury Resort Antalya امکانات ورزشی بی نظیری مانند یک باشگاه ورزشی فوق مجهز، یک مرکز اسپا همراه با سونا و جکوزی و سرویس های مراقبتی و چندین استخر سرپوشیده و روباز بسیار شیک و تمیز دارد. در کنار همه این امکانات بی نظیر در اطراف این هتل رؤیایی زمین های گلف فراوانی وجود دارد که بسیار مناسب گردشگرانی است که نیازمند سفری در نهایت آرامش هستند. هم چنین گردشگرانی که اهل هیجان بیشتر هستند می توانند به تفریحاتی مانند اسب سواری، پینگ پنگ بیلیارد و پرتاب دارت روی بیاورند. همچنین هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalyaمجهز به امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، نگهداری از کودک، کالسکه، استخر و غذای مخصوص کودکان می باشد که همین امر این هتل استاندارد جهانی را به یکی از کامل ترین اقامت گاه های کشور ترکیه بدل کرده است. برای رفاه حال بیشتر شما گردشگران عزیز، هتل سلکتوم بلک  Selectum Luxury Resort Antalyaامکاناتی مانند اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، صندلی ماساژ، خشکشویی و اتو نیز فراهم کرده است. از دیگر امکانات متنوع در هتل سلکتوم بلک  Selectum Luxury Resort Antalyaمی توان به انواع رستوران های سنتی و فرنگی، انواع کافی شاپ، پارک آبی، زمین بازی و استخر کودکان و کلاس یوگا را نام برد. این ها فقط بخشی از همه امکاناتی است که این هتل پنج ستاره درجه یک برای شما گردشگران عزیز فراهم کرده است تا در صورت اقامت در آن یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهای زندگی خود را تجربه کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیش تر و دقیق تر درباره هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya حتماً با مشاورین مهرآبادگشت تماس حاصل کنید.


برخی از اماکن گردشگری اطراف هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya

فاصله هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya تا باغ تالرنس:‌ ۲.۱ کیلومتر

فاصله هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya تا شهربازی لند آف لجندز: ۲.۹ کیلومتر

فاصله هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya تا باشگاه گلف گلوریا: ۶.۱ کیلومتر

فاصله هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalyaتا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۱۳.۱ کیلومتر

فاصله هتل سلکتوم بلک    Selectum Luxury Resort Antalya تا فرودگاه آنتالیا: ۲۱.۱ کیلومتر


یادتان باشد برای دریافت اطلاع بیش تر و جزیی تر درباره این هتل معروف و مشهور پیش از عزیمت به کشور ترکیه و شهر آنتالیا حتماً با مشاورین ما در مهرآبادگشت تماس حاصل کنید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و رزرو هتل سلکتوم بلک  Selectum Luxury Resort Antalya با مهرآبادگشت در تماس باشید.

 

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر