1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. همه چیز راجع به تور آذربایجان زمینی

همه چیز راجع به تور آذربایجان زمینی

همه چیز راجع به تور آذربایجان زمینی

همه چیز راجع به تور آذربایجان زمینی

آذربایجان یکی از کشور‌های همسایه است که از نظر فرهنگ و سنت به ایران شباهت بسیاری دارد، زیبایی‌های طبیعی و تاریخی آذربایجان باعث شده است که تور آذربایجان و باکو از جمله تور‌های پرطرفدار در میان گردشگران باشد. باکو پایتخت آذربایجان یکی از شهر‌های ساحلی این کشور است که در سواحل دریای خزر واقع شده و به دلیل نزدیکی آن به ایران تور زمینی آذربایجان از جمله تور‌های ارزان و مقرون به صرفه است که طرفداران بسیاری نیز دارد. در این مقاله کوتاه به همه نکات و اطلاعات لازم برای تور گردشگری آذربایجان پرداخته‌ایم، برای اطلاعات دقیق‌تر با مشاوران ما در مهرآباد گشت تماس بگیرید. همچنین برای ثبت نام تور آذربایجان، خرید بلیط آذربایجان، رزرو هتل در آذربایجان، تور باکو و... با مهرآباد گشت در تماس باشید.

قیمت تور آذربایجان

آذربایجان کشور بزرگی نیست اما با وجود مساحت کم شهر‌های بسیار زیبا و دیدنی دارد که از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار منطقه قفقاز محسوب می‌شوند. این کشور با پیشینه تاریخی که دارد یکی از باستانی‌ترین کشور‌های دنیا محسوب می‌شود. بنابراین سفر به آذربایجان با جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار همراه خواهد بود. این کشور دارای آب و هوای کوهستانی و معتدل است این کشور تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سرد و خشک دارد با این حال در تمام فصول سال می‌توان به این کشور سفر کرد و از یک سفر هیجان‌انگیز لذت برد.

قیمت تور زمینی آذربایجان به عواملی چون مدت سفر، تعداد روز‌های اقامت، زمان سفر، کیفیت هتل و... بستگی خواهد داشت. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات دقیق سفر زمینی به آذربایجان با مهرآباد گشت تماس بگیرید.

تور ارزان آذربایجان

از آنجایی که کشور آذربایجان یک کشور با آب و هوای نسبتاً معتدل است تقریباً در تمام فصول سال می‌توانید به این کشور سفر کنید. اگر به دنبال تور ارزان آذربایجان هستید، سفر زمینی به این کشور یکی از ارزان‌ترین تور‌های موجود کشور آذربایجان است. اگر قصد دارید که به صورت هوایی به آذربایجان سفر کنید می‌توانید با انتخاب هتل و نوع ایرلاین و پرواز، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و تور ارزان‌تری را انتخاب کنید.

تور لحظه آخری آذربایجان

یافتن تور‌های لحظه آخری حواس جمع می‌خواهد، برای این که بتوانید از فرصت تور لحظه آخری آذربایجان استفاده کنید باید به صورت مداوم آفر‌های موجود آژانس‌های هواپیمایی را چک کنید، معمولاً همه آژانس‌های مسافرتی پرواز‌های چارتر و تور‌های لحظه آخری به مقصد مورد نظر شما را دارند، پس چک کردن مداوم این آفر‌ها فرصت ثبت نام تور لحظه آخری با قیمت پایین را برای شما ممکن می‌سازد.

بهترین زمان سفر به آذربایجان

بهترین زمان سفر زمینی به آذربایجان بر اساس آب و هوا در فصل بهار و پاییز است. اگر قصد دارید با تور زمینی آذربایجان به این کشور سفر کنید فصل تابستان نیز فصل خوبی برای سفر به این کشور محسوب می‌شود. شلوغ‌ترین ماه‌های گردشگری آذربایجان ژوئن و سپس جولای است، به همین دلیل قیمت هتل‌ها، بلیط‌های هواپیما و... در این ماه‌ها به حداکثر میزان خود می‌رسد. پس اگر در این ماه‌ها قصد گردشگری دارید بهتر است که تور زمینی خود را از ماه‌ها قبل رزرو کنید. به این ترتیب می‌توانید در بهترین زمان به آذربایجان سفر کنید و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی نمایید.

زمان برگزاری فستیوال‌ها نیز یکی از بهترین زمان‌های سفر زمینی به آذربایجان است، در ماه می ‌در این کشور فستیوال غذای باکو برقرار است که یکی از مشهورترین فستیوال‌های آذربایجان است، ضمن این که رویداد‌ها و کنسرت‌های بسیاری نیز در این میان برگزار می‌شود.

همچنین در ماه رمضان و اعیاد ملی و مذهبی نیز در آذربایجان فستیوال‌های بسیاری برگزار می‌شود که همگی از جذابیت بسیاری برخوردار هستند و می‌توان با برنامه‌ریزی در این زمینه ‌ها به آذربایجان سفر کرد و از یک سفر خاطره‌انگیز و به یادماندنی لذت برد.

اطلاعات تکمیلی درباره کشور آذربایجان

زبان رسمی این کشور ترکی است، با ایران ۶۸۹ کیلومتر مرز مشترک زمینی و دریایی دارد، جمعیت آن حدود ده میلیون نفر و اکثرا مسلمان هستند.

مهمترین شهر‌های جمهوری آذربایجان

باکو، نخجوان، قره باغ، شیروان و گنجه از جمله مهمترین شهر‌های گردشگری جمهوری آذربایجان محسوب می‌شوند.

جاذبه‌های گردشگری مشهور آذربایجان

  • کوه بش بارماک داغی
  • خان سارای
  • دریاچه باتابات
  • موزه حسین جاوید
  • ایچری شهر
  • موزه فرش آذربایجان
  • پارک ونیز کوچک
  • مقبره نوح نبی
  • مسجد جامع نخجوان
  • برج‌های شعله
  • دریاچه گوی گول

برای دریافت اطلاعات آخرین تور‌های گردشگری آذربایجان می‌توانید با کارشناسان مهرآبادگشت در تماس باشید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر