تور قسطی ارمنستان

تور قسطی ارمنستان

تور ارمنستان یکی از تورهای بسیار محبوب در میان ایرانیان است. این تور در تمامی فصول سال مورد توجه و استقبال مسافران و گردشگران ایرانی قرار می‌گیرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این تور، فاصله تهران تا ایروان است که چیزی در حدود ۸۰۳ کیلومتر طول دارد. از طرف دیگر مسافرت به ارمنستان برای ایرانیان به ویزا نیاز ندارد. این عوامل باعث شده تا تور قسطی ارمنستان نیز برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگری راه‌اندازی شود.

در صورتی که از امکان سفر قسطی به این کشور استفاده کنید، نیازی نیست تمامی هزینه‌های مسافرت خود را به‌ صورت یکجا پرداخت نمایید. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه تور قسطی ارمنستان بپردازیم. اما پیش‌ از آن لازم است اندکی در مورد کشور ارمنستان، موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری آن بدانید.

موقعیت جغرافیایی ارمنستان

ارمنستان از سرزمین‌های خاورمیانه است و در شمال غربی ایران قرار دارد. این کشور یک کشور کوهستانی و از جمله مناطق باستانی با تاریخی غنی و پربار است. وجود شاخص‌های فرهنگی مشترک با ایرانیان از جمله دلایل محبوبیت این کشور و انتخاب آن برای مسافرت است. بنابراین در صورتی که به این کشور سفر کنید معاشرت با مردم برایتان به سادگی امکان پذیر خواهد شد.

بیشتر مردم ارمنستان، مسیحی هستند. اما اقوامی از دیگر ادیان از جمله اسلام نیز در این کشور زندگی می کنند. کشور ارمنستان اقوام ارمنی، کرد، روس، اوکراینی، آشوری و ... را در خود جای داده‌ است. این کشور، سرزمینی معتدل و خشک است و تنوعی از آب و هوا در آن مشاهده می‌شود.

ارمنستان، کشور کم بارانی است و در فصل بهار، تعداد بارش‌های آن بسیار بیشتر از فصول دیگر سال است. این کشور در حدود نیم ساعت با ایران اختلاف ساعت دارد و علاوه بر ایران، با گرجستان، آذربایجان و ترکیه نیز دارای مرز مشترک است.

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

کشور ارمنستان، وسعت کمی دارد، اما جاذبه‌های فراوان طبیعی، فرهنگی، باستانی و .... را در خود جای داده است. از جمله جاذبه‌های دیدنی و گردشگری کشور ارمنستان می‌توان به معبد گارنی اشاره کرد.

در صورتی که با تور ارمنستان به این کشور سفر کنید می‌توانید از ساختمان اپرا نیز بازدید به عمل آورید و یا به موزه ماتناداران سر بزنید. تماشای کلیسای گغارت نیز برای بسیاری از مسافران و گردشگران ایرانی لذت بخش است. برای مسافرانی که به تماشای پارک‌ها علاقه دارند نیز این امکان فراهم شده که بتوانند از پارک و مجموعه ورزشی هامالیر بازدید به عمل آورند و یا به تماشای رود هرازدان اقدام کنند و لذت یک سفر به یادماندنی را تجربه نمایند.

علاوه بر این جاذبه‌های دیدنی، کشور ارمنستان، مراکز خرید بسیار زیادی هم دارد که از طریق تور اقساطی ارمنستان می‌توانید به این مراکز خرید دسترسی داشته باشید. از جمله این مراکز می‌توان بازار شوکا و مرکز خرید ایروان مال را نام برد.

یکی دیگر از مراکز خرید مهم در این کشور، مرکز خرید مورگان است. مرکز خرید دلما و روسیا از دیگر بازارهایی هستند که با سفر به این کشور می توانید از آن‌ها بازدید کنید و سوغات‌هایی را برای دوستان و اقوام و نزدیکان خود خریداری نمایید.

تور قسطی ارمنستان؛ زمینی و هوایی

در حال حاضر سفر به ارمنستان از طریق راه‌های هوایی و زمینی صورت می­پذیرد و به دو شیوه نقد و اقساط امکان پذیر است. در صورتیکه تور هوایی ارمنستان را به صورت نقد و یا اقساط، انتخاب نمایید، لازم است هزینه بالاتری را نسبت به سفر زمینی به این کشور پرداخت کنید.

لازم است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در حال حاضر تور ارمنستان از راه‌های زمینی، به وسیله اتوبوس انجام می­گیرد و هزینه آن نیز نسبت به سفر هوایی به این کشور کمتر است. در صورتی که قصد داشته باشید از طریق مرزهای زمینی به کشور ارمنستان سفر کنید، چیزی درحدود یک روز را در راه خواهید بود و بدون توقف‌های طولانی مدت، قادر خواهید بود خود را به این کشور زیبا برسانید.

تور اقساطی ارمنستان، تنوع بسیار بالایی دارد و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است. بنابراین می توانید به راحتی به یک کشور خارجی سفر کنید و هزینه‌های آن را نیز به صورت قسطی و در مدت زمان مورد نظر خود بپردازید. در تور قسطی ارمنستان، خدمات کاملی به مسافران و گردشگران ارائه خواهد شد.

از جمله این خدمات می­توان به  بلیط رفت و برگشت اشاره کرد و یا اقامت و اسکان مسافران در هتل­ها و اقامتگاه­های مناسب و متنوع در این کشور را نام برد. از طریق تور قسطی ارمنستان می­توانید از امکان گشت شهری با راهنمای فارسی زبان نیز برخوردار گردید و یا از خدمات، بیمه مسافرتی استفاده کنید. با ارائه این خدمات کامل، نیازی به پرداخت هزینه‌های جانبی نیز نخواهید داشت.

برای اطلاعات دقیق‌تر با مشاوران ما در مهرآباد گشت تماس بگیرید. همچنین برای ثبت نام تور قسطی ارمنستان، خرید بلیط ارمنستان، رزرو هتل در ارمنستان و... با مهرآباد گشت در تماس باشید. 02188833123


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر