خطوط هوایی در مسیر صربستان

ایرلاین های صربستان

پرواز های خطوط هوایی از ایران به صربستان :

  •     پگاسوس ایر لاینز (PC)
  •       قطر ایرویز (QR)
  •       اوسترین ایرلاینز (OS)

ایران ایر : ایران ایر شرکتی قدیمی است که از 56 سال قبل افتتاح شد و شروع به کار کرد. اولین پرواز این شرکت قدیمی در سال 1344 انجام گرفت ، در این پرواز یک بوئینگ 727 در مسیر تهران بیروت پرواز کرد . پس از این پرواز موفق ایرلاین ایران ایر تصمیم گرفت تمامی ناوگان هایش را تبدیل به هواپیمای جت کند.این شرکت از شرکت های هواپیمایی موفق در ایران است که تا امروز توانسته اعتماد افراد بسیاری را جلب کند.این مجموعه از موفق ترین خطوط حمل و نقل هوایی کشور بود که پرواز های بیشماری به اروپا داشت.از این پرواز ها میتوان به مسیر های تهران لندن اشاره کرد که در هفته بیش از 30 پرواز تنها در این مسیر انجام میشد.با تحویل بوئینگ 747 به شرکت ایران ایر این شرکت طولانی ترین خط هوایی بدون توقف دنیا را با یک پرواز از فرودگاه مهرآباد ایران به مقصد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شروع کرده . این موفقیت های پی در پی شرکت ایران ایر در سالهای 70 بود که گل کرد و از بهترین ایرلاین های جهان شد. پایگاه های اصلی این شرکت از فرودگاه مهرآباد تهران برای پرواز های داخل کشور و فرودگاه بین المللی امام خمینی برای پرواز های خارج از کشور قرار گرفت البته دفتر مرکزی آن نیز در فرودگاه مهرآباد واقع است.این شرکت موفق و قابل اعتماد امروزه بیش از 30 مقصد داخلی و 35 مقصد بین المللی را پوشش داده اما امید بر آن است که در سالهای آینده بتواند مسیرهای جدیدتری را اضافه کند .

پگاسوس ایرلاینز : این شرکت هواپیمایی از ارزان ترین ایرلاین های کشور ترکیه است که البته از بزرگترین شرکت های هواپیمایی ارزان اروپا نیز محسوب میشود . شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز در سال 1989 آغاز به کار کرد و کار خود را تنها با 2 فروند بوئینگ 737-400 شروع کرد . پس از گذشت 4 ماه از کارش با حمله ی عراق به کویت منطقه ی خاورمیانه وصعیت خطرناکی پیدا کرد و همین امر تاثیرات بدی بر روی صنعت گردشگری گذاشت.

نهایتا در سال 1992 دوباره وضعیت به حالت قبل بازگشت و درخواست سفر به کشور ترکیه بسیار زیاد شد .

شرکت پگاسوس ایرلاینز با پیشرفت های چشم گیرش سرانجام موفق به گرفتن رتبه ی دومین هواپیمایی بزرگ ترکیه در سال 2012 شد . امروزه بر اثر خرید و فروش سهامش فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن به قطب اصلی اش در جهان تبدیل شده ، ازطرفی دارای مقصدهای مشترک با شرکت هایی نظیر ایربرلین ، آذربایجان ، آی زد ایزو و کی آل ام است . موفقیت های پی در پی این شرکت ادامه یافت تا اینکه در سال 2007 رکورد را در جا به جایی مسافر در ترکیه جا به جا کند .

این شرکت از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچی به 33 مقصد داخلی و 70 مقصد بین المللی پرواز مستقیم دارد و در کل به 103 مقصد که شامل 40 کشور میشود پرواز دارد . کلیه ی این پرواز های به استانبول از فرودگاه سابیها واقع در منطقه ی آسیایی امکان پذیر است.

قاره ی اروپا : ترکیه ، هلند ، یونان ، اسپانیا ، فرانسه ، گرجستان ، صربستان ، آلمان ، ایتالیا ، بلژیک ، رومانی ، مجارستان ، روسیه ، دانمارک ، سوئیس ، انگلستان ، جکهوری چک ، بلغارستان ، بوسنی هرزگوین .

قاره ی آسیا و اقیانوسیه : هند ، تاجیکستان ، قزاقستان ، آذربایجان و قرقیزستان .

خاورمیانه : ایران ، قطر ، لبنان ، مصر ، کویت ، عراق ، بحرین و امارات .

اطلس گلوبال : این کشور ترکیه ای از سال 2001 در استانبول آغاز به کار کرد . این شرکت ، خدماتی ایده آل و مناسب به مسافرینش عرضه میکند که از مهمترین آنها میتوان یه سرویس اتوبوس رایگان اشاره کرد . بعلاوه این پرواز در مسیر ، به خوبی از مسافرین پذیرایی میکند و در مقایسه با دیگر شرکت ها نرخ قیمتی مناسبی دارد . مرکز خط هوایی شرکت اطلس گلوبال فرودگاه بین المللی آتاتورک است .

قطرایرویز : شرکت هواپیمایی قطر ایرویز متعلق به قطر است که از سال 2013 جزئی از اتحادیه ی بین المللی وان ورلد شد . این شرکت افتخارات بسیاری دارد و امروزه به بیش از 140 مقصد در دنیا مسافر میفرستد !! این شرکت قدرتمند از معدود کشورهایی است که به هر 5 قاره پرواز دارد . این پرواز ها از ایران به دوحه به صورت مستقیم انجام میشود.


قاره آفریقا:
الجزایر، تونس، مراکش، نیجریه، سودان، اریتره، جیبوتی، اتیوپی، اوگاندا، کنیا، رواندا، تانزانیا، موزامبیک و آفریقای جنوبی.
آسیا و اقیانوسیه:
استرالیا، اندونزی، سنگاپور، مالزی، کره جنوبی، چین، نپال، هندوستان، ویتنام، مالدیو، تایلند، میانمار، بنگلادش، فیلیپین، ژاپن، سرلانکا، پاکستان و آذربایجان.

قاره اروپا:
ترکیه، قبرس، یونان، هلند، بلژیک، فرانسه، ایتالیا، گرجستان، کرواسی، مجارستان، اسپانیا، سوئیس، اتریش،  بلغارستان، رومانی، لهستان، آلمان، بریتانیا، دانمارک، سوئد و نروژ، روسیه.

خاورمیانه:
عراق، کویت، بحرین، عربستان، امان، امارات، مصر، لبنان ، اردن، یمن، دوحه، برزیل، آرژانتین، ایالات متحده آمریکا و کانادا.

پرواز های فرست کلاس دارای خدمات ویژه ای مثل ماساژ صندلی ، حمام ، تلویزیون ، خنک کننده ، تخت خواب و مزایای دیگر است. در این کابین ها برای هر مسافر دو متر فضا در نظر گرفته شده و این  امکان را دارید که صندلیتان را به تختی راحت برای خوابیدن تبدیل کنید.پس از فرست کلاس بهترین کابین بیزینس کلاس است که آن نیز امکانات متنوعی را به مسافرین میدهد . کابین بخش اکونومی ارزان ترین پرواز قطر ایروز است که مناسب برای مسیر های کوتاه است . باید یاد آور شویم قبل از خرید بلیط از میزان باری که میتوانید همراه داشته باشید حتما مطلع شوید.

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر