1. صفحه اصلی
  2. تور
  3. جام جهانی قطر

تور قطر | تور جام جهانی قطر

گروه تورها

جام جهانی قطر

 〉 پیام در واتس اپ 〈 

 〉 تماس با ما 〈 



مهلت ثبت نام تور جام جهانی قطر به پایان رسیده است *


تور قطر

تور قطر : برای سفر کردن هر گردشگری لازم است که برنامه ریزی دقیقی پیش از عزیمت انجام دهد تا بتواند به لحاظ هزینه و زمان سفر خود را مدیریت کند. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز درباره تور قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

هزینه تور قطر

تورهای کشور قطر معمولاً یک هفته ای است و به صورت هفت شب و هشت روز برگزار می شود. هزینه سفر به کشور قطر بستگی به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، زمان سفر و مواردی دیگر متغیر می باشد. تور یک هفته ای کشور قطر معمولاً بین 800 دلار تا 1000 دلار برای هر گردشگر آب می خورد.

قیمت بلیط پرواز قطر

بین 200 دلار تا 300 دلار

قیمت هتل های کشور قطر

هتل های دو ستاره: بین 30 دلار تا 50 دلار

هتل های سه ستاره: بین 60 دلار تا 80 دلار

هتل های چهار ستاره: بین 80 دلار تا 215 دلار

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای قطر

پاسپورت ( با حداقل 6 ماه اعتبار) گواهینامه واکسن، کارت ملی و فرم مشخصات فردی

سایر توضیحات

 تست PCR که 72 ساعت قبل ورود (در آزمایشگاه مورد تایید قطرایرویز در ایران به انگلیسی)

 تست آنتی بادی که حداکثر 30 روز قبل تاریخ ورود به قطر گرفته شده باشد

گواهینامه واکسیناسیون بین المللی بارکد دار مورد تایید وزارت بهداشت از سایت (www.salamat.gov.ir)

 باید حداقل 14 روز از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد.


بهترین زمان سفر به قطر

کشور ثروتمند قطر در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری خاور میانه تبدیل شده است. این همسایه جنوبی جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری و تفریحی فراوانی دارد که همین امر آن را به یکی کشورهای پرطرفدار منطقه در صنعت توریسم تبدیل کرده است. بیابان های چشم نواز و سواحل رویایی قطر در کنار موزه های متعدد تاریخی، مراکز خرید و هتل های لوکس، کشور قطر را محبوب گردشگران کرده است. برای مسافرت به کشور قطر داشتن اطلاعاتی درباره شرایط آب و هوایی آن لازم است. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز پیش از سفر به قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

آب و هوای کشور قطر

کشور قطر به طور کلی آب و هوایی گرم و خشک و بیابانی دارد. بنابراین بدیهی است که در فصل تابستان، شاهد آب و هوای بسیار گرم، شرجی و گاهی اوقات آزار دهنده نیز باشیم. اما فصل زمستان در این کشور تقریبا از آب و هوای خنک و مطلوبی برخوردار می باشد. زمستان های قطر خنک همراه با بارش باران هایی سیل آسا است بهترین ماه ها برای سفر به کشور قطر ماه های فروردین و اردیبهشت و ماه های فصل پاییز هستند. در کل اگر بخواهیم بهترین فصل سفر به قطر را به شما پیشنهاد کنیم باید بگوییم، فصل های بهار و پاییز و به خصوص ماه های فروردین، اردیبهشت و آبان، هر یک به نحوی و با توجه به سلیقه توریست ها می تواند بهترین فصل سفر به این کشور گرم و خشک باشد.

فصل های مناسب تفریحات هیجان انگیز در کشور قطر

مسابقات شتر سواری، ورزش های آبی، ماهیگیری، اسب سواری، شنا و گلف در کنار استراحت در ساحل های شنی روح نواز از مهم ترین تفریحات سفر به کشور قطر است. گردشگران عزیز باید توجه داشته باشند اگر قصد استفاده از این امکانات را دارید و همچنین اگر دوست دارید غواصی در آب های درخشان خلیج فارس و گشت و گذار در صحراهای وسیع شنی را تجربه کنید حتماً پیش از سفر به کشور قطر این مقاله را مطالعه بفرمایید.

تفریح سافاری در فصل های کم بارش قطر

سافاری محبوی ترین تفریح در کشور قطر است. در فصل های مناسبی که پیش تر به آن اشاره کردیم شما توریست های عزیز می توانید به تورهایی بپیوندید که به کمک خودروهای جیپ ویژه دو دیفرانسیله راهی صحرا شده و شب را در خیمه های بیابانی سپری می کنند.

بازدید از صحراهای کشور قطر

صحرای خورال ادید به عنوان عروس بیابانهای قطر شناخته می شود که در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی دوحه واقع شده است. اگر قصد سفر به قطر را دارید، بازدید از این صحرا را از دست ندهید. بهترین زمان ممکن برای بازدید از این صحرا و اقامتی کوتاه در آن آبان ماه است.


معرفی شهرهای قطر

کشور قطر یکی از مراکز مهم گردشگری در منطقه خاور میانه می باشد. بیابان های چشم نواز و سواحل رویایی قطر در کنار موزه های متعدد تاریخی، مراکز خرید و هتل های لوکس، کشور قطر را به یکی از محبوب ترین مراکز توریستی منطقه در بین گردشگران تبدیل کرده است. قطر مرز مشترک زمینی با عربستان سعودی، و مرز آبی با کشورهای ایران، کویت، عراق، عربستان، بحرین و امارات متحده عربی دارد. پایتخت این کشور شهر دوحه است. قطر دارای ذخایر گازی طبیعی بسیاری است. مجله فوربز این کشور را ثروتمندترین کشور جهان معرفی کرده‌ است. کشور بیابانی قطر همچنین بالاترین شاخص توسعه انسانی بین کشورهای جهان عرب و بالاترین درآمد سرانه را در جهان دارد. قطب گردشگری شهرهای قطر، شهر دوحه است. اما سایر شهرهای دیگر این کشور کوچک مانند الریان، الخور و خورالعدید نیز دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. در ادامه شهرهای مهم و توریستی کشور قطر را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد سفر به قطر را دارید مقاله های دیگر مهرآبادگشت را مطالعه کنید. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

  • دوحه
  • الریان
  • منطقه صنعتی الریان
  • الذخیره
  • الخور
  • الوکره
  • ام صلال
  • الشحانیه
  • ام سیعید
  • ام باب
  • روضه راشد
  • الرویس (مدینه الشمال)
  • الغویریه
  • شقراء (قطر)
  • فویرط
  • الجمیلیه
  • الزباره
  • سودا نثیل
  • الخراره
  • خور العدید
  • الکرعانه
  • ابو سمرا
  • العطوریه
  • النصرانیه

قیمت تور قطر

قیمت تور قطر: با وجودی که کشور قطر از لحاظ اقتصادی وابستگی اساسی به نفت دارد اما سوای درآمد نفتی خود از لحاظ گردشگری نیز در درآمد هنگفتی کسب می کند. این کشورکوچک حاشیه خلیج فارس جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری و تفریحی فراوانی دارد که همین موضوع آن را به یکی کشورهای پرطرفدار خاور میانه در صنعت گردشگری تبدیل کرده است. هر گردشگری قبل از سفر لازم است که برنامه ریزی دقیقی انجام دهد تا بتواند به لحاظ هزینه و زمان سفر خود را مدیریت کند. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز درباره تور قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

هزینه های سفر به کشور قطر

واحد پول کشور قطر ریال است که در حال حاضر هر 100 دلار آمریکا برابر با 364 ریال می باشد. هزینه سفر به کشور قطر بستگی به این دارد که توریست شخصاً به آن سفر کند یا با تورهای مختلفی قصد عزیمت به کشور قطر را داشته باشد.

تورهای کشور قطر معمولاً یک هفته ای است و به صورت هفت شب و هشت روز برگزار می شود. هزینه سفر به کشور قطر بستگی به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، زمان سفر و مواردی دیگر متغیر می باشد. تور یک هفته ای کشور قطر معمولاً بین 800 دلار تا 1000 دلار برای هر گردشگر آب می خورد.

هزینه خورد و خوراک در کشور قطر

در کشور قطر معمولاً برای یک وعده غذا در یک رستوران با قیمت ارزان باید 25 ریال قطر هزینه کنید. اگر بخواهید در یک رستوران متوسط یک وعده غذای دو نفره داشته باشید باید تقریباً 150 ریال قطر بپردازید. اما جالب این که قیمت مک دونالد در کشور قطر از جاهای دیگر ارزان تر است و شما برای یک وعده مک دونالد باید 23 ریال قطر بپردازید. توجه داشته باشید که در کشور قطر باید ده درصد هم حق سرویس به رستوران ها بدهید.

هزینه حمل و نقل در کشور قطر

هزینه های ایاب و ذهاب در کشور قطر به شرح زیر می باشد.

بلیط تک سفره برای تردد در سطح شهر 5 ریال قطر

بلیط ماهانه تردد در قطر 100 ریال قطر

ورودی تاکسی 10 ریال قطر به علاوه هر کیلومتر ض1.80 ریال قطر و در صورت درخواست انتظار برای تاکسی 40 ریال قطر بیش تر

راهنمای سفر به قطر

کشور ثروتمند قطر در جنوب خلیج فارس و در شرق کشور عربستان سعودی قرار دارد. این کشور پر زرق و برق و مدرن در سال های اخیر به یکی از قطب های گردشگری خاور میانه تبدیل شده است. این همسایه جنوبی ما طبق آخرین سرشماری بیشتر شش میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت آن کمی بیش تر از یازده هزار کیلومتر مربع است. این کشور پیش ترها تحت فرمان پادشاهی ساسانی بوده و مدتی هم تحت حکوت دولت عثمانی اداره می شده است. این کشورکوچک حاشیه خلیج فارس جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری و تفریحی فراوانی دارد که همین امر آن را به یکی کشورهای پرطرفدار منطقه در صنعت توریسم تبدیل کرده است. بیابان های چشم نواز و سواحل رویایی قطر در کنار موزه های متعدد تاریخی، مراکز خرید و هتل های لوکس، کشور قطر را محبوب گردشگران کرده است. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز پیش از عزیمت به قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

آب و هوای کشور قطر

کشور قطر به طور کلی قطر آب و هوایی گرم و خشک و بیابانی دارد. زمستان های قطر خنک همراه با بارش باران هایی سیل آسا است و در عوض تابستان هایی بسیار گرم و شرجی دارد. بهترین ماه ها برای سفر به کشور قطر ماه های فروردین و اردیبهشت و ماه های فصل پاییز هستند.

آداب و رسوم مردم کشور قطر

قطر کشوری مسلمان نشین است و غالب مردم آن سنی هستند. بنابراین برای سفر به قطر حتماً مسأله پوشش و رعایت قوانین اسلامی را در نظر بگیرید. همچنین در ایام مبارک ماه رمضان خوردن و آشامیدن از سحر تا افطار در این کشور ممنوع است.

جاذبه های گردشگری کشور قطر

کشور قطر جذابیت های دیدنی از جمله ساختمان هایی با معاری مدرن، مراکز خریدی لوکس، رستوران هایی درجه یک و طبیعت بیابانی حیرت انگیز خود هر گردشگری را برای سفر وسوسه می کند. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری قطر را به شما معرفی می کنیم.  

  • پناهگاه و پارک حیات وحش الماها
  • پارک اسپایر
  • ساحل کورنیش دوحه
  • بازار قدیمی سوق واقف
  • برج اسپایر
  • قلعه دوحه
  • موزه هنرهای اسلامی

تفریحات هیجان انگیز در کشور قطر

مسابقات شتر سواری، ورزش های آبی، ماهیگیری، اسب سواری، شنا و گلف در کنار استراحت در ساحل های شنی روح نواز از مهم ترین تفریحات سفر به کشور قطر است. غواصی در آب های درخشان خلیج فارس و گشت و گذار در صحراهای وسیع شنی از دیگر تفریحات هیجان انگیز تور قطر می باشد. اما بی شک هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین تفریح سفر به قطر سافاری است. در شهر دوحه شما می توانید به تورهایی بپیوندید که به کمک خودروهای جیپ ویژه دو دیفرانسیله راهی صحرا شده و شب را در خیمه های بیابانی سپری می کنند. صحرای خورال ادید به عنوان عروس بیابانهای قطر شناخته می شود که در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی دوحه واقع شده است. اگر قصد سفر به قطر را دارید، بازدید از این صحرا را از دست ندهید.

اقامت در کشور قطر

کشور قطر به هتل های لوکس و لاکچری خود معروف هستند. هزینه اقامت در هتل های قطر حدوداً به شرح زیر می باشند.

هتل های دو ستاره از  ۴۰۰,۰۰۰ تا ۵۵۰,۰۰۰ تومان

هتل های سه ستاره ۳۵۰,۰۰۰ تا ۷۵۰,۰۰۰ تومان

هتل های چهار ستاره ۵۵۰,۰۰۰ تا ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

هتل های پنج ستاره  ۷۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سه هتل معقولی که ما به شما پیشنهاد می کنیم:

هتل پنج ستاره فریزر سویتس دوحه

هتل پنج ستاره  فور سیزن دوحه

هتل سه ستاره زباراح

خورد و خوراک در کشور قطر

شما گردشگران عزیز در کل برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه ۲۵ ریال قطر را هزینه کنید. برای یک وعده غذای دو نفره در یک رستوان متوسط باید ۱۵۰ ریال قطر پرداخت کنید. نکته جالب این که قیمت منوهای مک دونالد در کشور قطر تقریبا ارزان تر از کشورهای دیگر است و  برای یک وعده مک دو شما باید ۲۳ ریال قطر بپردازید. در ادامه چند تا از رستوران های معروق کشور قطر را به شما معرفی می کنیم.

 رستوران اسپایس مارکت 

رستوران روبی وو 

رستوران واین 

هزینه حمل و نقل در کشور قطر

هزینه بلیط تک سفره ۵ ریال قطر

هزینه بلیط ماهانه ۱۰۰ ریال قطر

هزینه تاکسی ورودی ۱۰ ریال قطر و به ازای هر یک کیلومتر ۱.۸۰ ریال قطر. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند باید ۴۰ ریال قطر بپردازید.

هزینه یک لیتر بنزین  ۱.۶۸ ریال قطر

مراکز خرید در کشور قطر

کشور قطر مراکز خرید لوکس و شیکی همراه با اجناس گران قیمتی دارد که دو تا از معروف ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

مرکز خرید Villaggio

مرکز خرید City Centre Mall

اطلاعات کلی برای سفر به کشور قطر

زبان: عربی و انگلیسی

واحد پول: ریال قطر

شماره های اضطراری (آمبولانس، پلیس  و آتش نشانی): ۹۹۹

فرودگاه های قطر: فرودگاه الخور، فرودگاه بین‌المللی دوحه

زمان برگزاری جام جهانی قطر

تاریخ دقیق برگزاری جام جهانی قطر 2022 از 21 نوامبر تا 18 دسامبر، یعنی از 30 آبان تا 27 آذر است. فروش تور جام جهانی قطر چند ماه زودتر از برگزاری افتتاحیه جام جهانی قطر شروع می‌شود. پس باید از همین حالا به فکر هزینه تور جام جهانی قطر و ویزای جام جهانی قطر و شرایط رفتن به جام جهانی قطر باشید.می توانید تور جام جهانی قطر را به صورت قسطی رزرو کنید.همین حالا رزرو کنید!

جام جهانی قطر |  ویزای قطر

اخذ ویزای قطر، کار بسیار ساده‌‌ای است؛ برای دریافت ویزای توریستی قطر باید پس از سفر به قطر و از داخل فرودگاه، ویزای فرودگاهی دریافت کنید. برای اخذ ویزای فرودگاهی باید بلیت رفت و برگشت، حداقل هزار و 500 دلار آمریکا و یا معادل آن به ریال، و وچر هتل خود را  به همراه داشته باشید. برای شرکت در تور جام جهانی قطر حتماً باید ویزای توریستی قطر را دریافت کنید.

جام جهانی قطر |  آب و هوای قطر

کشور قطر به خاطر موقعیت جغرافیایی خاصی خود، در اکثر روزهای سال هوایی گرم و مرطوب دارد و بارش کمی را تجربه می‌کند. خوشبختانه زمان برگزاری جام جهانی قطر در فصل پاییز مشخص شده است و هوای قطر در فصل پاییز و زمستان، کمی خنک‌تر از سایر فصول است. بنابراین با خیال راحت در تور جام جهانی قطر شرکت کنید و نگران آب و هوا نباشید.

جام جهانی قطر |  ورزشگاه های قطر

کشور قطر برای این که بتواند میزبان جام جهانی 2022 باشد، تمام تلاش خود را کرده و ورزشگاه‌های بسیاری احداث کرده است


استادیوم بین المللی خلیفه | میزبان تور جام جهانی قطر

این استادیوم، یکی از بناهای معروف شهر قطر است که ساخت آن به سال 1976 میلادی بازمی‌گردد و در اصل برای جام جهانی قطر 2022 احداث نشده است. سیستم سرمایشی این استادیوم به گونه‌‌ای ساخته شده که هم تماشاچیان و هم بازیکنان دمای مناسبی را احساس کنند. ظرفیت استادیوم بین المللی خلیفه 4 هزار نفر است و در پایتخت این کشور قرار گرفته است.


استادیوم الجنوب | میزبان تور جام جهانی قطر

استادیوم الجنوب، اولین ورزشگاهی بود که کشور قطر برای رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 ساخت. این استادیوم 40 هزار نفر ظرفیت دارد و در شهر وکره قطر ساخته شده است. جالب است بدانید که استادیوم الجنوب توسط یکی از مشهور و مطرح‌ترین معماران دنیا، یعنی زاها حدید ساخته شده است و ظاهری مخروطی و مدور دارد. فاصله استادیوم الجنوب تا دوحه، تنها 20 کیلومتر است و افراد می‌توانند از طریق مترو دسترسی راحتی به آن داشته باشند.


استادیوم شهرک آموزش | میزبان تور جام جهانی قطر

این استادیوم، در واقع برای مسابقات جام جهانی قطر 2022 ساخته شده بود؛ اما در زمان شیوع کرونا و برای برگزاری یک مراسم مجازی به افتخار پرسنل پرستاری و حوزه سلامت قطر افتتاح شد. معماری ورزشگاه شهرک آموزش، به شکل یک الماس است که در طول شب، با درخشش خود، نمای زیبایی به وجود می‌آورد. این استادیوم در شهرک آموزش قطر ساخته شده است و 40 هزار نفر جمعیت می‌پذیرد.


استادیوم البیت | میزبان تور جام جهانی قطر

ورزشگاه البیت، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین استادیوم‌هایی است که میزبان جام جهانی قطر خواهد بود. این ورزشگاه، 60 هزار نفر ظرفیت دارد و قرار است پس از برگزاری جام جهانی قطر 28 هزار صندلی آن به کشورهای در حال توسعه دنیا اهدا شود. این ورزشگاه از نظر رفاهی بسیار مجهز است و درون یک مجموعه کامل ساخته شده است که شامل بیمارستان، مرکز خرید و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی دارد. استادیوم البیت در شهر الخور قرار گرفته و 60 کیلومتر با دوحه فاصله دارد؛ اما دسترسی به آن از طریق تاکسی و اتوبوس بسیار آسان است. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم الریان| میزبان تور جام جهانی قطر

این استادیوم، یکی از زیباترین استادیوم‌هایی است که برای رقابت‌های جام جهانی قطر ساخته شده است. استادیوم الریان در شهر ریان و در یکی از مناطق تاریخی و سنتی این شهر قرار دارد. ظرفیت این استادیوم 40 هزار نفر است و تنها چند کیلومتر با پایتخت قطر فاصله دارد. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم الثمامه| میزبان تور جام جهانی قطر

در حالی که به برگزاری جام جهانی قطر چند ماه بیشتر نمانده و آژانس‌های مسافرتی از همین روزها به فکر افزودن تور جام جهانی قطر به سفرهای خود هستند، اما همچنان استادیوم‌هایی در قطر در حال ساخت هستند. یکی از این ورزشگاه‌ها، استادیوم الثمامه است. این ورزشگاه 40 هزار نفر  ظرفیت دارد و برای ساخت آن از یک نوع سبک معماری مانند چفیه الهام گرفته شده است. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم رأس ابو عبود | میزبان تور جام جهانی قطر

یکی دیگر از استادیوم‌هایی که همچنان در حال ساخت است، استادیوم رأس ابو عبود است. این استادیوم در فاصله کمی از شهر دوحه و در سواحل دریای خلیج فارس ساخته شده است. استادیوم رأس ابو عبود نیز 40 هزار نفر ظرفیت دارد. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم لوسیل | میزبان جام جهانی قطر

ورزشگاه لوسیل، آخرین ورزشگاهی است که کار ساخت و ساز آن همچنان ادامه دارد. این استادیوم در لوسیل سیتی قطر ساخته شده است و 80 هزار نفر ظرفیت دارد. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


تور قسطی جام جهانی قطر

شما همراهان عزیز مهرآباد گشت می توانید تورهای خارجی را به صورت قسطی رزرو کنید.تور جام جهانی قطر هم از این قاعده مستثنا نیست!برای رزرو تور قسطی جام جهانی قطر می توانید همین حالا با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123

شرایط اقساط تور جام جهانی قطر

تورها بصورت اقساط 4 الی 10 ماه و تا سقف 200 میلیون ریال قابل فروش می باشد.

به ازای هر ماه ۳٪ به مبلغ تور اضافه خواهد شد.

 یک چک ضمانت به مبلغ کل اقساط.

دسته چک حتما به نام مسافر باشد.


اگر قصد سفر به کشور قطر با یک برنامه ریزی دقیق و هزینه مناسب دارید، با ما تماس بگیرید. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.شما عزیزان می توانید تور قطر را به صورت نقد و اقساط از مهرآباد گشت رزرو کنید.همین حالا اقدام نمایید.02188833123

* مهلت ثبت نام تور جام جهانی قطر به پایان رسیده است *



مطالب بیشتر:

تور جام جهانی قطر

هتل های قطر برای جام جهانی 2022

ویزای قطر جام جهانی 2022

معرفی هتل های قطر

جاذبه های گردشگری قطر

راهنمای سفر به قطر

قیمت تور قطر

معرفی شهرهای قطر

بهترین زمان سفر به قطر

تور قطر


مشاهده نظرات


ثبت نظر