1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. خرید بلیط هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس

خرید بلیط هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس

خرید بلیط هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس

خرید بلیط هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان بلیط هایش از محبوت ترین ایرلاین های موجود در دنیا است. این شرکت عظیم ترکیه ای در ایران نیز مشتریان پر و پا قرص بسیار زیادی دارد.اگر می خواهید با این ایرلاین معروف و پرطرفدار بیشتر آشنا شوید حتماً مقاله های ما در این باره را مطالعه کنید. برای اطلاع از جزییات بیش تر هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس  (Pegasus)با مهرآبادگشت در تماس باشید.


راهنمای خرید بلیط هواپیمایی شرکت هواپیمایی پگاسوس

برای خرید آنلاین بلیط شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)فقط کافی است سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز وارد کرده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. سپس با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پرواز دکمه جست و جوی پرواز را بزنید تا فهرست کاملی از پروازهای پگاسوس برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در آید. خیالتان راحت باشد که در فهرست پیش روی شما انواع بلیط ارزان پگاسوس و بلیط لحظه آخری پگاسوس نیز برای شما گردشگر عزیز نمایش داده می شود. در ضمن شما عزیزان می توانید به کمک فیلتر های موجود فهرست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب کرده و به راحتی رزرو بلیط پگاسوس را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید. برای خرید و رزرو راحت بلیط شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus) با مهرآبادگشت تماس بگیرید.


دریافت کارت پرواز شرکت هواپیمایی پگاسوس

مسافران شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)می‌توانند 72 ساعت قبل از پرواز از سیستم دریافت آنلاین کارت پرواز استفاده کنند. برای دریافت آنلاین کارت پرواز، شما گردشگر عزیز  باید شماره رزرو، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. پس از پرینت کارت پرواز فقط آن دسته از مسافرانی که بار دستی مجاز همراه دارند می‌توانند مستقیما به قسمت بازرسی و سالن انتظار پرواز بروند. اگر مسافری چمدان و یا باری همراه دارد که باید بازرسی شود، کانترهای بازرسی تا یک ساعت قبل از پرواز برای پروازهای داخلی و تا دو ساعت قبل از پرواز برای پروازهای بین‌المللی باز هستند. سیستم دریافت آنلاین کارت پرواز نیز تا 45 دقیقه قبل از پرواز قابل استفاده است. علاوه بر سیستم آنلاین، شما عزیزان می‌توانید از کیوسک های مخصوص و یا کانترهای بازرسی در فرودگاه نیز استفاده کنید.


کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی پگاسوس

بلیط بیزنی فلکس: یک پرواز راحت و عالی با 15 کیوگرم بار در پروازهای داخلی و 20 کیوگرم بار در پروازهای خارجی

بلیط ادونتیج: یک پرواز با امکانات بیش تر با قابلیت انتخاب صندلی مورد علاقه

بلیط اسنشیال: یک پرواز معمولی با 15 کیوگرم بار در پروازهای داخلی و 20 کیوگرم بار در پروازهای خارجی

بلیط بیسیک: یک پرواز بین المللی معمولی با 8 کیلوگرم بار


برخی از مقاصد شرکت هواپیمایی پگاسوس

ترکیه، هلند، یونان، اسپانیا، فرانسه، گرجستان، صربستان، آلمان، ایتالیا، بلژیک، رومانی، مجارستان، روسیه، دانمارک، سوئیس، انگلستان، جمهوری چک، بلغارستان و بوسنی هرزگوین، هند، تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان، قرقیزستان، ایران، قطر، لبنان، مصر، کویت، عراق، بحرین و امارات


آفرهای شرکت هواپیمایی پگاسوس

 باید بدانید که شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)برای اعلام آفرها و تخفیفات فصلی اش به سایت ترکیه ای خود بسنده می کند. به همین جهت برای مطلع شدن از آخرین تخفیف های ویژه این شرکت به سایت ترکیه ای این ایرلاین در آدرس زیر مراجعه کنید.

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus): www.flypgs.com


برای اطلاع از جزییات بیش تر خرید بلیط از شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس  (Pegasus) با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر