1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. معرفی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه

معرفی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه

معرفی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه

معرفی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)در بین گردشگران ترکیه عنوان محبوب ترین ایرلاین را از آن خود کرده است. قیمت ارزان این ایرلاین خصوصی ترکیه ای برای سفر به ترکیه و نقاط مختلف اروپا باعث شده است که هواپیمایی پگاسوس (Pegasus) طرفداران زیادی را در ایران و سراسر دنیا داشته باشد. اگر می خواهید با این ایرلاین معروف و پرطرفدار بیشتر آشنا شوید حتماً این مقاله را مطالعه کنید. برای اطلاع از جزییات بیش تر هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس  (Pegasus)با مهرآبادگشت در تماس باشید.


تاریخچه شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

شرکت خدمات هوایی و خدماتی پگاسوس ایرلایز (Pegasus) در سال 1989 تأسیس شد و اولین پرواز خود را در تاریخ ۱۵ آوریل سال ۱۹۹۰ با دو فروند هوای بوئینگ ۴۰۰-۷۳۷ انجام داد. در سال 1994 این شرکت تمام سهام خود را به یک شرکت ترکیه ای واگذار کرد تا تابعیت این ایرلاین کاملاً ترکیه ای باشد. در سال 2005 شرکت خدمات هوایی و خدماتی پگاسوس ایرلایز (Pegasus) سیاست کاری خود را تغییر داد و شروع به ارایه بلیط های ارزان قیمت به مشتریان خود کرد. به همین دلیل از آن روز هر لحظه محبوبیت خود را در بین گردشگران رو به افزایش دید تا جایی که تعداد مسافرینش آن قدر زیاد شد که به دومین ایرلاین محبوب ترکیه بدل گشت. 

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus)از کشور ایران به تمامی شهرهای ترکیه پرواز به صورت چارتر را نیز ارائه می دهد. استفاده از خدمات این شرکت هواپیمایی برای کسانی که بلیط به مقصد اروپا می خواهند بسیار مفید و مقرون به صرفه می باشد. در حال حاضر شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus) به بیش از ۹۷ مقصد در اروپا و خاورمیانه پروازهای مسافربری و باربری انجام می دهد. دفتر مرکزی این ایرلاین محبوب در شهر استابول ترکیه واقع شده است. شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus)در حال حاضر بیش از ۶۰ فروند هواپیما و جت و مسافر بری را در اختیار دارد. هواپیماهای پگاسوس در حال حاضر فقط در تهران فعالیت می کنند.


 نکات مهم در زمان خرید بلیط از شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

خیالتان راحت باشد که بلیط پرواز شما غیر قابل تغییر و استرداد است.

یادتان باشد در هنگام پرواز در حالت عادی هیچ گونه پذیرایی ای از شما انجام نمی پذیرد.

باید بدانید که مقدار بار مجازی که شما می توانید حمل کنید، نسبت به بلیطی که خریداری می کنید متفاوت است.


قوانین مربوط به بار شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

ما به شما گردشگران عزیز توصیه می کنیم حتماً قبل از عزیمت پکیج مخصوص سفر خود را انتخاب کنید.

مثلاً ارزان ترین بلیط شرکت هواپیمایی پگاسوس، اسنتیالز(ESSENTIALS)  نام دارد که میزان بار مجاز برای آن ۱۵ کیلوگرم برای سفرهای داخلی و ۲۰ کیلوگرم برای سفرهای خارجی است. پکیج ادونتیج (ADVANTAGE) این امکان را به شما می دهد که ۵ کیلوگرم بار بیشتر با خود حمل کنید. همچنین می توانید صندلی خود را نیز انتخاب نمایید. در پکیج اکسترا(EXTRAS)  نیز می توانید اجازه  حمل ۱۰ کیلوگرم بیشتر بار را داشته باشید و علاوه بر انتخاب صندلی می توانید غذای گرم نیز سفاش دهید.


نکات مهم در زمان پرواز با شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

در صورت گم کردن وسایل خود، هر چه سریع تر به انتظامات فرودگاه خبر دهید.

پس از خرید بلیط حتماً قوانین به روز شده  سایت را نسبت به پکیج انتخابی خود چک کنید.

حتماً از وسایل خود خوب مراقبت کنید چون شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)هیچ مسؤولیتی در برابر گم کردن و شکستگی وسایل شما ندارد.

وزن کیف همراه مسافر نباید بیش تر از 8 کیلوگرم باشد.


نکاتی جالب درباره شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)

پگاسوس ریشه ای یونانی داردو  به معنی اسب بالدار و وفادار است.

مهمانداران این ایرلاین در کار و تخصص خود از بهترین ها می باشند و می توانند به چند زبان زنده دنیا صحبت کنند.

در صورت پرداخت هزینه ای بالاتر شما می توانید در طول پرواز از نوشیدنی گرم برخوردار باشید.

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)حامی رسمی استادیوم ترک تلکام آرنا(Turk Telekom Arena)  به عنوان استادیوم رسمی تیم فوتبال گالاتاسرای است.

شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)برای اعلام آفرها و تخفیفات فصلی اش به سایت ترکیه ای خود بسنده می کند. به همین جهت برای مطلع شدن از آخرین تخفیف های ویژه این شرکت به سایت ترکیه ای آن مراجه فرمایید.

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه (Pegasus)

 www.flypgs.com


یادتان نرود برای اطلاع از جزییات بیش تر هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه  (Pegasus)با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و خرید بلیط هواپیمایی پگاسوس  (Pegasus) با مهرآبادگشت در تماس باشید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر