هتل سوئنو دلوکس بلک

هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

آنتالیا از محبوب ترین و پر ترددترین شهرهای ترکیه نزد گردشگران داخلی و خارجی است و همه ساله هزاران گردشگر از کشور ایران و میلیون ها توریست از سراسر نقاط جهان به این شهر ساحلی زیبا عزیمت می کنند. حتماً در مقتله های قبلی ما خوانده اید که یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا، هتل های می باشد. اقامت گاه های زیبا و لوکس آنتالیا در کنار ساحل رویایی دریای مدیترانه هوش از سر هر گردشگری می برند. اما شما گردشگر عزیز باید بدانید که با توجه به بودجه و توقعی که دارید کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. مهرآبادگشت به شما پیشنهاد می کند پیش از سفر به آنتالیا حتماً با مشاورین ما تماس بگیرید تا با توجه به زمان و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید. در ادامه ما به معرفی هتل پنج ستاره سوئنو دلوکس می پردازیم. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و رزرو هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) با مهرآبادگشت در تماس باشید.


امکانات و ویژگی های کلی هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

همین اول کار باید بگوییم که شما گردشگر عزیز بعد از رزرو هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) باید خیالتان بابت همه چیز راحت باشد. امکانات این هتل پنج ستاره به قدری کامل و درجه یک است که معمولاً مسافران آن همیشه خاطراتی به یاد ماندنی را در روزهای اقامت در آن جا نقل می کنند. کارکنان و پرسنل هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و شما بابت ارتباط با آن ها هیچ مشکلی نخواهدی داشت. این هتل پنج ستاره دارای 458 اتاق است که توریست های می توانند از بین چهار نوع اتاق Deluxe Rooms ـ Suit Rooms ـ Rooms with ـ  Swimming-Pool ـ Island Villas مدل دل خواه خود را انتخاب کنید. در کنار همه این ها هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) دارای امکانات ورزشی فراوانی مانند استخر روباز، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و زمین بازی کودکان است. این هتل لوکس پنج ستاره از امکانات بسیار زیاد دیگری مانند ساحل اختصاصی، سینما، لونا پارک، یک میز تور 24 ساعته برای گردشگران تور آنتالیا، خدمات نگهداری از کودکان، سالن آرایش و زیبایی، بازارچه، فروشگاه پوشاک، کرایه ماشین در صورت درخواست مشتری، اتاق عایق صوتی، مغازه کادو فروشی، مجموعه لباس عروس، امکانات اتاقVIP، صرافی، فضای سبز، پارک آبی، اتاق بازی، خدمات اتو، سرویس خشکشویی (لاندری)، واکس کفش، سرویس اتاق، دستگاه فکس و فتوکپی و غیره نیز برخوردار است.


رستوران و کافی شاپ های هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

 هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) دارای دو مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود. رستوران آلاکارته نیز با ارائه غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، ترکی، آسیایی و دریایی در اختیار میهمانان است. شما گردشگران عزیز با رزرو  هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) هیچ گونه نگرانی ای بابت ذائقه غذایی نخواهید داشت. چرا که این هتل پنج ستاره دارای یک میدان بسیار بزرگ به نام میدان سوئنو می باشد که دور تا دور آن پر است از کافه‌ها و رستوران های متنوع و رنگارنگ که هیچ مسافری را ناراضی به خانه برنمی گرداند.


نشانی، آدرس سایت و شماره تلفن هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

نشانی وب سایت هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

http://www.sueno.com.tr/

نشانی هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

Belek, 07506 Serik/Antalya, Turkey

شماره تلفن هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel)

902427103009+  

برای رزرو هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) می توانید با مهرآبادگشت تماس بگیرید.


برای دریافت اطلاع بیش تر و جزیی تر درباره این هتل معروف و مشهور پیش از عزیمت به کشور ترکیه و شهر آنتالیا حتماً با مشاورین ما در مهرآبادگشت تماس حاصل کنید. برای خرید بلیط ترکیه، تور ترکیه، رزرو هتل در ترکیه و رزرو هتل سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) با مهرآبادگشت در تماس باشید.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر