هتل های صربستان-ادامه

هتل های صربستان

1- هتل هپی استار کلاپ : هتل زیبا و مناسب هپی استار کلاپ از هتل های 3 ستاره ی شهر بلگراد است که با هزینه ای ایده آل امکاناتی مناسب را به شما ارائه خواهد داد . البته از یک هتل 3 ستاره نباید انتظارات زیادی داشته باشید اما این هتل قطعا قانعتان خواهد کرد . حتما در سفرتان به شهر بلگراد سری به این شهر بزنید .



2- هتل پارک : هتل پارک در منطقه ی vracar شهر بلگراد قرار گرفته . هتلی 3 ستاره در مرکز شهر که دسترسی راحتی به اماکن مهم شهر به شما خواهد داد و همین امر یکی از دلایلی است که قیمت هتل را کمی گران تر از دیگر هتل های هم سطحش کرده .



3- هتل هالیدی این اکسپرس : از دیگر هتل های 3 ستاره ی شهر هتل هالیدی این اکسپرس است که در منطقه ی wacar قرار گرفته . این هتل نسبت به هتل های هم رده اش توانسته توجه عده ای فراوان را به خودش جلب کند . امکانات ایده آل و مناسبی در اتاق ها وجود دارد که همگی به راحتی در دسترس مسافرین قرار میگیرد.


4- هتل رکس : دیگر هتل 3 ستاره ی شهر بلگراد هتل رکس است که در منطقه ی منحصر به فرد savski venac شهر قرار گرفته . این هتل امکاناتی معمولی و میان رده را در دسترس میهمانان محترم هتل قرار میدهد . اگر بدنبال اقامتی راحت و لاکچری هستید این هتل نمیتواند نیازتان را برطرف کند اما برتری های ویژه ای نیز در خود دارد که قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت . هتل رکس در منطقه ای شلوغ است که دسترسی مناسبی از نقاط مختلف شهر را به شما خواهد داد . از طرفی شما با اقامت در این هتل معمولی میتوانید مقدار بیشتری از پول خودتان را برای خوش گذرانی بیشتر در شهر سیو کنید .


5- هتل زیرو : هتل زیرو هتلی 4 ستاره در منطقه ی palivla است که به دلیل موقعیت منحصر به فردش طرفداران بسیاری در شهر پیدا کرده . رستوران های لوکس و مناسب هتل از دیگر ویژگی هایش محسوب میشود اما این هتل هزینه اش در قبال امکاناتی که ارائه میدهد کمی بالاست و شما میتوانید یک هتل 5 ستاره ی خوب را با این قیمت در شهر پیدا کنید .با تور صربستان مهرآباد گشت همراه باشید.



با برخی هتل های صربستان آشنا شدید.در تور صربستان مهرآباد گشت می توانید در این هتل ها اقامت داشته باشید.




تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر