مراکز خرید در پوکت

سوغاتی های اصلی پوکت :مروارید،جواهرات مینا کاری شده،ظروف مسی،محصولات دریایی خشک است.اگر در سفر به پوکت قصد خرید سوغاتی دارید با مهرآباد گشت همراه باشید تا با مراکز خرید آشنا شوید و در تور پوکت سوغاتی های محبوب خود را خریداری نمایید.


مرکز خرید جانگسیلون
مرکز خرید جانگسیلون بازاری است بین‌المللی برای خرید و سرگرمی در پاتونگ پوکت که به عنوان بزرگترین مرکز خرید منطقه‌ پاتونگ شناخته می‌شود و ارائه‌کننده‌ بیش از
۳۰۰ عنوان از برندهای معتبر دنیاست. در رستوران‌های بین‌المللی و متنوع این مرکز غذاهای خوشمزه نوش‌جان کنید و مراکز تفریحی و سرگرم‌کننده‌ی بی نظیرش را کشف کنید. با دیدن فروشگاه‌های مدرن، رستوران‌ها، فواره‌ها و سرگرمی‌های جذاب، خیلی هیجان‌انگیز است.با تور پوکت مهرآباد گشت سفر کنید و از خرید در مرکز خرید جانگسیلون لذت ببرید.

مرکز خرید جانگسیلون


مرکز خرید سنترال فستیوال

بزرگترین مرکز خرید پوکت، سنترال فستیوال کمی با مرکز شهر فاصله دارد ولی خیلی هم دور نیست. سنترال فستیوال در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و یکی از دو مرکز خرید بزرگ این جزیره است که می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای خرید در یک روز بارانی باشد. این مرکز خرید دایره‌ای شکل، چهار طبقه دارد و شامل چند قسمت مختلف است؛ یک فروشگاه بزرگ در طبقه‌ چهارم، گالری خرید مرکزی با برندهای معروف و مراسم خاص، سالن غذاخوری با رستوران‌های مختلف.در تور پوکت سری به مرکز خرید سنترال فستیوال بزنید.هم می توانید خرید کنید و هم از رستوران های داخل آن لذت ببرید.


مرکز خرید سنترال فستیوال


بازار بانزان

اغلب مسافران پوکت بازدید از بازار بانزان را خیلی دوست دارند، بازار پر جنب و جوش و مدرن تایلندی که در جاده‌ سای کور دقیقا روبروی مگامال جانگ‌سیلون قرار دارد. هر چیزی که بشود در بازارهای محلی پیدا کرد را در این بازار می‌توانید پیدا کنید؛ از محصولات دریایی گرفته تا میوه و سبزیجات. در طبقه بالا هم می‌توانید مواد خریداری‌شده‌‌‌تان را بدهید برایتان آنطوری که دوست دارید، بپزند و آماده کنند. اگر دوست دارید مبلغ کمتری بپردازید هم بعد از ساعت شش عصر به بازار بروید و در صف طولانی دکه‌‌های غذافروشی یک شام خوشمزه میل کنید؛ جوجه‌های سوخاری، برنج فشرده با انبه، ماهی کبابی، انواع اسنک  و ...شما هم می توانید یک روز هیجانی در بازار بانزان داشته باشید.با تور پوکت مهرآباد گشت همراه باشید.

بازار بانزان



پریمیوم اوتلت

پریمیوم اوتلت یکی از بزرگترین مراکز خرید پوکت است. این مرکز ۱۸۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و حدود ۳۰۰ برند مختلف در آن شعبه دارند. اگر قصد خرید برندهای لاکوست، گای لاروچ، لویس، آدیداس و نایک دارید به همراه تور پوکت مهرآباد گشت از پریمیوم اوتلت دیدن نمایید.


پریمیوم اوتلت



بازار فوتای پوکت

بازار فوتای پوکت یکی از محبوب ترین بازارها از نظر توریست ها می باشد.این بازار بهترین بازار برای خرید سوغاتی و صنایع دستی است.شما به همراه تور پوکت مهرآباد گشت می توانید از بازار فوتای پوکت دیدن نمایید و سوغاتی های سفر خود را خریداری کنید.با تور پوکت مهرآباد گشت همراه باشید.

بازار فوتای پوکت



تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر