زمان برگزاری جام جهانی قطر

زمان برگزاری جام جهانی قطر

تاریخ دقیق برگزاری جام جهانی قطر 2022 از 21 نوامبر تا 18 دسامبر، یعنی از 30 آبان تا 27 آذر است. فروش تور جام جهانی قطر چند ماه زودتر از برگزاری افتتاحیه جام جهانی قطر شروع می‌شود. پس باید از همین حالا به فکر هزینه تور جام جهانی قطر و ویزای جام جهانی قطر و شرایط رفتن به جام جهانی قطر باشید.می توانید تور جام جهانی قطر را به صورت قسطی رزرو کنید.همین حالا رزرو کنید! 02188833123

تور جام جهانی قطر |  ویزای قطر

اخذ ویزای قطر، کار بسیار ساده‌‌ای است؛ برای دریافت ویزای توریستی قطر باید پس از سفر به قطر و از داخل فرودگاه، ویزای فرودگاهی دریافت کنید. برای اخذ ویزای فرودگاهی باید بلیت رفت و برگشت، حداقل هزار و 500 دلار آمریکا و یا معادل آن به ریال، و وچر هتل خود را  به همراه داشته باشید. برای شرکت در تور جام جهانی قطر حتماً باید ویزای توریستی قطر را دریافت کنید.


تور جام جهانی قطر |  آب و هوای قطر

کشور قطر به خاطر موقعیت جغرافیایی خاصی خود، در اکثر روزهای سال هوایی گرم و مرطوب دارد و بارش کمی را تجربه می‌کند. خوشبختانه زمان برگزاری جام جهانی قطر در فصل پاییز مشخص شده است و هوای قطر در فصل پاییز و زمستان، کمی خنک‌تر از سایر فصول است. بنابراین با خیال راحت در تور جام جهانی قطر شرکت کنید و نگران آب و هوا نباشید.


تور جام جهانی قطر |  ورزشگاه های قطر

کشور قطر برای این که بتواند میزبان جام جهانی 2022 باشد، تمام تلاش خود را کرده و ورزشگاه‌های بسیاری احداث کرده است.


استادیوم بین المللی خلیفه | میزبان تور جام جهانی قطر

این استادیوم، یکی از بناهای معروف شهر قطر است که ساخت آن به سال 1976 میلادی بازمی‌گردد و در اصل برای جام جهانی قطر 2022 احداث نشده است. سیستم سرمایشی این استادیوم به گونه‌‌ای ساخته شده که هم تماشاچیان و هم بازیکنان دمای مناسبی را احساس کنند. ظرفیت استادیوم بین المللی خلیفه 4 هزار نفر است و در پایتخت این کشور قرار گرفته است.


استادیوم الجنوب | میزبان تور جام جهانی قطر

استادیوم الجنوب، اولین ورزشگاهی بود که کشور قطر برای رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 ساخت. این استادیوم 40 هزار نفر ظرفیت دارد و در شهر وکره قطر ساخته شده است. جالب است بدانید که استادیوم الجنوب توسط یکی از مشهور و مطرح‌ترین معماران دنیا، یعنی زاها حدید ساخته شده است و ظاهری مخروطی و مدور دارد. فاصله استادیوم الجنوب تا دوحه، تنها 20 کیلومتر است و افراد می‌توانند از طریق مترو دسترسی راحتی به آن داشته باشند.


استادیوم شهرک آموزش | میزبان تور جام جهانی قطر

این استادیوم، در واقع برای مسابقات جام جهانی قطر 2022 ساخته شده بود؛ اما در زمان شیوع کرونا و برای برگزاری یک مراسم مجازی به افتخار پرسنل پرستاری و حوزه سلامت قطر افتتاح شد. معماری ورزشگاه شهرک آموزش، به شکل یک الماس است که در طول شب، با درخشش خود، نمای زیبایی به وجود می‌آورد. این استادیوم در شهرک آموزش قطر ساخته شده است و 40 هزار نفر جمعیت می‌پذیرد.


استادیوم البیت | میزبان تور جام جهانی قطر

ورزشگاه البیت، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین استادیوم‌هایی است که میزبان جام جهانی قطر خواهد بود. این ورزشگاه، 60 هزار نفر ظرفیت دارد و قرار است پس از برگزاری جام جهانی قطر 28 هزار صندلی آن به کشورهای در حال توسعه دنیا اهدا شود. این ورزشگاه از نظر رفاهی بسیار مجهز است و درون یک مجموعه کامل ساخته شده است که شامل بیمارستان، مرکز خرید و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی دارد. استادیوم البیت در شهر الخور قرار گرفته و 60 کیلومتر با دوحه فاصله دارد؛ اما دسترسی به آن از طریق تاکسی و اتوبوس بسیار آسان است. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم الریان| میزبان تور جام جهانی قطر

این استادیوم، یکی از زیباترین استادیوم‌هایی است که برای رقابت‌های جام جهانی قطر ساخته شده است. استادیوم الریان در شهر ریان و در یکی از مناطق تاریخی و سنتی این شهر قرار دارد. ظرفیت این استادیوم 40 هزار نفر است و تنها چند کیلومتر با پایتخت قطر فاصله دارد. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم الثمامه| میزبان تور جام جهانی قطر

در حالی که به برگزاری جام جهانی قطر چند ماه بیشتر نمانده و آژانس‌های مسافرتی از همین روزها به فکر افزودن تور جام جهانی قطر به سفرهای خود هستند، اما همچنان استادیوم‌هایی در قطر در حال ساخت هستند. یکی از این ورزشگاه‌ها، استادیوم الثمامه است. این ورزشگاه 40 هزار نفر  ظرفیت دارد و برای ساخت آن از یک نوع سبک معماری مانند چفیه الهام گرفته شده است. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم رأس ابو عبود | میزبان تور جام جهانی قطر

یکی دیگر از استادیوم‌هایی که همچنان در حال ساخت است، استادیوم رأس ابو عبود است. این استادیوم در فاصله کمی از شهر دوحه و در سواحل دریای خلیج فارس ساخته شده است. استادیوم رأس ابو عبود نیز 40 هزار نفر ظرفیت دارد. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


استادیوم لوسیل | میزبان جام جهانی قطر

ورزشگاه لوسیل، آخرین ورزشگاهی است که کار ساخت و ساز آن همچنان ادامه دارد. این استادیوم در لوسیل سیتی قطر ساخته شده است و 80 هزار نفر ظرفیت دارد. این ورزشگاه میزبان شما در جام جهانی قطر 2022 خواهد بود.


تور های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر