ویزای قطر جام جهانی 2022

شرایط اخذ ویزای قطر

شرایط اخذ ویزای قطر دقیقا مطابق مواردی است که در سایت سفارت قطر برای متقاضیان ایرانی اعلام شده است. در صورتی که دارای این شرایط نیستید، به هیچ عنوان برای اخذ ویزای قطر اقدام نکنید:

۱. تمکن مالی برای اخذ ویزای قطر

تمکن مالی ویزای قطر باید به ریال قطر صادر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد. مبلغ تمکن مالی ویزای قطر برای هر نفر معادل ۵،۰۰۰ ریال قطر می‌باشد.

۲. گردش حساب برای اخذ ویزای قطر

گردش حساب مورد نیاز ویزای قطر، گردش ۳ ماهه آخر حساب متقاضیان می‌باشد. منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و خروجی به حساب متقاضیان نیست و فقط تعداد تراکنشات اهمیت دارد. هرچه تعداد تراکنشات حساب متقاضی بیشتر باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهد داشت.


انواع ویزای قطر

کشور قطر نیز مانند دیگر کشورهای دنیا دارای انواع مختلفی از ویزا می‌باشد که آن‌ها را محدود به زمان و فعالیت خاصی می‌کند. بنابراین، برای دریافت ویزای قطر ابتدا باید هدف خود را از سفر مشخص نمایید تا بتوانید  با توجه به آن، درخواست خود را ارائه دهید. انواع ویزای قطر عبارتند از:

ویزای توریستی قطر

قطر یک کشور فوق‌العاده برای گردش و تفریح است. هر آن‌چه از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی انتظار داشته باشید، در قطر خواهید یافت. این کشور ثروتمند، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید و تفریحی بی‌نظیری را نیز در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. برای سفر به قطر و گشت‌و‌گذار در آن باید ویزای توریستی این کشور را دریافت نمایید. ویزای توریستی قطر 3 ماهه صادر می‌گردد و به گردشگران اجازه یک ماه اقامت در این کشور را می‌دهد.

ویزای تحصیلی قطر

قطر از لحاظ سطح زندگی در وضعیت فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد و شرایط کار و تحصیلی خوبی دارد. بسیاری از دانشگاه‌های معتبر اروپایی و آمریکایی در قطر دارای شعبه هستند و امکان تحصیل را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کنند. اگر قصد تحصیل در قطر را دارید باید ابتدا ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نمایید. برای دریافت ویزای تحصیلی باید تاییدیه تحصیلی را از مرکز آموزشی موردنظر خود دریافت نموده و به همراه مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، ریز نمرات، گواهی سلامت پزشکی و گواهی عدم سوءپیشینه تحویل دهید.

ویزای کار و تجارت قطر

کشور قطر برای کار و تجارت نیز بسیار مناسب است و فرصت یک زندگی مرفه و بدون دغدغه را به افراد می‌دهد. البته شما در صورتی می‌توانید ویزای کار دریافت کنید که حرفه و مهارت شما برای کشور قطر مفید باشد یا این‌که سرمایه لازم برای راه‌اندازی یک تجارت را در این کشور داشته باشید. برای این کار ابتدا باید یک دعوت‌نامه از طرف شرکت یا کارفرمایی که در کشور قطر حضور دارد، دریافت کنید و آن را به همراه مدارک دیگر برای اخذ ویزا ارائه دهید. مدارک لازم برای دریافت ویزای کار شامل پاسپورت معتبر، مدارک شناسایی، دو قطعه عکس پرسنلی و گواهی عدم سوءپیشینه است.

دریافت ویزای توریستی قطر

 اگر برای حضور در جام‌جهانی 2022 اقدام به دریافت ویزا می‌کنید، باید ویزای توریستی این کشور را درخواست دهید. برای دریافت این ویزا راه‌های متعددی دارید که عبارتند از:

  • دریافت ویزای قطر از طریق آژانس‌های هواپیمایی: برای درخواست ویزای توریستی قطر می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید و پاسپورت، چک ضمانت برگشت و هزینه ویزا را به آژانس تحویل دهید.کارشناسان مهرآباد گشت کوپال می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. با ما در تماس باشید.
  • دریافت ویزای قطر از طریق VFS Global: وی اف اس گلوبال در واقع یک شرکت خصوصی است که مراحل دریافت مدارک و تشخیص هویت را برای سفارت‌خانه‌ها انجام می‌دهد. در ایران نیز چند سفارت‌خانه کارهای خود را به این شرکت محول کرده‌اند که قطر یکی از آن‌هاست.  شما باید مدارک خود شامل تصویر بلیط رفت‌وبرگشت، رسید رزرو هتل و پرینت حساب بانکی خود را به این شرکت تحویل دهید و منتظر دریافت ویزا بمانید.
  • دریافت ویزای فرودگاهی: راه سوم دریافت ویزا، ویزای فرودگاهی می‌باشد که با ارائه بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، رسید رزرو هتل و به همراه داشتن حداقل 1500 دلار آمریکا، در فرودگاه قطر به مسافر داده می‌شود.


ویزای ترانزیت قطر

در صورتی که قصد عبور از کشور قطر را داشته باشید، باید ویزای ترانزیت این کشور را دریافت کنید. برای دریافت ویزای ترانزیت باید پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، بلیط رفت‌ وبرگشت هواپیمایی قطر و ویزای کشور مقصد را ارائه دهید. این ویزا تنها 96 ساعت اعتبار دارد.

علاوه بر موارد عنوان شده، کشور قطر دارای انواع دیگری از ویزا مانند ویزای خانوادگی و ازدواج، ویزای نمایشگاهی، ویزای دیپلماتیک، ویزای GCC، ویزای همراه دارندگان GCC، ویزای توریستی مشترک برای بازدید از دو کشور قطر و عمان، ویزای توریستی فوری، ویزای بازدید و ویزای مجدد نیز می‌باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی قطر

برای درخواست ویزای قطر باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

  • ارائه اصل پاسپورت که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • دو قطعه عکس ۴*۶
  • واچر هتل
  • بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما
  • ارائه سند بانکی مربوط به حساب سه ماه گذشته که نشان ‌می‌دهد فرد متقاضی حداقل هشت هزار دلار آمریکا گردش مالی دارد.
  • هزینه صدور ویزا که در حال حاضر مبلغی معادل 200 ریال قطر می‌باشد.

مدت اعتبار ویزای توریستی قطر

ویزای توریستی قطر به صورت 3 ماهه صادر می‌گردد. به این معنی که فرد در این 3 ماه فرصت دارد تا به قطر سفر کند، اما تنها یک ماه می‌تواند در این کشور بماند. دقت داشته باشید که باید قبل از تمام شدن مدت اعتبار ویزا از کشور قطر خارج شوید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. ویزای توریستی قابل تمدید نیست.

سفارت قطر در تهران

آدرس سفارت: تهران، بزرگراه آفریقا، خیابان گل‌آذین، پلاک ۴

شماره تلفن:  ۲۲۰۵۱۲۵۵ - .021

نمابر: ۲۲۰۵۸۴۷۸ -  021

ساعت کاری: روزهای یک‌شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 12:00

ویزای قطر جام جهانی 2022

جهت اخذ ویزای قطر برای جام جهانی 2022 و رزرو تور جام جهانی قطر با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.

شما عزیزان می توانید تور جام جهانی قطر را به صورت نقد و اقساط از مهرآباد گشت رزرو کنید! همین حالا اقدام نمایید.02188833123



تور های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر