1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. قیمت تور قطر | تور قسطی جام جهانی قطر

قیمت تور قطر | تور قسطی جام جهانی قطر

قیمت تور قطر | تور قسطی جام جهانی قطر

قیمت تور قطر | تور قسطی جام جهانی قطر

با وجودی که کشور قطر از لحاظ اقتصادی وابستگی اساسی به نفت دارد اما سوای درآمد نفتی خود از لحاظ گردشگری نیز در درآمد هنگفتی کسب می کند. این کشورکوچک حاشیه خلیج فارس جاذبه های دیدنی و اماکن گردشگری و تفریحی فراوانی دارد که همین موضوع آن را به یکی کشورهای پرطرفدار خاور میانه در صنعت گردشگری تبدیل کرده است. هر گردشگری قبل از سفر لازم است که برنامه ریزی دقیقی انجام دهد تا بتواند به لحاظ هزینه و زمان سفر خود را مدیریت کند. در ادامه ما اطلاعاتی را که لازم است شما گردشگران عزیز درباره تور قطر بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.

هزینه های سفر به کشور قطر | تور قسطی جام جهانی قطر

واحد پول کشور قطر ریال است که در حال حاضر هر 100 دلار آمریکا برابر با 364 ریال می باشد. هزینه سفر به کشور قطر بستگی به این دارد که توریست شخصاً به آن سفر کند یا با تورهای مختلفی قصد عزیمت به کشور قطر را داشته باشد.

تورهای کشور قطر معمولاً یک هفته ای است و به صورت هفت شب و هشت روز برگزار می شود. هزینه سفر به کشور قطر بستگی به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، زمان سفر و مواردی دیگر متغیر می باشد. تور یک هفته ای کشور قطر معمولاً بین 800 دلار تا 1000 دلار برای هر گردشگر آب می خورد.

قیمت بلیط پرواز قطر

بلیط هواپیما برای سفر به کشور قطر معمولاً بین 200 دلار تا 300 دلار می باشد

قیمت هتل های کشور قطر

قیمت هتل در کشور قطر بسته به این که از هتل دو ستاره تا هتل پنج ستاره کدام یک را برای اقامت انتخاب کنید، متفاوت است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

هتل های دو ستاره: بین 30 دلار تا 50 دلار

هتل های سه ستاره: بین 60 دلار تا 80 دلار

هتل های چهار ستاره: بین 80 دلار تا 215 دلار

هزینه خورد و خوراک در کشور قطر

در کشور قطر معمولاً برای یک وعده غذا در یک رستوران با قیمت ارزان باید 25 ریال قطر هزینه کنید. اگر بخواهید در یک رستوران متوسط یک وعده غذای دو نفره داشته باشید باید تقریباً 150 ریال قطر بپردازید. اما جالب این که قیمت مک دونالد در کشور قطر از جاهای دیگر ارزان تر است و شما برای یک وعده مک دونالد باید 23 ریال قطر بپردازید. توجه داشته باشید که در کشور قطر باید ده درصد هم حق سرویس به رستوران ها بدهید.

هزینه حمل و نقل در کشور قطر

هزینه های ایاب و ذهاب در کشور قطر به شرح زیر می باشد.

بلیط تک سفره برای تردد در سطح شهر 5 ریال قطر

بلیط ماهانه تردد در قطر 100 ریال قطر

ورودی تاکسی 10 ریال قطر به علاوه هر کیلومتر ض1.80 ریال قطر و در صورت درخواست انتظار برای تاکسی 40 ریال قطر بیش تر

اگر قصد سفر به کشور قطر با یک برنامه ریزی دقیق و هزینه مناسب دارید، با ما تماس بگیرید. برای سفر به قطر، خرید بلیط قطر، رزرو تور قطر و رزرو هتل در قطر با مهرآبادگشت در تماس باشید.همچنین می توانید تور قطر را به صورت نقد و اقساط از مهرآباد گشت رزرو کنید.همین حالا اقدام نمایید 02188833123

تور های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر