شهرهای صربستان


شهر های صربستان :


صربستان کشوری است که با خشکی هایی محصور شده و دریا و اقیانوسی در اطرافش ندارد.صربستان کشوری زیبا در جنوب شرقی اروپاست که امروزه مقصد گردشگری مهمی برای توریستان به خصوص ایرانیان شده و علفزار های سبز،جنگل های وسیع با درختان بلند گرمسیری،همه و همه باعث شده صربستان به منطقه ای توریستی و مناسبی در محدوده اش تبدیل شود.ما در این مقاله از شهر های معروف این کشور سخن گفته ایم.


بلگراد (Belgrade):اولین شهری که قصد معرفی آن را داریم پایتخت و بزرگترین و شلوغ ترین شهر صربستان است . بلگراد شهری در تقاطع دو رودخانه ی دانوب و ساوا است که سالیانه عده ی بیشماری از توریستان و گردشگران صربستان را میزبانی میکند.این شهر رنگارنگ و زیبا سرشار است از اماکن دیدنی فراوانی که هر کدام با وبژگی های خاص به نحوی دل بیننده را می برد.موزه ملی و موزه ی نیکولاتسلا دو موزه ی پرطرفدار در بلگراد است که دیدن آنها برای هز مسافری واجب است.در این موزه ها آثار بسیار ارزشمندی نگهداری میشود که اگر آنها را نبینید قطعا پشیمان خواهید شد.بلگراد شهری پر از موزه های متعدد و فراوان است که این دو زا پرطرفدارترین آنهاست.




سوبتیتسا (subotics) : سوبتیتسا دیگر شهر صربستان است که در قسمت شمالی کشور قرار گرفته . این شهر از نظر وسعت رتبه ی پنجم را در کشور دارد . دلایل مختلفی وجود دارد که بخواهید این شهر را از نزدیک ببینید . از مهمترین دلایل میتوانیم به این موضوع اشاره کنیم که هنری ترین و زیباترین ساختمان های کشور صربستان در این شهر قرار گرفته ، از طرفی شما میتوانید بیشترین جمعیت کاتولیک را در سوبتیتسا ببینید . بناها و آثار تاریخی شهر باعث جذب گردشگر و توریستان فراوانی شده که البته طبیعت بکر و مردم مهمان نوازش بی تاثیر در این مسئله نبوده . این شهر با تنوع نژادی زیاد و جمعیت حدود 150000 نفر تنها 10 کیلومتر تا مرز مجارستان فاصله دارد . پیشنهاد میکنیم در سفر به کشور زیبای صربستان از آثار تاریخی کهن این شهر شگفت انگیز دیدن کنید .





زرنجانین (zrenjanin) : از دیگر شهر های دیدنی و زیبای صربستان شهر زرنجانین است . شهری که با زیبایی های خاصی از مسافرین پذیرایی خواهد کرد . اولین آثار و تمدن در این شهر زیبا مربوط به قرن ششم میلادی است . محققان اخیرا قبرستانی مربوط به این دوره پیدا کرده اند که برای همه تعجب آور بوده است . درواقع توسعه ی عظیم این شهر در طی حکومت هایسبورگ اتفاق افتاد ، پیشنهاد میکنیم در روزهای سفرتان به این شهر رنگارنگ از لحظه به لحظه تان استفاده کنید و از تک تک اماکن دیدنی شهر دیدن کنید و از سفرتان لذت ببرید.با تور صربستان مهرآباد گشت همراه باشید و به زیبایی های صربستان سفر کنید.







تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر