مدت زمان صدور ویزای هند

همانطور که پیش‌تر در مقاله برای دریافت ویزای هند بدانید! اشاره کردیم ویزای هند به چند دسته تقسیم می‌شود :ویزای توریستی هند،ویزای تحصیلی،ویزای کاری،ویزای پزشکی .

مدت زمان لازم برای صدور ویزای تجاری هند ۳ روز کاری، ویزای توریستی هند ۴ روز کاری و سایر ویزاهای هند ۷ روز کاری می باشد.

با توجه به صادر شدن تمام ویزاهای هندی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، متقاضیانی که درخواست، دریافت ویزا را به صورت آنلاین دارند باید به وب سایت ویزای آنلاین هند مراجعه کرده و مراحل ثبت نام و تقاضای خود را انجام دهند و حتما نسخه چاپی مدارک خود را پس از ثبت نام آنلاین به سفارت ارائه دهد.

هزینه ویزای هند

متقاضیان برای دریافت به روزترین نرخ ریالی ویزای توریستی هند میتوانند با شرکت مهرآباد گشت در تهران به شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳  تماس حاصل فرمایند، تا با ما همسفر شوند و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری هند بازدید نمایند. مهرآباد گشت ارائه دهنده بلیط هواپیما، هتل، ویزا و تور در سراسر جهان از جمله شهرهای مهم این کشور مانند آگرا، دهلی، جیپور، بمبئی و گوآ می‌باشد.

سفارت کشور هند در تهران

برای سفر به این کشور در ابتدا لازم است تا ویزای هند را داشته باشید:

آدرس سفارت هند: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان میرعماد (نبش کوچه نهم)، پلاک ۲۲

تلفن سفارت هند: ۵-۸۸۷۵۵۱۰۳ ۰۲۱

فکس سفارت هند:  ۰۲۱۸۷۵۵۹۷۳

ساعات کاری سفارت هند:  روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره مدت زمان صدور ویزای هند با شما صحبت کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره ویزای هند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید،حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه را با ما تجربه نمایید.

 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر