برای دریافت ویزای هند بدانید!

اگر شما هم از آن دسته از گردشگرانی هستید که عاشق هند هستید و تصمیم گرفته‌اید که به این کشور سفر کنید به شما یشنهاد می‌کنیم مقاله برای دریافت ویزای هند بدانید! را مطالعه نمایید.کشور هند که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و به خاطر وجود مکان‌ها و جاذبه‌های تاریخی و همچنین مذهب‌های فراوان و رنگارنگ و وجود جاذبه گردشگری مهمی مانند تاج محل که بین جهانیان بسیار مشهور است، گردشگران فراوانی را هر ساله به سمت خود جذب می‌کند، ما ایرانی‌ها برای سفر به این کشور نیازمند به دریافت ویزای هند هستیم با مهرآبادگشت تا انتهای این مقاله همراه باشید.

دریافت ویزای کشور هند

برای اخذ ویزای هند افراد می‌توانند از دو طریق اقدام نمایند. یکی آنکه از طریق آژانس گردشگری مهرآباد گشت برای اخذ ویزای خود اقدام نمایید و دیگری آنکه به صورت آنلاین از طریق سایت سفارت هند درخواست خود را ارائه نمایید.

سایت سفارت کشور هند

اگر متقاضیان تمایل داشته باشند به صورت آنلاین نسبت به دریافت ویزای خود اقدام نمایند میتوانند به نشانی اینترنتی www.indiavisairan.com مراجعه نمایند.

هزینه ویزای هند

متقاضیان برای دریافت به روزترین نرخ ریالی ویزای توریستی هند میتوانند با شرکت مهرآباد گشت در تهران به شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳  تماس حاصل فرمایند، تا با ما همسفر شوند و از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری هند بازدید نمایند. مهرآباد گشت ارائه دهنده بلیط هواپیما، هتل، ویزا و تور در سراسر جهان از جمله شهرهای مهم این کشور مثل آگرا، دهلی، جیپور، بمبئی و گوآ می‌باشد.

سفارت کشور هند در تهران

برای سفر به این کشور در ابتدا لازم است تا ویزای هند را داشته باشید:

آدرس سفارت هند: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان میرعماد (نبش کوچه نهم)، پلاک ۲۲

تلفن سفارت هند: ۵-۸۸۷۵۵۱۰۳ ۰۲۱

فکس سفارت هند:  ۰۲۱۸۷۵۵۹۷۳

ساعات کاری سفارت هند:  روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره : برای دریافت ویزای هند بدانید! با شما صحبت کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره ویزای هند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید،حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر