دلایل ریجکتی ویزای هند

برای دریافت ویزای هند نداشتن کسری و نقص در مدارک مورد نیاز بسیار مهم است. همچنین در شرایطی که بدون مشورت با افراد متخصص دریافت ویزا و بدون در نظر گرفتن خطرهای احتمالی برای اخذ ویزای هند اقدام شود امکان رد شدن و به اصطلاح ریجکتی درخواست وجود دارد، البته اگر درخواست ویزا رد و یا ریجکت شد امکان تجدید آن وجود دارد.

درخواست کنندگان ویزای هند در صورت رد شدن ویزای خود از طرف سفارت، باید مشکلات و نقوص مدارک خود را رفع کند و پس از تکمیل مدارک لازم برای دریافت ویزای هند، اعتراض خود را به رای صادره از طرف سفارت اعلام نماید. نکته:در صورت ریجکت شدن دوباره ویزای هند، دیگر امکان اعتراض وجود ندارد.

ویزای توریستی هند

ویزای هند انواع مختلفی دارد از جمله:ویزای توریستی هند،ویزای تحصیلی هند،ویزای تجاری،ویزای اجلاس،ویزای پزشکی و ویزای کاری هند می باشد که در نوع ویزای توریستی این کشور تنها با هدف گذشت و گذار، بازدید از دوستان و فامیل، شرکت در برنامه یوگای کوتاه مدت (بیش از ۶ ماه و گواهی نامه صلاحیت صادر نشده) صادر می‌شود.


سفارت هند در تهران

برای سفر به این کشور در ابتدا لازم است تا ویزای هند را داشته باشید:

آدرس سفارت هند: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان میرعماد (نبش کوچه نهم)، پلاک ۲۲

تلفن سفارت هند: ۵-۸۸۷۵۵۱۰۳ ۰۲۱

فکس سفارت هند:  ۰۲۱۸۷۵۵۹۷۳

ساعات کاری سفارت هند:  روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر

مدارک لازم برای دریافت ویزای هند

برای اینکه بتوانید ویزای هند را دریافت نمایید باید مدارک زیر را آماده و ارائه نمایید:

  • اصل و کپی پاسپورت با حداقل ۶ ماه تا یک‌سال اعتبار
  • ۲ قطعه عکس ۵×۵
  • اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات به همراه ترجمه انگلیسی

درخواست کنندگان این نوع ویزا باید مطمئن شوند که تاریخ تولد و محل آن در پاسپورت فعلی با یکی از پاسپورت‌های قدیمی مطابقت دارد. فرم درخواست باید به مدت ۸ روز پس از پر کردن به مرکز سفارت خانه ارسال شود.

ما در این مقاله از مهرآباد گشت دلایل ریجکتی ویزای هند را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره ویزای هند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید،حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر