مراحل دریافت ویزای کاری هند

مراحل دریافت ویزای کاری هند شامل چندین مرحله است. قبل از هر چیزی باید بدانید که برای کار در هند ، شما به عنوان درخواست کننده نیازمند پیدا کردن یک پیشنهاد کاری از طرف یک شرکت معتبر در این کشور هستید. زیرا ویزای کاری هند از نوع اسپانسر محور می‌باشد. سپس، شما به عنوان متقاضی کار در کشور هند باید به سفارت هند در تهران مراجعه نمایید. در این مرحله مدارک لازم جهت دریافت ویزای هند به سفارت تحویل داده شده و یک زمان مشخصی برای انجام مصاحبه و دریافت اطلاعات بیومتریک تعیین می‌شود.

اما قبل از اینکه مراجعه نمایید به سفارت هند و درخواست ویزای کاری هند را نمایید، لازم است که شما اطلاعات کلی از وضعیت بازار کار هند و نحوه کار در این کشور و همچنین شرایط زندگی در هند را بدست آورید. با ما همراه باشید.

پیدا کردن کار در کشور هند

راه های مختلفی برای یافتن کار در کشور هند وجود دارد. اما راحتترین راه برای پیدا کردن کار در هند از طریق اینترنت می‌باشد. با بالا رفتن درخواست برای کار در کشور هند، وب سایت‌های یافتن کار هم در بین افراد جویای کار در هند به ابزارهای پرطرفداری تبدیل شده‌اند. افراد متقاضی در این وب سایت‌ها یا مستقیما پیشنهاد کاری را جستجو می کنند و یا باید رزومه کاری خود را آپلود نمایند. 

شرایط دریافت ویزای کاری هند

طبق سیاست کشور هند، ویزای کاری هند مخصوص خارجیانی است که خواستار کار در شرکت یا سازمانی در کشور هند بوده و یا قصد دارند شرکتی در هند تاسیس نمایند . این افراد برای دریافت ویزای کاری هند حتما باید قبل از هر کاری به فکر تهیه یک پیشنهاد کاری باشند تا به صورت قانونی صلاحیت لازم برای کار در این کشور را کسب نمایند. برای همین، متقاضیان باید فرم درخواست آنلاین را تکمیل و پرینت نموده و به همراه مدارک مسافرتی لازم به سفارت هند ارائه نمایند.

مدت زمان لازم برای رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان ویزای کاری هند معمولا حداکثر تا ۲ هفته کاری می‌باشد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری هند

  • تکمیل فرم درخواست ویزای هند
  • پاسپورت با حداقل ۱ سال اعتبار به همراه کپی از صفحه اول پاسپورت متقاضی
  • ۲ قطعه عکس
  • قرارداد کاری ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • رزومه فرد
  • ارائه تعهدات مالیاتی
  • کپی مدارک تحصیلی

هزینه ویزای کاری هند

هزینه دریافتی بابت دریافت ویزای کاری هند با اعتبار ۱ ساله در حدود ۱۲۰ دلار و برای ویزای با اعتبار ۶ ماهه حدودا ۸۰ دلار می‌باشد. حداکثر مدت اعتبار ویزای کاری هند نیز تا ۱ سال بوده و تنها از طریق اداره ثبت منطقه ای خارجیان قابل تمدید می‌باشد.

متقاضیان برای دریافت به روزترین نرخ ریالی ویزای کاری هند میتوانند با شرکت مهرآباد گشت در تهران به شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳  تماس حاصل فرمایند، تا با ما همسفر شوند و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری هند بازدید نمایند. مهرآباد گشت ارائه دهنده بلیط هواپیما، هتل، ویزا و تور در سراسر جهان از جمله شهرهای مهم این کشور مانند آگرا، دهلی، جیپور، بمبئی و گوآ می‌باشد.

سفارت کشور هند در تهران

برای سفر به این کشور در ابتدا لازم است تا ویزای هند را داشته باشید:

آدرس سفارت هند: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان میرعماد (نبش کوچه نهم)، پلاک ۲۲

تلفن سفارت هند: ۵-۸۸۷۵۵۱۰۳ ۰۲۱

فکس سفارت هند:  ۰۲۱۸۷۵۵۹۷۳

ساعات کاری سفارت هند:  روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹صبح تا ۱۲:۳۰ بعدازظهر

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره مراحل دریافت ویزای کاری هند با شما صحبت کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره ویزای هند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید،حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه را با ما تجربه نمایید.

 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر