دانشگاه Salento ایتالیا

دانشگاه Salento ایتالیا

دانشگاه Salento  ایتالیا از جمله دانشگاه‌های پرطرفدار بین دانشجویانی است که ویزای تحصیلی ایتالیا را دریافت کرده‌اند و قصد تحصیل در این کشور دارند،ایتالیا به دلیل پایین بودن هزینه تحصیل و زندگی است.در این کشور علاوه بر کم هزینه بودن شهریه دانشگاه،بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور باعث شده است تا دانشجویان فراوانی این کشور را برای تحصیل انتخاب نمایند.اگر شما هم قصد تحصیل در این کشور و دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا را دارید،حتما با ما در مطلب دانشگاه Salento ایتالیا همراه باشید.

معرفی دانشگاه Salento ایتالیا

دانشگاه Salento ایتالیا که دارای سابقه خیلی عالی در زمینه آموزش دارد در سال ۱۹۵۵ تاسیس شده است و دانشکده‌های آن عبارت هستند از دانشکده اقتصاد، حقوق، آموزش و پرورش، علوم سیاسی و اجتماعی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و و ریاضیات. تعداد زیادی از دروسی که در دانشگاه Salento ایتالیا تدریس می‌شوند به زبان ایتالیایی هستند هر چند تعداد کمی از آن‌ها به زبان انگلیسی هم تدریش می‌شوند. یکی از دلایلی که دانشجویان بین‌المللی،علی رغم اینکه سطح علمی و امکانات رفاهی آن فراوان است اما این دانشگاه را برای تحصیل در ایتالیا انتخاب نمی‌کنند،همین دلیل است.به ازای هر ۳۰ دانشجو در این دانشگاه یک پرسنل دانشگاهی وجود دارد یعنی میزان رسیدگی به امور دانشجویان در دانشگاه Salento در حد عالی است.

رتبه جهانی دانشگاه Salento ایتالیا

این که رتبه جهانی هر دانشگاهی چه باشد بستگی به عوامل فراوانی از جمله سطح آموزشی، امکانات رفاهی و غیره دارد و البته معمولارتبه جهانی کلی دانشگاه با رتبه جهانی دانشکده‌های مختلف آن متفاوت است. مثلا رتبه جهانی دانشگاه Salento ایتالیا در سال ۲۰۲۰ بین ۶۰۱ تا ۸۰۰ در نظر گرفته شده است، در حالی که رتبه دانشکده مهندسی و تکنولوژی ۴۰۱ تا ۵۰۰، رتبه علوم زیستی ۳۰۱ تا ۴۰۰، رتبه علوم فیزیک ۴۰۱ تا ۵۰۰، رتبه علوم اجتماعی ۶۰۱ تا ۷۰۰، رتبه دانشکده تجارت و اقتصاد ۵۰۱ تا ۶۰۰، رتبه علوم کامپیوتر ۴۰۱ تا ۵۰۰ و رتبه دانشکده آموزش و پرورش ۲۰۱ تا ۳۰۰ است.

کار دانشجویی در دانشگاه Salento ایتالیا

دانشجویان در دانشگاه Salento ماهیانه با توجه به رشته اتنخابی و مقطع تحصیلی خود ۶۶۴ دلار تا ۱۳۴۰ دلار شهریه پرداخت می‌نمایند که باید یک ترم جلوتر پرداخت شود. پس افراد نمی‌توانند با کار دانشجویی شهریه دانشگاه را بپردازند اما می‌توان با مشغول شدن به کار نیمه وقت بخشی از هزینه‌های زندگی در ایتالیا را بپردازند. هزینه زندگی در ایتالیا بستگی به تعداد نفرات، محل اقامت و سبک زندگی هر فرد دارد اما ماهیانه حدودا ۹۰۰ دلار است هر چند برخی دانشجویان با رزرو خوابگاه دانشجویی و صرفه جویی در دیگر هزینه‌های خود می‌توانند آن را به ماهی حدودا ۶۵۰ دلار کمتر کنند.

کار دانشجویی در ایتالیا در ساعات محدودی قابل انجام است به همین دلیل معمولا بستگی به نوع کار دارد که دانشجو بتواند تمام یا بخشی از هزینه زندگی خود را تامین نماید. تعداد ساعات کار مجاز دانشجویان دانشگاه Salento ایتالیا :

کار دانشجویی در مقطع کارشناسی: ۱۰ ساعت در هفته

کار دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد: ۲۰ ساعت در هفته

کار دانشجویی در مقطع دکترا : ۳۰ ساعت در هفته

ما در این مقاله درباره دانشگاه Salento ایتالیا با شما صحبت کردیم و راهنمای جامع آن را در اختیار شما قرار دادیم،همچنین شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تحصیلی ایتالیا،وقت سفارت ایتالیا و ... داشتید حتما با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ با کارشناسان ما در تماس باشید و با خیال راحت تمام مراحل را به ما بسپرید.


* در حال حاضر خدمات مربوط به اخذ ویزا و وقت سفارت کشور ایتالیا توسط آژانس مهرآبادگشت کوپال انجام نمی گردد * 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر