ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا

ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا با شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت صحبت کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان باز شدن سفارت ایتالیا

زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا موضوعی ست که برای متقاضیان اخذ وقت سفارت ایتالیا بسیار حائز اهمیت است، این افراد همواره به دنبال زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا هستند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن برای دریافت زمان مصاحبه و اخذ ویزا اقدام نمایند. سفارت ایتالیا دو ماهی بود که به علت شیوع کرونا تعطیل بوده و از پذیرش متقاضیان امتناع مینمود .

زمان سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا به این صورت است که برای وقت­های خالی معمولا یک الی سه هفته زمان در نظر گرفته می­شود، البته با توجه به حجم بالای درخواست متقاضیان معمولا این زمان توسط سفارت ایتالیا کوتاه تر در نظر گرفته می شود. واضح است این محدودیت ها و عدم مشخص بودن زمان باز بودن وقت سفارت ایتالیا مشکلات زیادی را برای متقاضیانی که به هر دلیلی قصد سفر به ایتالیا را دارند ایجاد کرده است.برای دریافت وقت سفارت ایتالیا تضمینی همین حالا با کارشناسان مهرآباد گشت تماس بگیرید.

 در صورتی که گرفتن وقت سفارت ایتالیا طولانی شود و زمان زیادی ببرد به همان میزان اخذ ویزا و سفر متقاضیان نیز به تاخیر خواهد افتاد در حالی که خیلی از افراد می خواهند برای درمان و کار به ایتالیا سفر کنند و یا دعوت نامه ای در اختیار دارند که تنها تا تاریخ آن می توانند برای اخذ ویزا اقدام نمایند، چنین افرادی زمان زیادی برای وقت سفارت ایتالیا ندارند.

بهترین راه حل برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا

افراد متقاضی برای دریافت وقت سفارت ایتالیا باید هر لحظه به انتظار بنشینند تا سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا باز شود، این انتظار در بسیاری از موارد زمان خیلی زیادی به طول می انجامد. همانطور که می دانید چنین امری بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن می باشد، زیرا متقاضیان باید دائم کار و زندگی خود را رها کنند و منتظر زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا باشند. این روز ها راه حل بسیار ساده ای برای مردم در نظر گرفته شده است، افراد بسیار ماهر و باتجربه ای در مجموعه مهرآباد گشت در نظر گرفته شده اند که این کار را برای متقاضیان انجام می دهند. این افراد در زمینه دریافت وقت سفارت ایتالیا تجربه زیادی کسب کرده اند و برحسب این تجربه از زمان حدودی باز شدن وقت سفارت ایتالیا مطلع هستند.

مدارک مورد نیاز برای وقت ملاقات سفارت ایتالیا

  1. عکس واضح و با کیفیت از فرد متقاضی
  2. برگه رزرو هتل در ایتالیا
  3. ارائه دعوتنامه کامل از جانب یکی از آشنایان در ایتالیا
  4. اطلاعات شخصی و شماره تماس و آدرس
  5. فرم سفارت ایتالیا
  6. فتوکپی از گذرنامه متقاضی
  7. اصل و فتوکپی شناسنامه متقاضی
  8. ارائه ضمانت به صورت چک یا سفته
  9. پاسپورت اعتبار دار
  10. مدارک شغلی
  11. ارائه ترجمه و اصل آخرین مدرک تحصیلی
  12. فتوکپی از گردش حساب بانکی متقاضی
  13. نشانی محل کار
  14. آخرین روزنامه معتبر با ترجمه انگلیسی برای شرکت های خصوصی
  15. ترجمه حکم کارگزینی برای کارمندان دولت
  16. ترجمه گواهی اشتغال به کار برای کارمندان خصوصی
  17. پروانه فعالیت و فتوکپی رسید پرداخت مالیات برای مشاغل آزاد


ایتالیا به عنوان یکی از جذاب ترین کشورها برای سفر ایرانیان به شما می آید، به همین دلیل به علت حجم بسیار بالای درخواست متقاضیان روند نوبت دهی برای سفارت ایتالیا معمولا با مشکلاتی رو به رو می شود. همان طور که اشاره کردیم وقت دهی مصاحبه سفارت ایتالیا به صورت کاملا نامنظم و رندمی است و زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا سیار کوتاه و محدود می باشد، از همین رو اغلب افرادی که به سرعت موفق به اخذ وقت می شوند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام می­کنند. مهرآباد گشت می­تواند برای شما عزیزان وقت سفارت ایتالیا را به صورت تضمینی دریافت کند.با ما همراه باشید.


ما در این مقاله درباره ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا با شما صحبت کردیم و راهنمای جامع آن را در اختیار شما قرار دادیم،همچنین شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تحصیلی ایتالیا،وقت سفارت ایتالیا و ... داشتید حتما با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ با کارشناسان ما در تماس باشید و با خیال راحت تمام مراحل را به ما بسپرید.

همچنین بخوانید:

وقت تحصیلی سفارت ایتالیا

وقت سفارت تحصیلی ایتالیا

دریافت وقت سفارت ایتالیا


* در حال حاضر خدمات مربوط به اخذ ویزا و وقت سفارت کشور ایتالیا توسط آژانس مهرآبادگشت کوپال انجام نمی گردد * 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر