وقت سفارت ایتالیا تضمینی

وقت سفارت ایتالیا تضمینی

وقت سفارت ایتالیا تضمینی توسط افراد با تجربه و متخصصی که در سایت های معتبر سفارت و آژانس های مسافرتی مشغول به کار هستند ارائه می شود، این افراد با توجه به تجربه ای که از سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا دارند به راحتی می توانند اخذ وقت سفارت را برای متقاضیان تضمین کنند.

گرفتن وقت سفارت تضمینی توسط کارشناسان مهرآباد گشت  انجام خواهد شد .

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی فقط عکس صفحه اول پاسپورت خود را روی واتس اپ برای ما ارسال نمایید .

شماره واتس اپ ما : 09026383285 جهت تماس و هماهنگی

هزینه اخذ وقت سفارت ایتالیا

تعیین وقت سفارت ایتالیا تضمینی به دو صورت فوری و عادی انجام می گردد، هزینه وقت سفارت ایتالیا بسته به زمان و شرایط سفارت متفاوت است

 از آن جایی که ایتالیا همواره برگزار کننده بزرگ ترین نمایشگاه ها و کنفرانس ها بوده است و از اماکن جذاب و دیدنی بسیار برخوردار می باشد، همه ساله توجه میلیون ها گردشگر را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. اما همانطور که می دانید لازمه ی برخورداری از این امکانات اخذ ویزا می باشد. دریافت ویزا از چندین مرحله تشکیل شده است که مهم ترین آن دریافت وقت از سفارت ایتالیا است.

وقت از سفارت ایتالیا

چنانچه شما تصمیم داشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری به کشور زیبای ایتالیا سفر کنید، اولین گامی که باید برای اخذ ویزا بردارید دریافت وقت سفارت ایتالیا تضمینی می باشد.

در مرحله دریافت وقت سفارت متقاضیان جهت انگشت نگاری و مصاحبه حضوری به سفارتخانه این کشور که در تهران خیابان جردن یا  کارگزاری سفارت ایتالیا در ولنجک مراجعه نمایند. دریافت وقت سفارت اگر به صورت عادی باشد و تضمینی در کار نباشد حداقل ۶۰ روز زمان می برد.

از همین رو افرادی که برای سفر خود عجله دارند بهتر است از طریق سایت های معتبر برای وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی اقدام نمایند.مهرآباد گشت در خدمت شما است.

مهم ترین مسئله در این قسمت تکمیل فرم وقت سفارت ایتالیا بدون هیچ خطا و نقصی می باشد. فراموش نکنید سفارت ایتالیا هیچ استثنایی برای متقاضیان در نظر نمی گیرد بنابراین برای این که مشکلی در گرفتن وقت سفارت برای شما ایجاد نشود در تکمیل مدارک خود توجه لازم را داشته باشید.

مدارک مورد نیاز وقت سفارت ایتالیا

  1.  فتوکپی از دو صفحه پشت و روی آن
  2. ارائه عکس رنگی سه در چهار
  3. کپی از صفحه شناسنامه و گذرنامه
  4. تکمیل فرم دعوتنامه(در صورت وجود)
  5. تکمیل فرم ویزا از جانب فرد دعوت کننده
  6. ارائه گذرنامه مدت دار
  7. تکمیل فرم های مربوط به اطلاعات شغلی
  8. درج آدرس دقیق محل زندگی و محل کار
  9. ارائه بیمه مسافرتی و نسخه کپی آن
  10. پرینت از گردش مالی متقاضی
  11. سند مالکیت به نام متقاضی یا همسر او
  12. هزینه لازم جهت اخذ ویزا و سفر به کشور ایتالیا
  13. پرینت بلیط یا رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل

وقت سفارت ایتالیا تضمینی به عنوان ارائه نوبت برای انجام مصاحبه اخذ ویزا توسط افسر کنسولگری صورت می گیرد، افسر مربوطه بعد از بررسی تمامی شرایط و هدف متقاضی برای صدور و یا عدم صدور ویزا تصمیم می گیرد. همچنین با توجه به حجم انبوه تعداد متقاضیان برای سفر به این کشور خرید وقت سفارت نیز امری پر دردسر و دشوار می باشد. لازم به ذکر است وقت سفارت ایتالیا برای اخذ انواع ویزای تجاری، توریستی و تحصیلی صادر می شود. متقاضیان به منظور اخذ نوبت باید مدارکی را تهیه نمایند و در روز مصاحبه برای افسر کنسولگری ارائه دهند.

مدارک شغلی وقت سفارت ایتالیا

  • برگه مربوط به حکم کارگزینی کارمندان دولتی و ترجمه آن به زبان ایتالیایی
  • جواز کسب و کپی آن از شهرداری محل سکونت متقاضی برای افراد مشاغل آزاد
  • گواهی اشتغال برای افراد مشغول در قسمت های خصوصی
  • کارت عضویت برای اعضای هیئت مدیره و اساتید دانشگاه
  • روزنامه رسمی که نام شرکت و مدیران آن در آن ثبت شده است.

دلایل ریجکت شدن ویزای ایتالیا

یکی از دلایل ریجکت شدن درخواست متقاضیان برای دریافت ویزا عدم ارائه مدارک کامل در روز مصاحبه می باشد. شما می بایست تمامی مدارک مورد نیاز را برای افسر کنسولگری به صورت کامل ارائه دهید و به تمام پرسش های وی در سفارت خانه دقیق و واضح پاسخ دهید. به عنوان مثال برخی از مهم ترین اسنادی که در این روز باید ارائه داده شود شامل مدارک رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و بیمه مسافرتی می باشد. متقاضیان در صورتی که کوچک ترین نقصی در ارائه مدارک خود داشته باشند با ریجکت ویزا و حتی وقت سفارت رو به رو خواهند شد. یکی از مزایای وقت سفارت ایتالیا تضمینی این است که شما هرگز در دریافت نوبت برای مصاحبه با ریجکت رو به رو نخواهید شد.


* در حال حاضر خدمات مربوط به اخذ ویزا و وقت سفارت کشور ایتالیا توسط آژانس مهرآبادگشت کوپال انجام نمی گردد * 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر