وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا از طریق کنسولگری

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کنسولگری، با روش جدید سفارت ایتالیا انجام می‌پذیرد. به این صورت است که در یک ساعت مشخص پرتال مربوط به دریافت وقت سفارت ایتالیا، باز شده و اجازه دریافت وقت سفارت ایتالیا را به متقاضیان می‌دهد، اما باید دقت کنید که شما در مدت زمان ۳۰ ثانیه باید وقت سفارت خود را تنظیم کنید و در غیر این صورت، باید منتظر روزهای بعدی باشید. با توجه به حجم عظیم مسافران ایتالیا، تمامی وقت‌های موجود در صدم ثانیه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری CKGSIR

دریافت وقت سفارت ایتالیا از طریق کارگزاری خیلی راحت‌تر از کنسولگری است. متقاضیان کافیست در سایت کارگزاری یک حساب کاربری ایجاد نمایند. همچنین فرم‌های درخواست ویزا به صورت آنلاین و یا دستی پر نمایند. وقت سفارت ایتالیا در ۲ نوع معمولی و ویژه ارائه می‌شود. هیچ تفاوتی بین بررسی مدارک این دو نوع وقت سفارت وجود ندارد و در وقت سفارت ویژه ایتالیا فقط از متقاضی یک پذیرایی معمولی انجام می‌شود.همچنین متقاضی برای حضور در دفتر کارگزاری ویزای ایتالیا، باید ۲۱ یورو بیشتر پرداخت نماید.

بهترین روش جهت دریافت وقت سفارت ایتالیا

پیشنهاد ما برای دریافت وقت سفارت ایتالیا، واگذار کردن این امر مهم و وقت گیر به افراد متخصص و کاردان است. گروه مهرآباد گشت با دارا بودن کادری مجرب در این زمینه، شما را از پرداخت هرگونه هزینه اضافی بی نیاز کرده و شما می‌توانید با اطمینان کامل این کار را به متخصصان گروه مسافرتی مهرآباد گشت واگذار نمایید.

هزینه وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا در دو حالت فوری و عادی ارائه می‌شود. هزینه وقت عادی سفارت ایتالیا، ۱ میلیون تومان می‌باشد که با توجه به درخواست متقاضی ویزای ایتالیا، ارائه می‌شود. شما می‌توانید حتی برای یک ساعت بعد، وقت سفارت فوری ایتالیا خود را از کارشناسان ما درخواست کنید. تمامی هزینه‌های اعلام شده پس از ارائه نامه وقت سفارت، از شما دریافت می‌شود.

کشور ایتالیا به دلیل برگزاری نمایشگاه‌ها و دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان و همچنین اماکن تاریخی جذاب و دیدنی، سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان از جمله ایران می‌باشد. قطعا برای بازدید از کشور ایتالیا و استفاده از تفریحات و نمایشگاه‌های آن، نیاز به دریافت ویزای ایتالیا می‌باشد. یکی از مراحل دریافت ویزای آن، که می‌توان گفت دشوارترین و مهم‌ترین پروسه آن می‌باشد، دریافت وقت سفارت این کشور می‌باشد. در ادامه توضیحاتی در خصوص وقت سفارت ایتالیا و چگونگی گرفتن وقت سفارت ایتالیا ارائه خواهیم کرد.

وقت سفارت ایتالیا، برای مصاحبه افسر کنسولگری ایتالیا با متقاضی دریافت ویزا، جهت بررسی شرایط متقاضی و مشخص کردن هدف وی از سفر به ایتالیا انجام می‌شود.

به دلیل انبوه زیاد مسافران کشور ایتالیا، معمولا خرید وقت سفارت ایتالیا امری مشکل محسوب می‌شود و به علت درخواست‌های زیاد مسافران این کشور، متقاضیان دریافت ویزای ایتالیا، خواستار خرید وقت فوری سفارت ایتالیا نموده‌اند.

وقت معمولی سفارت ایتالیا معمولا حدود ۳۰ تا ۴۵ روز زمان می‌برد اما وقت سفارت ایتالیا فوری، در حدود ۳ روز تا یک هفته اجازه مصاحبه متقاضیان به افسر کنسولی را صادر می‌کند.

مدارک لازم وقت سفارت ایتالیا

فرم درخواست ویزا: فرم درخواست ویزای ایتالیا، توسط گروه مسافرتی ما برای متقاضی پر می‌شود.

پرینت وقت سفارت: برگه پرینت شده وقت سفارت ایتالیا، توسط گروه مسافرتی مهرآباد گشت، به متقاضی اعطا می‌شود.

پاسپورت متقاضی: پاسپورت متقاضی باید حداقل دارای ۶ ماه اعتبار و حداقل ۲ صفحه خالی داشته باشد.

۲ قطعه عکس سه در چهار: عکس‌ها با پس زمینه سفید، بدون روتوش، جدید

رزرو بلیط هواپیما و تاییدیه هتل: رزرو بلیط هواپیما و تاییدیه هتل، در تاریخ زمانی مورد نظر مسافر توسط گروه مسافرتی مهرآباد گشت صادر می‌شود.

ترجمه اصل و ترجمه کلیه مدارک شخصی: اصل و ترجمه کلیه مدارک درخواستی سفارت ایتالیا، که این مدارک برای هر ویزا مختلف است.

بیمه مسافرتی: بیمه مسافرتی با توجه به مدت اقامت و تاریخ ورود و خروج به کشور ایتالیا، توسط گروه مسافرتی مهرآباد گشت اعطا می‌شود.

پرداختی سفارت ایتالیا: مجموع کل هزینه‌های پرداختی سفارت ایتالیا، ۱۲۵ یورو می‌باشد. این مبلغ باید به صورت نقدی در محل سفارت به افسر کنسولی پرداخت شود. سفارت ایتالیا از دریافت سکه‌های یورو خودداری می‌کند.

چگونگی دریافت وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا، از طریق کارگزاری CKGS تعیین می‌شود. وارد سایت CKGS شوید و بر روی منوی تعیین وقت ملاقات کلیک کنید. در گزینه اول، حتما باید مشخص کنید که تنها هستید و یا به همراه خانواده سفر می‌کنید. برای تعیین وفت سفارت ایتالیا از طریق سایت CKGS باید اطلاعات زیر را حتما وارد کنید:

هدف شما از سفر به ایتالیا

نام و نام خانوادگی متقاضی

جنسیت

تاریخ تولد

محل تولد

کشور محل تولد ، کشور محل اقامت ، ملیت اصلی

وضعیت تاهل

شماره پاسپورت

تاریخ صدور ،  انقضاء پاسپورت

صادر کننده پاسپورت

استان ، شهر ،آدرس ،کدپستی محل سکونت

آدرس ایمیل معتبر

شماره تماس که باید روشن باشد.

تعداد دفعات ورود به ایتالیا

مدت زمان اقامت در ایتالیا

تاریخ سفر

نکته بسیار مهم: توجه داشته باشید که با هر شماره موبایل و آدرس ایمیل، در هر ۶۰ روز یکبار می‌توانید وقت سفارت ایتالیا بگیرید.

زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا

در واقع زمان مشخصی برای باز شدن وقت سفارت ایتالیا وجود ندارد. هم کنسولگری و هم کارگزاری ویزای ایتالیا هیچ زمان مشخصی برای باز شدن وقت‌های سفارت اعلام نکرده‌اند. وقت‌های سفارت که توسط کنسولگری سفارت ایتالیا باز می‌شود هم ساعت مشخصی نداشته، اما اغلب در ساعت ۲۱:۳۰ در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین متقاضیان برای تعیین وقت از طریق کنسولگری فقط ۱ دقیقه زمان دارید.

کارشناسان ما در مهرآباد گشت با توجه به تجربه‌ای که در دریافت وقت سفارت ایتالیا به دست آورده‌اند، همیشه منتظر ساعات باز شدن وقت سفارت ایتالیا بوده و با دقت و سرعتی که در انجام امور اجرایی مربوط به دریافت وقت سفارت ایتالیا دارند، قادر خواهند بود تا وقت سفارت ایتالیا را به راحتی برای شما عزیزان به راحتی دریافت نمایند.

بازه زمانی وقت سفارت فوری ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا فوری، معمولا در بازه‌های زمانی بین ۳ تا ۷ روز به متقاضیان داده می‌شود. یعنی متقاضیان بعد از ۳ تا ۷ روز می‌توانند به سفارت ایتالیا برای مصاحبه با افسر کنسولگری مراجعه نمایند.

وقت سفارت ایتالیا تضمینی

وقت سفارت ایتالیا تضمینی، به این معنا است که به مسافر این اطمینان را می‌دهند که در تاریخ و یا بازه زمانی مشخص شده به سفارت مراجعه کنند.

انواع وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا در ۲ نوع تجاری و عادی ارائه می‌شود. وقت تجاری برای متقاضیان دارای دعوت‌نامه تجاری ارائه می‌شود و وقت سفارت عادی برای متقاضیان ویزای توریستی ارائه می‌شود.

زمان باز شدن سفارت ایتالیا

زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا موضوعی ست که برای متقاضیان اخذ وقت سفارت ایتالیا بسیار حائز اهمیت است، این افراد همواره به دنبال زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا هستند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن برای دریافت زمان مصاحبه و اخذ ویزا اقدام نمایند. سفارت ایتالیا دو ماهی بود که به علت شیوع کرونا تعطیل بوده و از پذیرش متقاضیان امتناع مینمود .

زمان سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا به این صورت است که برای وقت­های خالی معمولا یک الی سه هفته زمان در نظر گرفته می­شود، البته با توجه به حجم بالای درخواست متقاضیان معمولا این زمان توسط سفارت ایتالیا کوتاه تر در نظر گرفته می شود. واضح است این محدودیت ها و عدم مشخص بودن زمان باز بودن وقت سفارت ایتالیا مشکلات زیادی را برای متقاضیانی که به هر دلیلی قصد سفر به ایتالیا را دارند ایجاد کرده است.برای دریافت وقت سفارت ایتالیا تضمینی همین حالا با کارشناسان مهرآباد گشت تماس بگیرید.

 در صورتی که گرفتن وقت سفارت ایتالیا طولانی شود و زمان زیادی ببرد به همان میزان اخذ ویزا و سفر متقاضیان نیز به تاخیر خواهد افتاد در حالی که خیلی از افراد می خواهند برای درمان و کار به ایتالیا سفر کنند و یا دعوت نامه ای در اختیار دارند که تنها تا تاریخ آن می توانند برای اخذ ویزا اقدام نمایند، چنین افرادی زمان زیادی برای وقت سفارت ایتالیا ندارند.

بهترین راه حل برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا

افراد متقاضی برای دریافت وقت سفارت ایتالیا باید هر لحظه به انتظار بنشینند تا سیستم نوبت دهی سفارت ایتالیا باز شود، این انتظار در بسیاری از موارد زمان خیلی زیادی به طول می انجامد. همانطور که می دانید چنین امری بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن می باشد، زیرا متقاضیان باید دائم کار و زندگی خود را رها کنند و منتظر زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا باشند. این روز ها راه حل بسیار ساده ای برای مردم در نظر گرفته شده است، افراد بسیار ماهر و باتجربه ای در مجموعه مهرآباد گشت در نظر گرفته شده اند که این کار را برای متقاضیان انجام می دهند. این افراد در زمینه دریافت وقت سفارت ایتالیا تجربه زیادی کسب کرده اند و برحسب این تجربه از زمان حدودی باز شدن وقت سفارت ایتالیا مطلع هستند.

مدارک مورد نیاز برای وقت ملاقات سفارت ایتالیا

  1. عکس واضح و با کیفیت از فرد متقاضی
  2. برگه رزرو هتل در ایتالیا
  3. ارائه دعوتنامه کامل از جانب یکی از آشنایان در ایتالیا
  4. اطلاعات شخصی و شماره تماس و آدرس
  5. فرم سفارت ایتالیا
  6. فتوکپی از گذرنامه متقاضی
  7. اصل و فتوکپی شناسنامه متقاضی
  8. ارائه ضمانت به صورت چک یا سفته
  9. پاسپورت اعتبار دار
  10. مدارک شغلی
  11. ارائه ترجمه و اصل آخرین مدرک تحصیلی
  12. فتوکپی از گردش حساب بانکی متقاضی
  13. نشانی محل کار
  14. آخرین روزنامه معتبر با ترجمه انگلیسی برای شرکت های خصوصی
  15. ترجمه حکم کارگزینی برای کارمندان دولت
  16. ترجمه گواهی اشتغال به کار برای کارمندان خصوصی
  17. پروانه فعالیت و فتوکپی رسید پرداخت مالیات برای مشاغل آزاد


ایتالیا به عنوان یکی از جذاب ترین کشورها برای سفر ایرانیان به شما می آید، به همین دلیل به علت حجم بسیار بالای درخواست متقاضیان روند نوبت دهی برای سفارت ایتالیا معمولا با مشکلاتی رو به رو می شود. همان طور که اشاره کردیم وقت دهی مصاحبه سفارت ایتالیا به صورت کاملا نامنظم و رندمی است و زمان باز شدن وقت سفارت ایتالیا سیار کوتاه و محدود می باشد، از همین رو اغلب افرادی که به سرعت موفق به اخذ وقت می شوند از طریق آژانس های مسافرتی اقدام می­کنند. مهرآباد گشت می­تواند برای شما عزیزان وقت سفارت را به صورت تضمینی دریافت کند.با ما همراه باشید.

آدرس سفارت ایتالیا در تهران

 تهران،خیابان جردن ،خیابان نلسون ماندلا ، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵

تلفن: ۰۲۱۸۸۱۹۰۱۶۰

آدرس کارگزاری ایتالیا در تهران

تهران، ولنجک، خیابان ۱۳ام، مجتمع گالریا

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۲۶۹۵۵

ما در این مقاله درباره وقت سفارت ایتالیا با شما صحبت کردیم و انواع آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تحصیلی ایتالیا،وقت سفارت ایتالیا و ... داشتید حتما با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ با کارشناسان ما در تماس باشید و با خیال راحت تمام مراحل را به ما بسپرید.


* در حال حاضر خدمات مربوط به اخذ ویزا و وقت سفارت کشور ایتالیا توسط آژانس مهرآبادگشت کوپال انجام نمی گردد * 


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر