صفر تا صد حمل خودرو با قطار

حمل خودرو با قطار، از آن دسته برتری‌هایی است که سفر با قطار را از دیگر حمل و نقل‌ها متمایز می‌کند. تصورش را بکنید، قطار را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید و تا مقصد استراحت می‌کنید، کتاب می‌خوانید یا به تماشای طبیعت مشغول می‌شوید. نه دغدغه شرایط سفر با هواپیما را دارید و نه خستگی رانندگی با ماشین را احساس می‌کنید.

در سفر با قطار، این امکان برای مسافر فرآهم می‌شود، که خودروی خود را هم با قطار حمل نماید، و پس از رسیدن به مقصد، اتومبیل خود را تحویل بگیرد و پس از آن بدون خستگی روز اول سفر خود را آغاز نمایند. پس دیگر نیازی نیست برای رفتن به هتل و یا مکان‌های گردشگری منتظر تاکسی بمانید. چه مزیتی بهتر ازین؟

اگر رانندگی در جاده شما را خسته می‌کند و یا مصرف بنزین اتومبیل شما را کلافه کرده است،با انتخاب قطار برای سفر و امکان حمل خودرو با قطار،می‌توانید اتومبیل خود را با خود ببرید و سفری بدون دغدغخ داشته باشید.

حتی اگر باز هم شما سفر با هواپیما را انتخاب کرده‌اید،می‌توانید اتومبیل خود را با قطار به مقصد بفرستید و پس از رسیدن به مقصد اتومبیل خود را تحویل بگیرید!

برای حمل خودرو با قطار چیکار کنیم؟

اگر قصد دارید خودرو خود را به شهرستان دیگری با قطار بفرستید، طبیعی است که باید بلیط قطار بخرید. امکان حمل خودرو با قطار، تقریبا در همه مسیرهای ریلی کشور موجود است. هزینه حمل خودرو با قطار بستگی به مسیرتان دارد. این هزینه بین ۱۰۹۵۰۰ تومان تا ۲۲۵۰۰۰ تومان متغیر است.

بلیط حمل خودر با قطار مثل بلیط معمولی قطار است.
برای دریافت بلیط حمل خودرو با قطار با مهرآباد گشت با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس بگیرید.

 حمل موتور سیکلت با قطار

شرایط حمل موتور سیکلت با قطار شبیه به شرایط حمل خودرو است. مسافران برای حمل موتور سیکلت با قطار، باید بلیط قطار بخرند. مسیرها هم مانند مسیرهای ماشین است.
طبیعتا هزینه حمل موتور سیکلت با قطار کمتر از اتومبیل است.برای حمل موتورسیکلت با قطار با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس بگیرید.

تحویل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد حمل خودرو با قطار به شهر دیگری دارید، باید در مدت زمانی ۸ صبح تا حداکثر ۳ ساعت مانده به حرکت قطار، بلیط حمل خودرو را خریداری نمایید. موقع تحویل دادن خودرو در مبدا باید مدارک شناسایی مالک، سند و کارت مالکیت خودرو را همراه خود داشته باشید.

علاوه بر هزینه بلیط قطار لازم است حق بیمه خودرو به شرکت ریلی پرداخته شود. حق بیمه خودرو بر مبنای درصدی از ارزش خودرو جداگانه محاسبه می‌گردد.نکته قابل توجه این است که گر خودرو مسافر در زمان تحویل در مبدا خاموش،تصادفی و یا معیوب باشد شرکت ریلی قبول نخواهد کرد و توجه نمایید که در هنگام تحویل خودرو به انبار شرکت ریلی ،موجودی بنزین خودرو باید حداقل یک سوم باک باشد.

اگر خودروی مسافر گذر موقت باشد، تنها در صورتی بلیط حمل خودرو صادر خواهد شد که زمان مجوز عبور آن به پایان نرسیده باشد.
اگر اتومبیل مسافر صفر کیلومتر باشد و هنوز شماره نشده باشد، باید برگه فروش خودرو همراه مسافر باشد. برای چنین ماشین‌هایی، ۶ رقم پایانی شماره شاسی به جای شماره پلاک اتومبیل ثبت می‌گردد.

اگر ارتفاع خودرو ۱۵۸ سانتی‌متر و عرض آن از ۱۸۰ سانتی‌متر بیشتر باشد، انبار  شرکت ریلی خودرو را تحویل نخواهد گرفت.

اگر وسیله‌ای به جز جک و زاپاس در خودرو باشد، شرکت ریلی هیچ مسئولیتی ندارد. به همین دلیل انبار شرکت ریلی هیچ بار و وسیله اضافی در خودرو را نمی‌پذیرد.

برای رعایت ایمنی سر باتری خودرو در مبدا جدا شده و در مقصد دوباره روی خودرو نصب می‌گردد.

اگر خودرویی که قرار است حمل شود شخصی نباشد و متعلق به سازمان یا نهاد باشد، داشتن معرفی نامه از سازمان ضروری است.

تحویل گرفتن خودرو در مقصد

پس از رسیدن خودرو به مقصد باید در کمتر از ۲۴ ساعت خودرو را از شرکت ریلی تحویل بگیرید.

در زمان تحویل گرفتن خودرو حتما باید کارت ماشین و کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید. اگر پس از ۲۴ ساعت قصد دارید خودرو را از شرکت ریلی تحویل بگیرید باید هزینه توقف و انبارداری را پرداخت نمایید.

هزینه نگهداری خودرو پس از ۲۴ ساعت اول تا ۶ روز روزانه ۱۵۰۰ تومان است. از روز ۷ به بعد روزانه ۳۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

نکته:خودرو را فقط شخصی می‌تواند از انبار تحویل بگیرد که در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحویل گیرنده معرفی شده است. در غیر این صورت خودرو تحویل داده نمی‌شود.

جبران خسارت حمل خودرو با قطار

در صورتی که شرکت ریلی در تحویل خودرو در مقصد تا ۲۴ ساعت تاخیر داشته باشد، ۵۰ درصد از هزینه بلیط برگردانده می‌‌شود. در صورتی که خودرو در مقصد تحویل داده نشود، تمام هزینه بلیط به مسافر برگردانده می‌شود.

برای اینکه خسارت را بگیرید، به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و بلیط چاپ شده ضروری است. این مدارک را باید به آژانس مهرآباد گشت به آدرس:تهران،مطهری،خیابان جم،پلاک ۴۸ واحد ۱ شمالی تحویل دهید.

رزرو بلیط قطار

شما همراهان همیشگی ما در این مقاله از مهرآباد گشت با مقاله حمل خودرو با قطار با ما همراه بودید،مهرآبادگشت صادر کننده بلیط قطار به تمام نقاط کشور با تمام خطوط ریلی می‌باشد.کافیست برای رزرو بلیط قطار خود با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۱۳ تماس حاصل بفرمایید تا با کمترین نرخ ،بلیط قطار مقصد خود را رزرو نمایید.



مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر