معرفی قطار غزال

معرفی قطار غزال

سفر با قطار از همه نظر هم امن و هم مطمئن است و هم با خیال راحتتری سفر می‌کنید.سفر با قطار امنیت سفر با هواپیما را تجربه می‌کنید و هم زیبایی‌های طبیعت و جاده را می‌بینید .قطار غزال یکی از قطارهای ایران است که با آن می‌توانید به صورت سریع‌السیر سفر کنید. با ما در این مقاله از مهرآباد گشت همراه باشید تا به هم، با معرفی قطار غزال و امکانات آن آشنا شوید.

با قطار غزال امکان سفر به تمام نقاط ایران وجود دارد و یکی از بهترین قطارهای موجود در کشورمان است.

این قطار کاملا با استانداردهای قوانین بین المللی راه آهن ، طراحی شده است. وقتی این قطارها وارد سیستم حمل و نقل ایران شد که توانست همه‌ی استانداردهای داخلی و بین المللی را رعایت کند.

سازنده قطار غزال کشور چین است و در ناوگان ریلی شرکت‌هایی مانند ریل سفر، رجا، بن ریل مورد استفاده قرار گرفته است.

جالب است بدانید که قطار غزال پس از قطار سری‌العسیر پردیس دومین قطار تندرو و پیشرفته ایران و همچنین یکی از مه‌ترین و پرسفرترین قطارهای ایران است.

یکی از عواملی که باعث شد تا مسافران زیادی این قطار را انتخاب کنند، این است که هم امکانات آن بسیار بالا است و هم تنوع فراوانی در انواع قطارهای خود دارد.

امکانات قطار غزال

اغلب قطارهای غزال پر از امکانات هستند. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به اینکه هر واگن این قطار دارای ۱۰ کوپه است و در هر کوپه‌ی آن ۴ نفر ظرفیت دارد که در واقع می‌توان گفت که هر واگن قطار غزال سریع‌السیر دارای گنجایش ۴۰ نفری است.

  • در هر کوپه قطار امکاناتی مانند سیستم‌های صوتی و تصویری که همگی دارای مانتیورهای مدرن و مسطح
  • تختخواب‌های راحت
  • صندلی‌های منعطف
  • سیستم تهویه‌ی مناسب
  • میزهای تاشو
  • سیستم‌های پیام رسان و یا مسنجر
  • در هر واگن قطارهای غزال سرویس جداگانه‌ی سرویس‌های بهداشتی
  • مهمانداران با تجربه و آموزش دیده
  • امکان سفارش غذا در هنگام رزرو بلیط قطار خود
  • آب معدنی و چای در هر زمان درخواست مسافر


انواع قطار غزال

قطار غزال در انواع مختلفی مانند: اتوبوسی، کوپه‌ای و VIP ارائه می‌شود. قطار اتوبوسی غزال دارای امکانات بالایی است و به اصطلاح نوعی قطار درجه‌ی ۱ محسوب می‌شود.

البته اگر تجربه‌ی خرید بلیط غزال و سفر با این قطار را داشته باشید ممکن است که با اصطلاحاتی همچون قطار پرستو و یا قطار سروش برخورد کرده باشید.

چگونه بلیط قطار غزال را خریداری نماییم؟

اگر می خواهید تا با انواع مختلف قطار غزال سفر خود را انجام دهید، تنها کافی است که با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس گرفته و یا حضوری اقدام نمایید. یکی از پر ترددترین و شلوغ‌ترین مسیرهایی که قطار غزال آن را می‌پیماید در مسیر اصفهان به مشهد است. همچنین پشتیبانی و ارائه ی خدمات کارشناسان ما در مهرآباد گشت شما را از زمان خرید بلیط خود و تا پایان سفرتان با قطار، شامل حال شما مسافر گرامی خواهد بود.

چرا از مهرآباد گشت بلیط قطار غزال را خریداری نماییم؟

زیرا مهرآبادگشت صادر کننده بلیط قطار به تمام نقاط کشور با تمام خطوط ریلی می‌باشد.کافیست برای رزرو بلیط قطار خود با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۱۳ تماس حاصل بفرمایید تا با کمترین نرخ ،بلیط قطار مقصد خود را رزرو نمایید.

رزرو بلیط قطار غزال

ما در این متن به معرفی قطار غزال را برای شما پرداختیم و هر چیزی که به شما حق انتخاب بدهد را در این مطلب دادیم،

شما همراهان همیشگی ما در این مقاله از مهرآباد گشت با معرفی قطار غزال با ما همراه بودید،مهرآبادگشت صادر کننده بلیط قطار به تمام نقاط کشور با تمام خطوط ریلی می‌باشد.کافیست برای رزرو بلیط قطار خود با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۱۳ تماس حاصل بفرمایید تا با کمترین نرخ ،بلیط قطار مقصد خود را رزرو نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر