مزایای سفر با قطار

مزایای سفر با قطار

در بین همه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی قطار دارای محبوبیت فراوانی است،مزایای سفر با قطار برای همه‌ی گردشگران و مسافران مشهود است.اگر چه که سفر با هواپیما برای مسافت‌های طولانی انتخاب می‌شود،اما اگر در همان مسیر امکان استفاده از قطر وجود داشته باشد،بیشتر مسافران قطار را انتخاب می‌کنند زیرا هم امن و مطمئن است و هم مقرون به صرفه‌تر!به همین خاطر ما در این مطلب از مهرآباد گشت تصمیم گرفتیم درباره مزایای سفر با قطار با شما عزیزان صحبت کنیم،پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

هزینه بلیط قطار

اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعی که می‌توان در راجع به مزایای سفر با قطار دانست،بحث هزینه بلیط قطار است.مثلا اگر چه بلیط قطار نسبت به بلیط اتوبوس کمی گران‌تر است اما راحتی سفر با قطار را در نظر نمی‌گیرید؟و اینکه هزینه بلیط قطار نسبت به هواپیما خیلی کمتر است به همین خاطر اغلب افراد قطار را دومین گزینه حمل و نقل برای سفر می‌دانند.

از دیگر مزایای سفر با قطار امکان سفر در شب می‌باشد.بیشتر مسافران قطار با خرید بلیط قطار خود به راحتی بر روی تخت واگن قطار خود می‌خوابند تا صبح به مقصدشان برسند.با این وجود نه پول اضافی هتل داده‌اید و مهم‌تر اینکه در مسیر استراحت کرده‌اید.

سلامت و امنیت سفر

همانطور که می‌دانیم در سفر با هواپیما،اغلب مسافران در صف‌های طولانی و خسته کننده بازرسی معطل می شوند،که این موضوع باعث کلافگی و خستگی مسافران می‌شود.یکی دیگر از مزایای سفر با قطار نداشتن صف‌های طولانی و معطلی است.

جذابیت‌های قطار

از قدیم، سفر با قطار احساس خاص و جالبی را برای مسافران به وجود می‌آورد. احساسی جذاب به همراه سفری راحت و لاکچری که به مسافر این اجازه را می‌دهد در کنار پنجره قطار از زیبایی‌های منظره هم لذت ببرد. علاوه بر این می‌توان همزمان کتاب بخوانید، نوشیدنی خود را بنوشید یا به مهماندار سفارش انواع غذا، تنقلات و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را دهید. که این راحتی باعث ایجاد حس آرامش در سفر با قطار شده است.

آزادی از مزایای سفر با قطار

آزادی در سفر نیز یکی از مهم‌ترین مزایای سفر با قطار است. در سفر با قطار هیچگونه استرسی به شما وارد نمی‌شود. در سفر با قطار می توانید از صندلی خود بلند شوید و در بین کوپه‌ها راه بروید و هر زمان که خواستید دوباره به کوپه و صندلی خود برگردید. در طول سفر با قطار می‌توانید با گوشی خود صحبت کنید و از اینترنت آن هم استفاده کنید. به این معنی که قادر خواهید بود هر آنچه که دوست دارید انجام دهید.

ترافیک را حس نمی‌کنید

یکی از اصلی‌ترین مزایای سفر با قطار دور نگه داشتن شما از ترافیک جاده‌ها است. در اغلب سفرهای جاده‌ای وقتی وارد شهرهای بزرگ می‌شوید، با ترافیک سنگین ورودی مواجه می‌شوید. این موضوع در هنگام خروج از شهرها هم اتفاق می‌افتد. اما در سفر با قطار شما دیگر با این موضوع برخورد نخواهید کرد. قبل از ساعت حرکت قطار فقط کافیست نیم ساعت زودتر به راه‌آهن بروید و در مقصد هم به همین راحتی از قطار خارج شده و وارد شهر می‌شوید.

سرویس‌ بهداشتی راحت

از دیگر مزایای سفر با قطار که راحتی بیشتری را برای مسافران به ارمغان می‌آورد، سرویس‌های بهداشتی قطار است. همینطور می‌توانید از سرویس‌های توی ایستگاه های قطار هم استفاده کنید، قطارها اغلب در طول مسیر در ایستگاه‌های مختلف بین راه توقف دارند.

رزرو بلیط قطار

شما همراهان همیشگی ما در این مقاله از مهرآباد گشت با مزایای سفر با قطار با ما همراه بودید،مهرآبادگشت صادر کننده بلیط قطار به تمام نقاط کشور با تمام خطوط ریلی می‌باشد.کافیست برای رزرو بلیط قطار خود با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۱۳ تماس حاصل بفرمایید تا با کمترین نرخ ،بلیط قطار مقصد خود را رزرو نمایید.



مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر