نکات سفر با قطار

نکات سفر با قطار

برای همه‌ی ما،سفر با قطار یک تجربه فوق العاده حساب می‌شود.امنیت و اطمینان خاطری که در سفر با قطار وجود دارد با اتوبوس و هواپیما نیست.اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز با قطار را دارید همین الان با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس بگیرید تا بلیط قطار خود را رزرو نمایید.

ما در این مطلب از مهرآباد گشت قصد داریم تا درباره تمام نکات سفر با قطار که لازم است قبل از خرید بلیط قطار بدانید را به شما بگوییم. پیشنهاد می‌کنیم که حتما با ما ادامه این مطلب همراه باشید نکات جالبی دستگیرتان خواهد شد.

خرید بلیط قطار

برای هر سفری باید وسیله حمل و نقلی را که می‌خواهید با آن سفر خود را آغاز نمایید، بسیار مهم است. اگر قصد دارید با قطار سفر کنید، ابتدا باید بلیط قطار خود را خریداری نمایید. اگر زمان برگشت خود را هم می‌دانید، برای راحتی خود، بلیط رفت و برگشت قطار را بخرید تا با خیال راحت سفر خود را شروع نمایید. ما در مهرآباد گشت بلیط قطار به تمام نقاط ایران با تمام خطوط ریلی را برای شما عزیزان صادر می‌نماییم.

در زمان خرید بلیط قطار به شماره صندلی، واگن خود دقت نمایید. ببینید که در واگن شما چند نفر دیگر حضور دارند. آیا بلیط شما برای کوپه ۶ نفره، ۴ نفره یا اتوبوسی است. همچنین دانستن تفاوت قیمت قطارها می تواند به انتخاب گزینه مناسب برای شما راهگشا باشد. ساعت حرکت قطار یکی از موارد مهم برای خرید بلیط قطار است.

وسایل لازم برای سفر با قطار

همه‌ی ما می‌دانیم که در سفر با قطار زمان زیادی را در قطار هستیم پس لازم است وسایلی همراه خود داشته باشیم تا مسیر ما را خسته نکند.مثلا پاور بانک،دستمال کاغذی،لباس گرم،هندزفری،بازی فکری مانند جدول و...،کتاب،مواد غذایی،آب،بالشت و دوربین

از سرویس بهداشتی قطار چطور استفاده کنم؟

قطار در طول مسیر خود در ایستگاه‌‌های طول مسیر می‌ایستد که همه‌ی این ایستگاه‌ها دارای سرویس بهداشتی هستند اما این را بدانید که درون قطار هم سرویس بهداشتی وجود دارد،که آنها را در ابتدا و یا انتهای هر واگن قرار می‌دهند.جالب است بدانید که علامت قرمز در بالای ورودی و یا خروجی هر واگن نشان دهنده اشغال بودن سرویس بهداشتی و علامت سبز نشان دهنده خالی بودن آن است.

نکته: در زمانی که قطار به ایستگاهی می‌رسد ، تمام در سرویس‌های بهداشتی قفل می‌شود. بنابراین حواستان باشد که در این زمان ها از آن ها استفاده نکنید.

رزرو بلیط قطار

شما همراهان همیشگی ما در این مقاله از مهرآباد گشت با نکات سفر با قطار با ما همراه بودید،مهرآبادگشت صادر کننده بلیط قطار به تمام نقاط کشور با تمام خطوط ریلی می‌باشد.کافیست برای رزرو بلیط قطار خود با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۱۳ تماس حاصل بفرمایید تا با کمترین نرخ ،بلیط قطار مقصد خود را رزرو نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر