۶نکته مهم رزرو هتل

۶نکته مهم رزرو هتل​

اگر شما عزیزان و همراهان عزیز مهرآباد گشت قصد اقامت در هتل و سفر دارید حتما قبل از هرچیزی حتما به این ۶نکته مهم رزرو هتل توجه نمایید.

بسیاری از افراد هنگام سفر به انتخاب هتل مناسب اهمیت نمی‌دهند و ممکن است تا آخر سفر دچار مشکل شوند. یک اتاق کثیف و کوچک و بدبو، با منظره‌ای رو به یک خیابان شلوغ و پر سروصدا براحتی می‌تواند سفر شما را خراب کند.

پس این مرحله از سفرتان را جدی بگیرید و در انتخاب هتل تا جایی که می‌توانید دقت به خرج دهید. شما قرار است چند روز در این هتل زندگی کنید و هر شب بابت آن پول بدهید. پس هتلی که برای سفر خود انتخاب می‌کنید باید با ملاک‌هایتان همخوانی داشته باشد.

محل دقیق هتل

محل قرار گرفتن هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید از مهمترین نکات رزرو هتل است که باید مهم‌ترین ملاک هر کس در انتخاب هتل باشد.

اگر هتلی که انتخاب می‌کنید فاصله زیادی با مرکز شهر و جاذبه های گردشگری آن باشد ،مجبور می‌شوید هزینه‌ زیادی بابت رفت و آمد کنید. از طرفی هم اگر محلی شلوغ و پر رفت‌وآمد را برای اقامت خود انتخاب کنید شب‌ها از شدت سر و صدا نمی‌توانید ‌به‌خوبی استراحت کنید.

حواستان باشد هتلی را انتخاب کنید که در محله‌ای نسبتا آرام باشد و دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین فاصله کمتری با جاذبه‌های دیدنی شهر مقصد باشد.

می‌توانید محل دقیق هتلی را که انتخاب می‌کنید در Google Earth ببینید و بعد درباره اقامت در آن تصمیم بگیرید.

به معرفی سایت‌ها اهمیت ندهید

بهترین راه برای شناخت یک هتل و امکانات آن استفاده از تجربه کسانی است که در آن اقامت داشته‌اند.

مشکل سایت‌هایی که هتل‌ها را معرفی می‌کنند این است که خیلی از آنها تبلیغی هستند و فقط ویژگی‌های مثبت هتل را می‌نویسند نه واقعیت را.

حمل و نقل از فرودگاه به هتل

با وجود اینکه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همیشه بهترین راه برای رفت و آمد است، استفاده از آنها با یک چمدان سنگین، آنهم وقتی با مسیر آشنا نیستید، کار خیلی سختی است.

پس هتل‌هایی را انتخاب کنید که وسیله حمل و نقل رایگان برای فرودگاه داشته باشند.

دسترسی به پارکینگ از ۶نکته مهم رزرو هتل

اگر با ماشین شخصی خودتان به هتل می‌روید یا می‌خواهید ماشین اجاره کنید، باید هتلی را انتخاب نمایید که پارکینگ داشته باشد. وگرنه کل پولتان را باید خرج جای پارک‌ کنید.

صبحانه از ۶نکته مهم رزرو هتل

برخی از هتل‌ها صبحانه ندارند و قیمت اتاق‌هایشان نسبتا ارزران است. برخی از هتل‌ها هم وسایل درست کردن غذا داخل اتاق‌هایشان دارند و شما می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را خودتان تأمین کنید.

انتخاب صبحانه برای اقامت در هتل، در قیمت آن بسیار تاثیر دارد.

اینترنت رایگان

هر هتلی معمولا حجم مصرفی خاصی را برای استفاده روزانه مسافران از اینترنت در نظر می‌گیرد. به همین دلیل اگر نیاز بیشتری به اینترنت داشته باشید باید هزینه آن را جداگانه بپردازید.

پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از اینترنت هتل، یک سیم‌کارت مناسب بخرید که اینترنت رایگان داشته باشد و بتوانید همه جا از آن استفاده کنید.


ما در این مقاله درباره ۶نکته مهم رزرو هتل با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین و ویزای عراق،تور باکو و تور عمان داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.

جهت رزرو تور عمان و تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر