اشتباهات رایج در سفر به تایلند

در این مقاله قصد داریم نکاتی برای پیشگیری از اشتباهات رایج در سفر به تایلند را با شما مطرح کنیم با ما همراه باشید.

سفر به تایلند یکی از هیجان انگیز ترین سفرها است که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند.می توانید با خرید تور تایلند از تفریحات لذت بخش این کشور لذت ببرید.در نظر داشته باشید که قبل از سفر به تایلند باید ویزای آن را داشته باشید.

در ادامه با اشتباهات رایجی که توریستان در کشور تایلند مرتکب می شوند آشنا می شویم:

چک کردن پاسپورت قبل از سفر به تایلند

معمولا افرادی که تور تایلند را رزرو می کنند آنقدر برای سفر هیجان زده هستند که ممکنه گاها فراموش کنند که تاریخ اعتبار پاسپورتشان را چک کنند.قبل از رزرو تور تایلند و اقدام برای ویزای تایلند حتما از اعتبار پاسپورت خود مطمعن شوید تا این مساله سفر شما را دچار دردسر نکند.

تهیه کپی از پاسپورت

قبل از سفر به تایلند حتما باید یک کپی از پاسپورتتان تهیه کنید زیرا ممکن است در طول سفر پاسپورتتان را گم کنید.حتما قبل از سفر یک کپی در ایمیل خود ذخیره کنید تا بتوانید به سفر خود ادامه دهید و برای صدور جدید پاسپورت اقدام کنید.

انتخاب همسفر و گروه مناسب

سفر به تایلند به صورت انفرادی ممکن است پر مخاطره باشد.سعی کنید در گروه های کوچک به تایلند سفر کنید تا هم امنیت سفرتان بیشتر شود و هم از خطرات احتمالی در امان باشید.علاوه بر مسائل امنیتی سفر با گروه های کوچک می تواند هزینه های سفرتان را کاهش دهد.هزینه های سفر مانند هزینه محل اقامت،هزینه های جابجایی و ورودی مکان های دیدنی .

تبدیل ارز لازم برای سفر به تایلند

به مسافران عزیز ایرانی توصیه می کنیم تا پول خود را قبل از سفر به تایلند به  بات – Baht (واحد پول تایلند) تبدیل نکنند. اگر قصد سفربه تایلند را دارید قبل از سفر به یکی از صرافی های معتبر ایران مراجعه کنید و پول کافی برای سفر خود را به دلار تبدیل کنید. سپس بعد از رسیدن به تایلند می توانید از صرافی های داخل شهرها (نه از صرافی داخل فرودگاه) که اغلب شبانه روز هم باز هستند دلار خود را به  بات واحد پول تایلند تبدیل کنید.

به مسافرانی که تور تایلند را رزرو کرده اند توصیه می کنیم که قبل از سفر به تایلند پول های خود را به بات(واحد پول تایلند) تبدیل نکنند.قبل از سفر به تایلند به صرافی مراجعه کنید و پول خود را به دلار تبدیل کنید.بعد از رسیدن به تایلند می توانید از صرافی های داخل شهر دلار خود را به بات تبدیل کنید.توصیه می کنیم از صرافی های  داخل فرودگاه استفاده نکنید.

لباس مناسب برای سفر به تایلند

همانطور که می دانید تایلند کشوری شرجی وبارانی است.انتخاب کفش مناسب برای سفر به تایلند بسیار مهم است.رطوبت هوا به صورت لایه ای روی سطح زمین می نشیند و ممکن است بدون داشتن کفش یا دمپایی مناسب سر بخورید و دچار شکستگی شوید.

آب آشامیدنی در تایلند 

در تایلند خرید بطری آب توصیه نمی شود.برای نوشیدن آب از شیر آب های تصفیه شده استفاده کنید.اگر به محلی رفتید که شیر آب آشامیدنی ندارد می توانید قمقمه ای همراه خود داشته باشید و بطری یا قمقمه خود را با آب تصفیه شده پر کنید.

قوانین گمرکی تایلند

در تایلند برخی داروها به دلیل داشتن مواد مخدر دارویی ممنوع است . در تایلند ورود هر گونه مواد مخدر،سلاح گرم، تنباکو(بیش از 250 گرم) ، سیگار(بیش از 200 نخ ) ممنوع می باشد و در صورت مشاهده به شدت با شما برخورد خواهد شد.

ما در این مقاله درباره اشتباهات رایج در سفر به تایلند با شما صحبت کردیم،همچنین شما همراهان و عزیزان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تایلند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن دارید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی را تجربه نمایید.

 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر