تور تایلند

تور تایلند

کشور تایلند بی شک یکی از سه مقصد گردشگری محبوب بین گردشگران ایرانی است و این موضوع دلیل مشخص و ساده ای دارد؛ طبیعت بکر و استثنایی، جزایر متعدد و چشم نواز با سواحل زیبا و پر نشاط، تایلند را به مقصدی توریستی برای ایرانیان و سایر مردم جهان تبدیل کرده است. تایلند کشوری است که دین اکثریت مردم آن بودایی است و این مسئله در فرهنگ و بخصوص معماری این کشور تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. گوشه گوشه تایلند معابد بودایی و مجسمه های طلایی بودا را می توانید پیدا کنید. مردم تایلند کشور و دولت و حکومت خود را بسیار دوست دارند، پس بهتر است آنجا خیلی راجع به این مسائل با آنها صحبت نکنید. مطمئن باشید انتخاب تور تایلند بسیار تجربه خاصی را برایتان به همراه خواهد داشت.

اطلاعات مهم کشور تایلند


کشور تایلند درست در جنوب شرقی آسیا و منطقه هندو چین قرار گرفته است و اینکه مساحت این کشور 513.115 کیلومتر مربع میباشد و جالبه بدونید تايلند به كشور هزار معبد معروف است. تایلند از شمال و شرق با کشور لائوس، از جنوب شرق با کشور کامبوج، از شمال غرب و غرب با کشور برمه، از جنوب با کشور مالزی و آب های اقیانوس هند همسایه بوده و در این کشور همانند دیگر کشورهای منطقه آسیای جنوب شرقی، بارش باران ‌های فصلی باعث رویش جنگل‌ های استوایی بسیار زیبا و بکری شده است.

در ضمن تایلند در گذشته " سیام " نامیده می ‌شده است، اما در سال 1949 میلادی به طور رسمی نام تایلند بر را بر آن گذاشتند و نیز این نام از قوم تای برگرفته شده که " تای " به معنی آزادی است. پرجمعیت ترین شهر این کشور بانکوک  میباشد و در این کشور بیشتر مردم به طور کلی به زبان محلی صحبت می کنند. زبان کشور تایلند تایلندی است و واحد پول رسمی در این کشور نیز " بات " اعلام شده و در ادامه شهروندان تايلند، در داشتن هر دينی آزاد هستند. اگر چه اكثريت آن ‌ها بودايی و اقليتی مسلمان هستند و مسلمانان عمدتا در جنوب کشور متمرکز و بيشتر آنان دارای مذهب شافعی بوده و اقليت شيعه نيز در استان ‏های جنوبی و مرزی و در بانکوک متمرکز هستند.

واحد پول رسمی: بات تایلند

نوع برق شهری: 220 ولت – 50 هرتز

پیش شماره تایلند: 66+

اختلاف ساعت با تهران: 3:30+

شماره های ضروری: شماره پلیس: 191

  شماره آتش‌نشانی: 199

  شماره پلیس گردشگری: 1155

  رزرو اتوبوس گردشگری: 1188

  شماره پلیس دریایی:  883 211 76(0) 66+

  شماره بیمارستان بین‌المللی پوکت: 400 249  76 66+

  فرودگاه های کشور تایلند: بانکوک: فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ

پاتایا: Pattaya Airpark

  پوکت: فرودگاه بین‌المللی پوکت


قیمت تور تایلند


عوامل متعددی بر قیمت تورها تاثیر می گذارند و قیمت ها را با توجه به فاکتورهای متعددی می توان پیش بینی کرد. یکی از مسائل مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن سفر می کنید. برای مثال هزینه سفر به تایلند در فصل های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کمتر است، کاهش می یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال های مهم، قیمت ها بیشتر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن ها بازدید می کنید هم روی قیمت ها موثر است. معمولا تورهای ترکیبی گران تر هستند. با توجه به همه این موارد، در حال حاضر قیمت تور تایلند بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می کنید بازه ای در حدود 6 تا 9 میلیون تومان را در بر می گیرد.

تور تایلند ارزان


اگر می خواهید سفر کم هزینه تری داشته باشید، باید به چند نکته دقت کنید : اول این که فصل هایی را انتخاب کنید که تعداد گردشگران کمتر است. وضعیت آب و هوای تایلند در این مورد نقش موثری ایفا می کند. روزهای اوج گرما و رطوبت یا زمان باران های موسمی استوایی، فصل کم گردشگر محسوب می شود. زمان هایی مثل تعطیلات سال نوی میلادی یا نوروز خودمان، تعداد متقاضیان سفر و به تبع آن، قیمت ها افزایش می یابد. نکته مهم دیگر این است که دور تورهای ترکیبی را خط بکشید. وقتی قرار باشد از چند شهر بازدید کنید، هزینه ها بیشتر می شوند. مسئله بعدی مدت زمان اقامت است، در صورت امکان، پکیج هایی را انتخاب کنید که شامل تعداد روزهای کمتری می شوند.  این را هم همیشه به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن آن پکیج مسافرتی باشد، بعضی از آژانس های هواپیمایی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان شما می شوند پس همیشه هوشمندانه رفتار کنید و در آخر مجموعه ما در بالای همین صفحه قیمت های مختلفی برای تور های این مقصد را خدمت شما ارائه کرده اند تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید.

بهترین زمان سفر به تایلند


به هر جای دنیا که سفر می ‌کنید دانستن بهترین زمان برای سفر به آن منطقه همیشه مورد بحث و ضروری است و وقتی صحبت از تور تایلند باشد، باید بدانید که در این سرزمین خبری از شرایط آب و هوایی سخت و خاصی نیست و خوشبختانه شما مسافر عزیز همیشه شاهد آب و هوایی مطبوع و دلپذیر هستید و در این سرزمین به نوعی فصل وجود ندارد، لااقل نه با آن مفهومی که ما تابحال فهمیدیم؛ به طوری که در تایلند تمام طول سال هوا گرم و دلچسب است و اینکه چند ماهی از سال هم باران بیشتری میبارد و لازم به ذکر است که به شکل کلی 3 فصل در این سرزمین وجود دارد : فصل گرم، فصل بارانی و فصل خنک. همچنین در تابستان هوا گرمتر از حد معمول می شود و نوامبر تا فوریه خنک ‌ترین ماه‌ های سال هستند، در این مدت باران کمتری نسبت به باقی زمان ‌ها باریده و نیز برای انتخاب زمانی مناسب برای رفتن با تور تایلند، حذف گزینه فصل بارندگی (جولای تا اکتبر) احتمالا بهترین تصمیم جهت اقدام خرید تور این کشور می باشد.

نکته بعدی اینکه فصل‌ ها تقریبا در تمام کشور به یک شکل هستند، ولی مناطقی در این کشور با الگوهای آب و هوایی متفاوت هم به چشم می خورد؛ به طور کلی هیچ زمانی برای بازدید از تایلند را نمی توانیم بگوییم بد است و اگر قصد دارید به این امید به تایلند بیایید که بعد از بازگشت به خانه، اثرات آفتاب و حتی برنزه شدن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید، بهتر است ماه های جولای تا اکتبر (۱۰ تیر تا ۹ آبان) را برای سفر انتخاب کنید و در طول این ماه ها، فصل بارندگی های موسومی رو به اتمام است و آب و هوای تمام کشور، از چیانگ مای که همیشه سرد و مرطوب است گرفته تا بانکوک که همیشه طوفانی و در حال بارندگی می باشد در حال تغییر و رو به گرما می روند.

ارزانترین زمان سفر به تایلند

تایلند در جنوب شرقی آسیا واقع شده و به داشتن آب وهوای معتدل در تمامی سال معروف می‌باشد. تقریبا در هر زمان که به تایلند سفر کنید می‌توانید از  طبیعت زیبا و سواحل آن لذت ببرید. شروع بهار و تابستان در این کشور با بارش باران‌های موسمی همراه بوده و با فرا رسیدن پاییز و زمستان از شدت بارش‌ها کاسته شده و هوا معتدل‌تر می‌شود. از این رو قیمت تور تایلند در نیمه دوم سال گرانتر اواخر بهار و  تابستان می‌باشد. اما اگر می‌خواهید سفری ارزان به تایلند داشته و از تفریحات ساحلی نیز لذت ببرید، فصل بهار و اوایل پاییز مناسب‌ترین زمان سفر به این کشور هستند. 

تور بانکوک

بانکوک پایتخت زنده و پرهیاهوی تایلند که در زبان محلی به آن شهر فرشتگان می‌گویند، با قصرها و معابد مجلل، بوداهای عظیم و بازارهای شناورش برای هر توریست و بازدیدکننده‌ای جذاب است. اگر برای تجارت به بانکوک سفر میکنید یا برای تفریح و سیاحت، مکان‌های مختلفی را برای بازدید یا اقامت و لذت بردن از سفر پیش رو دارید. در سفر به بانکوک برای استفاده‌ی بهتر از وقتتان بهتر است از پیش بدانید که چه بخش‌هایی از شهر برایتان جذاب‌تر است یا به چه نوع تفریحاتی علاقه دارید.

تور پاتایا

پاتایا یک شهر ساحلی کوچک اما جذاب در تایلند است که به دلیل داشتن جزیره‌ی مرجانی، تفریحات شبانه جذاب و هتل‌های ساحلی، از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا است. علاوه بر تفریحات آبی و ساحلی، شهر پاتایا پر است از جاذبه‌های شهری مانند مراکز خرید زیبا و مجلل، بازارهای شناور و سنتی، معابد بودایی و موزه‌های هنری که تور پاتایا را به مقصدی بسیار جذاب تبدیل کرده‌اند.

تور پوکت

پوکت یک جزیره‌ی بسیار زیبا در تایلند است که به عقیده‌ی بسیاری از گردشگران تمام ویژگی‌ها را برای گذراندن یک تعطیلات عالی دارد. پوکت فضایی آرام‌تر و طبیعتی بکرتر از پاتایا دارد به همین دلیل تور پوکت برای کسانی که می‌خواهند از هیاهوی شهری به دور باشند مناسب‌تر است. سواحل پوکت بسیار زیبا هستند و دریای آن به دلیل داشتن آب‌های شفاف یکی از معروف‌ترین دریاها برای غواصی در دنیا است. در تور پوکت می‌توان فیل‌سواری، قایق‌سواری با قایق‌های بامبو و بادی جامپینگ را تجربه کرد.

بهترین هتل های تایلند

هتل امانپوری پوکت | Amanpuri 

 پیش از این که پوکت پر از اقامتگاه‌ ها و هتل‌ های 5 ستاره بشود، هتل فوق ‌العاده لوکس و بسیار زیبای Amanpuri وجود داشته و می توان گفت این هتل تمامی استانداردهای هتل‌ های لوکس را داراست و همچنان یکی از بهترین هتل ‌های کل کشور هم بشمار میرود و در آخر اتاق ‌ها و محوطه ‌های شیک و به دقت تزئین شده، آرامش و خاص بودن را انتقال می‌دهند.

هتل سیکس سنسز سامویی | Six Senses 

به جرات می توان گفت این هتل رویایی و بی نظیر درست در سال 2008 میلادی همه رقبای خود در سراسر جهان را کنار زد و توسط مجله Conde Nast Traveler بهترین هتل دنیا لقب گرفته است. در ضمن جای تعجب هم ندارد، چرا که امکاناتی همچون پیشخدمت شخصی مترادف با خدماتی بی‌ نقص و توجه کامل به جزئیات میباشد. در ادامه بدانید که این هتل مجلل میهمانان ویلاها، استخرهای بی ‌انتهای اختصاصی خودشان را دارند و این هتل یک استخر بی ‌انتهای فوق‌ العاده وسیع برای استفاده همه میهمانان نیز دارد.  همچنین 8.1 هکتار زمین اختصاصی در شمالی ‌ترین بخش سامویی حریم خصوصی کامل مهمانان را تضمین می‌ کند.

هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا | Royal Cliff Beach Terrace

 این اقامتگاه یکی از بهترین هتل های 5 ستاره پاتایا بشمار میرود و به زیبایی در کنار دریا واقع شده است، ضمنا این هتل از مرکز نمایشگاه این شهر و کوه هال فرابات، تنها 2 کیلومتر فاصله داشته و " هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا " با دکوراسیون شیک و جذابش، آماده پذیرایی از همه مسافران با هر نوع سلیقه ای بوده و شما می توانید هر چیزی که دلتان بخواهد را از امکانات ساحلی گرفته تا کلاس های آشپزی در این هتل دریافت کنید.

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک تایلند | Oriental ResidenceBangkok

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک یکی دیگر از بهترین هتل های تایلند می باشد که در یک خیابان پر از درخت و در نزدیک سفارت آمریکا قرار گرفته است. اگر به دنبال تعطیلاتی همراه با آرامش و سکون هستید، هتل اورینتال رزیدنس بانکوک بهترین مکان برای اقامت شما با تور بانکوک خواهد بود. هتل 5 ستاره اورینتال رزیدنس بانکوک به خاطر نزدیکی به مناطق تجاری سیام و سیلوم برای دوستداران خرید هم، موقعیت ایده آلی و مناسبی برای گردشگران محسوب می شود.


خدمات تور تایلند

خدمات تور تایلند ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. اما خدمات کلی تور تایلند به ترتیب زیر می‌باشد:

  • اخذ ویزای تایلند
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • سیم کارت اعتباری تایلند (در صورت نیاز)


لیست واکسن‌های مورد تایید کشور تایلند

  • آکسفورد آسترازنکا
  • جانسون اند جانسون
  • مدرنا
  • فایزر
  • سینوفارم
  • کوویشیلد
  • اسپوتنیک وی
  • سینوواک


جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور قسطی تایلند با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123



مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر