1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند

مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند

مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند

ما در این مقاله قصد داریم درباره مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند با شما صحبت کنیم،افراد به خاطر مسائل مختلف به تایلند سفر می‌کنند، برخی از افراد برای تفریح و گشت و گذار و به منظره توریستی قصد سفر به این کشور را دارند و بعضی دیگر برای کار و تجارت. با مهرآباد گشت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند را بدانید.

مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند

توجه داشته باشید که از زمانی که ویزای توریستی تایلند فرد متقاضی می‌آید، ۸۸ روز زمان دارد تا به تایلند سفر نماید. در واقع می‌توان گفت که اعتبار ویزای توریستی تایلند ۸۸ روز می‌باشد. اما مدت زمان اقامت فرد در کشور تایلند حداکثر ۵۸ روز می‌باشد.

نکته قابل توجه دیگر در مورد مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند این است که پس از تحویل مدارک مورد نیاز به کارگزاری سفارت تایلند، معمولا بین ۲ تا ۳ روز کاری زمان می‌برد تا ویزای فرد آماده شود.

همچنین بخوانید :مدارک لازم ویزای توریستی تایلند

قیمت ویزای توریستی تایلند

افراد برای دریافت ویزای توریستی تایلند، باید نفری ۴۰ یورو به حساب کارگزار خود، واریز نمایند.( با توجه به نوسانات ارز، قیمت ویزای توریستی تایلند را با یورو ذکر می‌کنیم.)

سفارت تایلند در تهران

آدرس سفارت تایلند: تهران، بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال پلاک ۳

شماره تلفن سفارت تایلند : ۰۲۱۷۷۵۳۱۴۳۳

ساعات کار سفارت تایلند : از روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره مدت زمان دریافت ویزای توریستی تایلند با شما صحبت کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان عزیز مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تایلند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن را داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری مهیج و خاطره‌انگیزی را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر