بهترین زمان رزرو تور استانبول

بهترین زمان رزرو تور استانبول

شما گردشگران عزیز برای این که بدانید بهترین زمان برای رزرو تور استانبول چه زمانی است باید در ابتدا بدانید هدفتان از سفر به استانبول چیست؟ اگر قصدتان یک سفر سیاحتی است باید آب و هوای آفتابی آن را در نظر بگیرید. اگر قصد بازدید از جاذبه های گدشگری و تاریخی استانبول را دارید باید فصلی را انتخاب کنید که هم دمای هوا متعادل باشد و هم از بارندگی خبری نباشد. اگر قصدتان از سفر خرید از حراجی ها و اوت لت ها است باید تاریخ حراجی های استانبول را بدانید و اگر قصد شرکت در فستیوال های کشور ترکیه را دارید باید تمامی موارد بالا را در نظر بگیرید. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم که بر حسب اهداف، سلایق و بودجه مد نظر خود بهترین زمان رزرو تور استانبول را انتخاب کنید. برای سفر به استانبول، خرید بلیط استانبول، رزرو تور استانبول و رزرو هتل در استانبول با مهرآبادگشت در تماس باشید.

 بهترین زمان رزرو تور استانبول برای سفر تفریحی

اگر قصد یک سفر تفریحی به استانبول را دارید فصل های بهار و پاییز بهترین زمان برای شما هستند. در این فصول علاوه بر این که آب و هوای ترکیه بسیار ملایم و مطلوب می باشد و خبری از گرما یا سرمای زیاد و بارندگی های شدید نیست شما گردشگران عزیز هم امکان پیاده روی های طولانی و گشت و گذاری لذت بخش در ترکیه را دارید و هم این که می توانید با خیال راحت از اماکن دیدنی بازدید کرده و از مراکز خرید استفاده کنید. میانگین دمای هوای استانبول در این بازه زمانی بین  ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتی گراد متغیر است و با این حساب شما می توانید به راحتی از نشستن کافه ها و رستوران های روباز شهر استانبول استفاده کنید. به طور کلی از اواسط اسفند ماه تا اواسط اردیبهشت ماه و از اواسط شهریور ماه تا اواسط آذر ماه زمان مناسبی برای سفر تفریحی به شهر استانبول است. در ضمن هزینه سفر در این بازه زمانی نسبت به روزهای پیک مسافرت مانند عید نوروز بسیار کم تر می باشد.

بهترین زمان حراجی های استانبول

یکی از لذت بخش ترین بخش های سفر به شهر استانبول، بخش خرید است. در استانبول مراکز خرید و اوت لت های بسیار متنوعی وجود دارد که بنا به موقعیت های خاص حراجی های شگفت انگیزی برگزار می کنند. اگر شما قصد خرید زیاد از استانبول را دارید باید در زمان حراج به استانبول سفر کنید و از تخفیفات فوق العاده بزرگ ترین برندهای روز دنیا بهره مند گردید. معمولاً همه فروشگاه ها در پایان هر فصل، اجناس آن فصل را حراج می کنند تا محصولات جدید خود را جایگزین آن ها کنند. پس بهترین زمان برای رزرو تور استانبول برای شما که قصد خرید دارید، پایان هر فصل است. علاوه بر همه این ها تمام برندها به مناسبت های مختلف برنامه فروش فوق العاده دارند. در مناسبت هایی مانند نوروز و کریسمس بیشتر برند ها اجناس خود را به حراج می گذارند. به طور کلی بهترین زمان رزرو تور استانبول جهت خرید، زمان حراج های زمستانه و تابستانه استانبول می باشد. حراج های تابستانه استانبول از اوایل تیر ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارند و حراج های زمستانه استانبول نیز از اواسط آذر ماه شروع می شوند و تا ماه دی طول خواهند کشید. همان طور که قبلا ًگفتیم بهترین زمان برای سفر به استانبول برای گردشگرانی که قصد خرید دارید، پایان هر فصل است. معمولاً حراج های فصل تابستان از اوایل تیر و حراج های فصل زمستان از اواسط آذر شروع می شوند و هرچه با پایان فصل نزدیک می شویم از هزینه ها کاسته می شود. به علاوه برخی از برندها به مناسبت های مختلف مثل عید نوروز، عید فطر، کریسمس، روز ولنتاین و غیره تخفیف های ویژه ای در نظر خواهند گرفت.


بهترین زمان رزرو هتل در استانبول

برای این که بتوانید با کمترین هزینه ممکن به شهر استانبول سفر کنید باید زمستان را برای این کار در نظر بگیرید. بارندگی های زیاد و برودت هوا در فصل زمستان استانبول را از نظر گردشگر به خلوت ترین حالت خود می رساند.  همین امر باعث شده تا هم بلیط هواپیما نسبت به ماه های دیگر سال ارزان شود و هم قیمت هتل ها تا حد خیلی زیاد کاهش بیابد. پس اگر قصد سفری بسیار ارزان به شهر استانبول را دارید از اواسط دی ماه تا اوایل اسفند ماه به این شهر سفر کنید.

 زمان برگزاری فستیوال های استانبول

شما گردشگران عزیز می توانید در تمام فصول سال به شهر زیبا و توریستی استانبول سفر کنید. علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، اگر قصد شرکت در جشنواره ها و فستیوال های استانبول را دارید، تاریخ های زیر را در نظر بگیرید.

جشنواره گل لاله: ماه می

 فستیوال هیدیرِلِس: اواخر ماه می

فستیوال جاز استانبول: اوایل ماه ژوییه

فستیوال مولانا و درویش‌های چرخان: اواسط ماه دسامبر

جشنواره دوسالانه استانبول: از اواسط ماه سپتامبر تا اواسط ماه نوامبر

برای سفر به استانبول، خرید بلیط استانبول، رزرو تور استانبول،تور قسطی استانبول،تور اقساطی استانبول و رزرو هتل در استانبول با مهرآبادگشت در تماس باشید.02188833123


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر