معرفی هتل های استانبول

معرفی هتل های استانبول

خیابان­های زیبا، مراکز خرید متنوع، کافه ها و رستوران های مدرن و سنتی و سایر جاذبه های گردشگری پرشمار استانبول این شهر را به یکی از محبوب ترین مراکز توریستی دنیا در بین گردشگران تبدیل کرده است. از آن جایی مسأله اقامت یکی از اساسی ترین موضوعات پیش از سفر است، گردشگران عزیز برای برای برنامه ریزی مالی و زمانی باید در انتخاب هتل و محل اقامت خود در شهر استانبول دقت زیادی داشته باشند. در ادامه ما اطلاعاتی درباره محبوب ترین هتل های شهر استانبول را در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای سفر به استانبول، خرید بلیط استانبول، رزرو تور استانبول و رزرو هتل در استانبول با مهرآبادگشت در تماس باشید.

 هتل الیت ورلد استانبول

این هتل 5 ستاره که در منطقه بی اوغلو واقع شده یکی از بهترین هتل های کشور ترکیه و شهر استانبول است. اتاق های مستر با سبک نئوکلاسیک، اینترنت پرسرعت، باشگاه بدنسازی، سونا و حمام سنتی از امکانات این هتل درجه یک می باشد.

هتل گرند جواهر استانبول

گرند جواهر استانبول  هتلی 5 ستاره در منطقه ای به نام شیشلی است که در فاصله ای کم تر 4 کیلومتر نسبت به میدان تقسیم قرار گرفته. این هتل زیبا و شیک 323 اتاق، دو استخر روباز و سرپوشیده، دو کافه و دو رستوران و یک باشگاه مجهز بدنسازی دارد و در نزدیکی مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. 

مرکور استانبول بومونتی

هتل ۵ ستاره مرکور استانبول بومونتی در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و هتلی بسیار ساده و شیک است. هتل مرکور استانبول بومونتی امکاناتی مانند استخر، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی، محوطه مخصوص باربیکیو و باغ اختصاصی دارد. رستوران مرکور استانبول بومونتی منویی کامل دارد و انواع غذاهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی را سرو می کند.

هتل بایوتل استانبول

هتل ۵ ستاره بایوتل استانبول در منطقه آسیایی استانبول و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. تمام اتاق های این هتل نسبت به دریای مرمره ویویی پانورامیک دارند. این هتل لاکچری علاوه بر همه امکانات هتل های 5 ستاره، دارای محوط مخصوص کودکان نیز می باشد.

هتل حیات ریجنسی استانبول آتاکوی

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره شهر استانبول هتل حیات ریجنسی آتاکوی می باشد که امکانات کاملی دارد و گردشگران همیشه با رضایت تمام از این هتل نام برده اند.

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر، هتلی محبوب با حمام ترکی و باشگاه بدنسازی است و تا مرکز خرید استوریا فاصله بسیار کمی دارد. این هتل پرطرفدار در منطقه گایره تپه استانبول قرار گرفته است.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول هتلی مدرن، زیبا و 5 ستاره است که به تمام خیابان های توریستی استانبول راه دارد. استخر المپیکی این هتل در بین گردشگران طرفدارهای بی شماری دارد.

هتل رادیسون بلو استانبول

مهم ترین ویژگی این هتل محبوب غذاهای ترکی، مدیترانه ای و منوی لاکارته آن می باشد. شما گردشگران عزیز می توانید در کنار این غذاهای متنوع و قهوه درجه یک هتل رادیسون بلو از خدمات آتریوم و باشگاه بدنسازی و استخر آن نیز استفاده کنید.

هتل اینترکنتیننتال استانبول

هتل اینترکنتیننتال استانبول درست نزدیک مترو، مرکز خرید جواهر و میدان تقسیم قرار گرفته و همین امر آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل های شهر استانبول بدل کرده است. از ویژگی های دیگر این هتل حمام های ترکی آن و دسترسی آسانس به مراکز درمانی استانبول است.

هتل ایلیسیوم استانبول

یک از مدرن ترین و پرامکانات ترین هتل های ۵ ستاره شهر استانبول هتل ایلیسیوم است که بسیار مناسب برگزاری مجالس، جشن ها و همایش ها می باشد. در نظر داشته باشید که استعمال دخانیات در تمام بخش های این هتل ممنوع است.

هتل گلدن پارک تقسیم

هتل گلدن پارک یکی از بهترین هتل های استانبول در جوار میدان تقسیم و خیابان استقلال است. اینترنت پرسرعت، باشگاه بدنسازی، سونا و حمام سنتی از امکانات این هتل معروف می باشد.

الیت ورلد پرستیژ

هتل الیت ورلد پرستیژ فقط  دقیقه تا میدان تقسیم و فقط 500 متر تا خیابان استقلال فاصله دارد. از خصوصیات این هتل محبوب این است که همه اتاق های آن علاوه بر امکانات رایخ هتل های شیک، دارای بالکن اختصاصی می باشند.

هتل فرونیا استانبول

این هتل بسیار شیک در نزدیکی میدان تقسین قرار گرفته و علاوه بر امکانات رایج هتل های محبوب، امکان اجاره ماشین و حمل و نقل شهری را برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل هیلتون گاردن استانبول

هتل هیلتون گاردن فقط 10 دقیقه از شهر قدیمی فاصله دارد و بهترین اقامتگاه برای کسانی است که قصد بازدید از جاذبه های سنتی شهر استانبول را دارند.

هتل آیکون استانبول

این هتل چهار ستاره در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار گرفته و علاوه بر امکانات رایج دیگر به نمای ورودی بسیار زیبا و پرسنل خوش رفتارش معروف شده است.

تانگو ارجان بای روتانا

هتل تانگو ارجان بای روتانا یکی از هتل های خوب و ۴ ستاره شهر استانبول است. اینترنت پرسرعت، باشگاه بدنسازی، سونا و حمام سنتی از امکانات این هتل شیک و تمیز می باشد.

هتل وایت مونارچ استانبول

هتل ۴ ستاره وایت مونارچ از بهترین هتل های استانبول است که به خاطر اتاق خواب های لوکس و مجلل خود معروف شده است. اتاق های این هتل ترکیبی از رنگ طلایی و سرویس خواب هایی با طرح سلطنتی می باشد. این هتل لوکس به همه امکاناتی  که معمولاً هتل‌های شیک دارند، مجهز است.

هتل گرند استار بسفر

هتل گرند استار بسفر یک هتل ۴ ستاره در میدان تقسیم می باشد که علاوه بر امکانات رایج، رستورانی محبوب با انواع غذاهای دریایی نیز دارد.

هتل تایتانیک کامفورت استانبول

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی یک هتل 3 ستاره ارزان ولی بسیار شیک و حرفه ای در نزدیکی مراکز خرید استانبول می باشد. اتاق های این هتل با تهویه ی مطبوع، حمام خصوصی با تجهیزات آرایشی و بهداشتی، کتری برقی، تلویزیون و بسیاری از امکانات دیگر مجهز شده اند و  صبحانه در این هتل به صورت بوفه باز سرو می شود.

هتل ویلا زوریخ استانبول

هتل ویلا زوریخ یکی دیگر از هتل های خوب ۳ ستاره ی استانبول هتل ویلا زوریخ است که فاصله اش با خیابان استقلال فقط نیم کیلومتر می باشد. این هتل علاوه بر رستوران کلاسیک معروفش چشم اندازی بی نظیر نیز به تنگه بسفر دارد.


شهر زیبای استانبول اقامتگاه های بی شماری دارد. حتماً پیش از عزیمت به استانبول، برای این که برنامه ریزی مناسبی به لحاظ مالی و زمانی داشته باشید با ما مشورت کنید. برای سفر به استانبول، خرید بلیط استانبول، رزرو تور استانبول و رزرو هتل در استانبول با مهرآبادگشت در تماس باشید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر