1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. هتل گرند جواهر استانبول | تور قسطی استانبول

هتل گرند جواهر استانبول | تور قسطی استانبول

هتل گرند جواهر استانبول | تور قسطی استانبول

هتل گرند جواهر استانبول | تور قسطی استانبول

گرند جواهر استانبول (Grand Cevahir Hotel) در منطقه ای به نام شیشلی در فاصله ی ۳.۸ کیلومتری میدان تقسیم قرار گرفته و به این خاطر می توان گفت محل قرارگیری این هتل در منطقه ای آرام و خلوت قرار گرفته است. این هتل دارای ۳۲۳ اتاق است. اتاق های این هتل جادار و مجهز به سرویس خواب و نشیمن زیبا و مناسب است.

هتل گرند جواهر استانبول دارای دو استخر روباز و سرپوشیده به همراه یک باشگاه بدنسازی مجهز است و در نزدیکیش مرکز خرید جواهر قرار گرفته است. در هتل ۲ کافی شاپ و ۲ رستوران برای مسافران و مراجعان موجود است که غذاها و نوشیدنی های مدیترانه ای و ترکی سرو می کنند.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول

اگر بخواهیم با امکانات هتل گرند جواهر استانبول شروع کنیم باید بگوییم که در هتل گرند جواهر استانبول 18 طبقه و 323 اتاق وجود دارد که در هر کدام از اتاق‌ها تجهیزات اساسی چون سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای یا قهوه ساز، تخت باکیفیت، سشوار، تلفن، میز کار، یخچال، تلویزیون تخت، اینترنت رایگان و... دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر می‌توان به 2 استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی مجهز، سالن اسپا، کلاب کودکان، حمام ترکی اشاره کرد.

این هتل لوکس در میان هتل های استانبول برای هر زوج و خانواده‌ای که خواهان سفر به استانبول هستند ، می‌تواند یک انتخاب مناسب بشمار رود؛ اما آنچه هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر را خاص‌تر می‌کند امکاناتی اختصاصی است که این هتل برای تجار و قرارهای کاری مهمانان تدارک دیده است.

برای قرارهای کاری در این هتل 22 میتینگ روم یا اتاق ملاقات جدا از 323 اتاق مهمان در نظر گرفته شده است. میتینگ روم‌های هتل گرند جواهر و کانونشن سنتر دارای دکوراسیون و ظرفیت‌های متفاوتی هستند که بزرگ‌ترین آن دارای مساحت 2500 متر مربعی و ظرفیت 2750 نفری می‌شود.

قیمت هتل گرند جواهر استانبول

به طور کلی می‌توان گفت قیمت هتل گرند جواهر استانبول نسبت به دیگر هتل‌های استانبول به ویژه در قیاس با هتل‌های 5 ستاره‌ای که در بخش‌های اروپایی استانبول قرار گرفته‌اند، بسیار رقابتی است و استانداردهای لازم برای اقامت هر نوع مهمانی را دارد.



جهت رزرو تور قسطی استانبول با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید 02188833123



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر