بهترین هتل های کوش آداسی

بهترین هتل های کوش آداسی

هتل های کوش آداسی بسیار متنوع هستند و هر کدام امکانات اقامتی، تفریحی و خدماتی گوناگونی ارائه می دهند. کوش آداسی واقع در نوار ساحلی اژه و از مناطق توریستی مهم کشور ترکیه بشمار می رود. بندر کوش آداسی با دارا بودن جاذبه های متعدد از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد و هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند. می توان گفت که کوش آداسی یکی از قطب های گردشگری ترکیه بشمار می رود و از این حیث هتل های متعددی در آن احداث شده است.در ادامه به معرفی بهترین هتل های کوش آداسی می پردازیم با مهرآباد گشت همراه باشید.

هتل ل بلو اند ریزورت کوش آداسی

موقعیت این هتل 5 ستاره بسیار زیبا در 70 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است و فاصله آن تا ساحل 2 دقیقه است که از بهترین هتل‌های شهر توریستی کوش آداسی به شمار می‌ رود، چرا که در این هتل همه خدمات به صورت یو آل "U-all" ارائه می‌شود، همچنین رستوران بی‌نظیر آن انواع وعده‌های غذایی را از قبیل صبحانه، سرویس عصرانه و میان وعده را ارائه می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است، این هتل همچنین برای کودکان نیز مناسب بوده و امکانات دیگرآن می‌توان به زمین تنیس، استخر روباز، مرکز ماساژ و خدمات اسپا اشاره کرد.

هتل رامادا ریزورت لارا کوش آداسی

این هتل 5 ستاره دارای  استخر روباز و سرپوشیده، یک مرکز آبگرم لوکس با ماساژ، سونا ، حمام بخار و ساحل شنی خصوصی، زمین گلف و زمین تنیس و وای فای رایگان است. اتاق های این هتل، دارای یک بالکن اختصاصی است که مشرف بر دریای اژه است. همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون LED با کانال های ماهواره، مینی بار و صندوق امانات هستند. هتل رامادا همچنین دارای رستوران های بوفه، کافه های متعدد و یک اسنک بار است.  میهمانان می‌توانند از سالن ورزش برای فعالیت‌های مختلفی مانند بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و ورزش های آبی لذت ببرند. همچنین پارکینگ رایگان در محل نیز کاملاً امکان‌پذیر است. فرودگاه عدنان مندرس در فاصلۀ 80 کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل آمارا سی لایت کوش آداسی

این هتل 5 ستاره با معماری بسیار زیبا و قرار گرفتن در کنار دریا موقعیت بسیار خوبی داشته و خدمات بسیار مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌کند، و اکثر اتاق‌های آن دید بسیار خوبی به دریا دارند و داخل آنها کولر گازی، ماهواره و تلوزیون دیده می‌شود و همچنین در رستوران آن از انواع غذاهای بسیار خوش کیفیت و لذیذ استفاده می‌شود و امکانات دیگر آن شامل، سالن اسپا، زمین تنیس، حمام‌های ترکی و سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی بر محبوبیت آن افزوده است.

هتل رامادا کوش آداسی

 هتل و سوئیت‌های رامادا در کوش آداسی با یک منطقه ساحلی اختصاصی، استخر روباز فصلی و مرکز تناسب اندام، یکی از بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه است. این هتل دارای یک رستوران با غذاهای بین‌المللی و کافه با نوشیدنی های مختلف است. اتاق های موجود در هتل مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان است. در این هتل می‌توان از صبحانه قاره ای یا بوفه صبحانه آن نهایت لذت را برد. در هتل و سوئیت های رامادا گردشگران می‌توانند از سونا و مرکز اسپا نیز استفاده کنند. ساحل مارینا با هتل 1.9 کیلومتر فاصله دارد، در حالی که بازار بزرگ کوش آداسی با هتل در فاصله 35 کیلومتری قرار دارد. فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 77 کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

این هتل 5 ستاره به دلیل برخوردار بودن از یک پارک آبی بسیار مجهز جای خود را در دل مسافران این شهر باز کرده است که بی شک سرسره‌های آبی استخرهای آن برای هر قشر و سنی مناسب است و همچنین امکاناتی از قبیل سونا، سالن‌های بدنسازی، رستوران و کافه بسیار مجهز محبوبیت آن را دربین گردشگران چندبرابر کرده است، پس اگر به دنبال یک هتل مناسب و در کنار آن تفریحات آبی بسیار هیجان انگیز هستید این هتل را فراموش نکنید.

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

 این هتل با داشتن یک ساحل خصوصی، 2 استخر روباز با سرسره های آبی و حمام ترکی، یکی دیگر از هتل‌های خوب کوش آداسی است. از امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، سونا و زمین تنیس اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، دکوراسیونی مدرن، تلویزیون ماهواره ای و وای فای رایگان است. استخرهای کوستور توسط سالن های آفتاب و مراکز اسپا و ماساژ احاطه شده‌اند. یک روز سفر به شهر باستانی افسوس نیاز به 25 دقیقه رانندگی دارد. 3 رستوران هتل دارای غذاهای متنوعی از غذاهای ایتالیایی و ترکی گرفته تا غذاهای خاور دور هستند.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل 5 ستاره کلاب یالی هم از هتل‌های بسیار پرطرفدار کوش آداسی است که در کنار دریا قرار گرفته و ساحل آن اختصاصی است، این هتل امکاناتی مانند اتاق‌های ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، جکوزی و همچنین رستوران آن با ارائه لیست کاملی از غذاها نمی‌گذارد که در سفرتان به شما بد بگذرد و تمامی خدمات یک هتل 5 ستاره خوب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هتل پالم کوش آداسی

این هتل تنها 25 متر با سواحل دریای اژه فاصله دارد. هتل پالم دارای استخر روباز با بخش مخصوص کودکان، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی است. هتل پالم دارای اتاق های مدرن با تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون و بسیاری امکانات دیگر است. رستوران هتل صبحانه و شام را به سبک بوفه باز و ناهار با منوی ویژه سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند از وعده های غذایی خود در اتاق ناهار خوری بسیار زیبا با منظره ای رو به استخر لذت ببرند. همچنین کافه هتل با انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها از مهمانان پذیرایی می‌کند. شهر باستانی افوسیس در فاصله 18 کیلومتری هتل پالم قرار داشته و فرودگاه ازمیر عدنان مندرس، 80 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی

این هتل که در کنار دریا واقع شده است، دارای استخر روباز و سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته است. رستوران در بام هتل بسیار شیک بوده و منظره ای پانوراما از دریای اژه و شهر ارائه می‌دهد. وای فای رایگان در لابی و اتاق ها موجود است. اتاق ها از طراحی مدرن برخوردار بوده و دارای بالکن هستند. رستوران این هتل غذاهای خوشمزه محلی و فصلی را ارائه می‌دهد. آبگرم و امکانات ماساژ، باعث شده است این هتل مکانی ایده‌آل برای استراحت باشد. ساحل بانوان در 3.4 کیلومتر و فرودگاه ازمیر عدنان مندرس در 65 کیلومتری هتل قرار دارند شهر باستانی افسوس نیز در 16 کیلومتری هتل واقع شده است. همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی

لاویستا بوتیک هتل یکی از بهترین هتل های کوش آداسی بشمار می رود. این هتل 5 ستاره دارای استخر روباز و با چشم انداز دریای اژه می باشد. لاویستا هتل کوش آداسی از اتاق های لوکس با بالکن اختصاصی رو به خلیج سفری‌حصار برخوردار است. بوتیک هتل لاویستا در باغی بزرگ احداث گردیده و اتاق های بزرگ آن رنگ و بویی از سبک دکوراسیون فرانسه را تداعی می کند. هر یک از اتاق ها دارای امکانات درجه یک مورد نیاز برای مسافران است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و اسپرسو ساز و لوازم بهداشتی حمام از امکانات این هتل هستند.

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی

یکی دیگر از بهترین هتل های کوش آداسی ایلایدا آوانتگارد می باشد. این هتل 5 ستاره با واقع بودن در قلب کوش آداسی از موقعیت مکانی عالی برخوردار است. هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی امکانات خدماتی رفاهی عالی با قیمت مناسب ارائه می دهد که تنها 50 متر از ساحل فاصله دارد. چشم انداز این هتل رو به ساحل دریای اژه و کوش آداسی مارینا است. فاصله ی قلعه ی کوش آداسی تا هتل با خودرو 5 دقیقه می باشد.

جهت رزرو تور کوش آداسی به صورت نقد و اقساط با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید. 02188833123

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر