قیمت تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

یکی از شهرهای معروف ترکیه برای مسافرانی که می خواهند به این کشور سفر کنند، شهر کوش آداسی است. کوش آداسی در واقع یک جزیره است که در فاصله ی ۷۱ کیلومتری از آیدین ترکیه قرار گرفته است. وقتی به شکل توپوگرافیک شهر کوش آداسی نگاه می کنیم، کاملا این برای ما قابل درک می شود که چرا می گویند کوش آداسی در نوار ساحلی دریای اژه قرار گرفته است. از لحاظ جغرافیایی و تقسیمات کشوری، کوش آداسی از جنوب با جزیره ی دیلک و از سمت شمال با پاموجاک و همچنین سلجوق همسایه است. کوش آداسی یکی از نزدیک ترین شهرهای ترکیه ای نزدیک به جزایر یونان است و همین فاصله ی کمش باعث شده است تا خیلی ها برای رفتن به این جزیره مشتاق تر باشند! در حال حاضر با توجه به سرشماری ها و آمارهایی که منتشر شده است، کوش آداسی دارای جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر است.

قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی به طور کلی بستگی به ایرلاین و هتلی که انتخاب می کنید دارد. هتل های زیادی با تنوع بالا در کوش آداسی وجود دارند. اما توصیه ما رزرو هتل های 5 ستاره است. زیرا کوش آداسی به سواحل زیبای آن معروف است و با اقامت در هتل های 5 ستاره از ساحل اختصاصی با امکانات بالا بهره مند خواهید بود. همچنین می توانید این هتل ها را به صورت ALL و UALL با غذای رایگان رزرو کنید. برای سفر ارزان تر نیز امکان رزرو هتل های ارزان تر با توجه به بودجه شما وجود دارد. به طور کلی قیمت تور کوش آداسی تابستان از سایر فصل ها بیشتر است.

قیمت تور کوش آداسی پاییز ۱۴۰۰

تور کوش آداسی پاییز ۱۴۰۰ در ماه های مهر، آبان و آذر 1400 به دلیل خلوت تر بودن و قیمت های کم تر، طرفداران زیادی دارد. دمای هوا در این فصل پایین تر می آید و شاید بعضی از امکانات ساحلی در دسترس نباشد. اما با این حال می توانید بهترین استفاده را از تفریحات کوش آداسی و سواحل آن ببرید. همچنین به دلیل این که تعداد گردشگران در این فصل کم تر است، می توانید قیمت های کمتری را نسبت به فصل های شلوغ مانند تابستان تجربه کنید.

قیمت تور کوش آداسی مهر ۱۴۰۰

تور کوش آداسی مهر ۱۴۰۰ با کاهش مسافران و خلوت شدن مراکز تفریحی کوش آداسی، می تواند تجربه خوبی برای سفر باشد. در این ماه می توانید سفر ارزانی به این شهر داشته باشید. در مهرماه هوا نه بسیار گرم است و نه سرد است.


جهت رزرو تور کوش آداسی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر