چگونه به کوش آداسی برویم؟

چگونه به کوش آداسی برویم؟

شهر ساحلی و محبوب کوش آداسی یکی از انتخاب‌های جذاب توریست‌ها برای سفر به ترکیه است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌توان به این شهر که به جزیره پرنده معروف هست و هیچ فرودگاهی ندارد، سفر کرد؟

چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

برای رفتن به کوش آداسی باید بلیط هواپیما به مقصد ازمیر بگیرید. این فرودگاه در فاصله 95 کیلومتری از شهر کوش آداسی واقع شده و از مهمترین فرودگاه‌های ترکیه به شمار می‌رود. شما می توانید پس از رسیدن به فرودگاه عندنان ازمیر با استفاده از تاکسی، اتوبوس، قطار یا کشتی های مسافربری به مرکز شهر کوش آداسی و هتل مورتان بروید. بسته به نوع وسیله نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنید، مدت زمان بین 1 الی 2 ساعت در راه خواهید بود.

همانطور که گفتیم فرودگاه عدنان ازمیر جز یکی از بهترین فرودگاه‌های ترکیه است و از امکاناتی نظیر دستگاه خودپرداز، رستوران اسنک بار، فست فود، اتاق کنفرانس، کلینیک، 2200 جای پارک و همچنین فروشگاه‌هایی برای خرید سوغاتی نیز بهره‌مند است.

توجه داشته باشید که اگر با تور کوش آداسی قصد سفر به این شهر ساحلی دارید می‌توانید در حین رزرو تور حتما درخواست ترانسفرهای ازمیر تا هتل در کوش آداسی را هم به کارشناسان مهرآباد گشت ارائه دهید، تا دیگر نگران هیچ چیز نباشید چرا که به محض خروج شما از هواپیما راننده‌های ترانسفرها با نشان آژانسی که از آن اقدام به خرید تور کوشی آداسی کرده‌اید منتظرتان هستند تا شما را به سمت هتل مورد نظرتان برسانند.

راه‌های رفتن به کوش آداسی


روش اول: اتوبوس

برای رفتن به کوش آداسی از فرودگاه عدنان ازمیر یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها اتوبوس است. مسافران مقصد کوش آداسی می‌توانند از فرودگاه عدنان ازمیر سوار اتوبوس‌های “ESHOT 20” شوند و به ایستگاه اتوبوس اتوگر در ازمیر برسند، پس از آن در این ایستگاه، دکه‌های فروش بلیط برای شرکت‌های حمل و نقل مختلف مانند آنادولو و پاموکال هستند که شما را مستقیم به ایستگاه اوتوگر در کوش آداسی می‌برند.

یکی دیگر از شرکت‌های حمل نقلی که برای مسافران مقصد کوش آداسی از ازمیر و بالعکس وجود دارد نامش (A2Btransfers) است.

شرکت کوش آداسی ترانسفر Kusadasi Transfers هم از دیگر گزینه‌هایی هستش که به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در شهر کوش آداسی فعال است و سرویس‌های منظمی از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برای مسافران ارائه می‌دهد. این شرکت امکان رزرو آنلاین اتوبوس را هم فراهم آورده است.

یکی شرکت بین‌المللی حمل و نقل هم به نام شرکت هوپا (hoppa.com) هم خدمات ترانسفر از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را نیز ارائه می‌دهد.

روش دوم: تاکسی

یکی از راحترین روش‌های ممکن برای رفتن به کوش آداسی از ازمیر تاکسی است. در ابتدا بگوییم اگر یک خانواده‌ی 4 نفره هستید، هزینه کرایه تاکسی با هزینه‌ی خرید 4 بلیط اتوبوس برایتان برابر خواهد بود، پس بهتر است برای راحتی سفر و همچنین زودتر رسیدن به کوش آداسی، از تاکسی استفاده کنید.

حتما توجه داشته باشید که راننده تاکسی‌متر خود را روشن کرده باشد و هزینه را مطابق با تعرفه‌ی مشخص از شما دریافت کند. همچنین بهتر است که قبل از سوار شدن با راننده بر سر کرایه به توافق برسید، چرا که ممکن است راننده تاکسی کمی مسیر را طولانی تر کند تا کرایه ی بیشتری از شما دریافت کند.

روش سوم: قطار

برای رسیدن از ازمیر به کوش آداسی یکی از راه‌های موجود قطار است که البته روش چندان ساده و راحتی هم نیست. دلیلش هم این است که ترانسفرهای قطاری که از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی می روند، شما را در ایستگاهی به نام سلچوک (Selcuk) پیاده می‌کنند که نزدیک به 18 کیلومتر با مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد. البته که اتوبوس‌های اوتوگر برای رساندن شما به کوش آداسی وجود دارند، اما در فاصله 750 متری از ایستگاه قطار سلچوک قرار دارد و کمی باید اهل پیاده‌روی باشید. البته تاکسی‌هایی هم پس از پیاده شدن شما از قطار در ایستگاه‌ها حضور دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها خودتان را به کوش آداسی برسانید، اما خوب کمی به نسبت اتوبوس باید هزینه‌ی بیشتری را پرداخت کنید.

روش چهارم: کشتی

برای رسیدن از ازمیر به کوش آداسی یکی از راه‌های موجود استفاده از کشتی است. روزانه کشتی‌هایی از سمت ازمیر به جزیره یونانی ساموس حرکت می‌کنند و شما می‌توانید از طریق آن‌ها به خودتان را به کوش آداسی برسانید. همانطور که گفتیم کوش آداسی شهری بندری است و تمامی کشتی‌های مسافری از این بندر عبور می‌کنند؛ اما خالی از لطف نیست بگوییم که به دلیل وجود ویزا و کمی سختگیری یونانی‌ها با ایرانیان برای رسیدن به کوش آداسی از ازمیر ما کشتی را پیشنهاد نمی‌کنیم.

جمع بندی

در حال حاضر شما با تمامی راه‌های ممکن برای رفتن به کوش آداسی آشنا شدید و تصمیم با خودتان است که کدام یک از روش‌ها اعم از اتوبوس، تاکسی، قطار و یا کشتی را انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما در ابتدا برای کسانی که با تور کوش آداسی سفر می‌کنند، ترانسفرهایی است که به طور مستقیم شما را از فرودگاه ازمیر به هتل محل اقامتتان در کوش آداسی می‌رسانند.

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو تور کوش آداسی با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123





مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر