هزینه های سفر به کوش آداسی

هزینه سفر به کوش آداسی چقدر است؟

شهر ساحلی کوش آداسی در سواحل دریای اژه، ۹۰ کیلومتری جنوب شهر ازمیر واقع شده است و با اطراف آن را بناهای قدیمی محبوبی احاطه کرده اند. این شهر زیبا تاریخی غنی دارد و همچنین طبیعت و سواحل دوست داشتنی آن، باعث شده اند تا به یک شهر گردشگری محبوب تبدیل شود.  تور و سفرهای زیادی همیشه به این شهر انجام می شود. اما قبل از سفر به این شهر نیاز است تا اطلاعاتی درباره هزینه هایی که بابت غذا، هتل و حمل و نقل در شهر کوش آداسی بپردازید، بدانید تا بتوانید بودجه مورد نیاز برای سفرتان را برنامه ریزی کنید، از همین رو مهرآباد گشت اقدام به جمع آوری هزینه سفر به کوش آداسی نموده است؛ با ما در سفر به این شهر زیبای ترکیه ای همراه باشید.

چه پولی همراه خودمان به کوش آداسی ببریم؟

تجریحا بهتر است که همراه خودتان به ترکیه لیر ببرید. تهیه کردن لیر در ایران نسبتا کار ساده است و شما می توانید با رفتن به صرافی ها به اندازه ای که لیر می خواهید برای سفرتان خریداری نمایید.

در صورتی نتوانستید در ایران لیر پیدا کنید، می توانید دلار بخرید و در صرافی های شهر آن ها را تبدیل به لیر بنمایید.

متوسط هزینه در کوش آداسی به نسبت ایران

ترکیه کشور همسایه ایران است و شرایط زندگی در آن آنچنان فرقی با کشور خودمان ندارد. متوسط قیمت ها در برخی از کالای این شهر به نسبت تهران ممکن است بالا باشد و در برخی موارد هم این روند می تواند کاملا برعکس باشد.

مدارک و هزینه های قبل از تور کوش آداسی

با توجه به توافق هایی که بین دولت‌های ایران و ترکیه صورت گرفته است، شهروندان ایرانی از قانون دریافت ویزا معاف بوده و می‌توانند تا ۹۰ روز تمام (سه ماه) بدون ویزا در خاک این کشور حضور داشته باشند. البته باید خاطر نشان کرد که در هنگام ورود به این کشور گذرنامه فرد باید حداقل دارای شش ماه اعتبار بوده و مهر ورود در یکی از پایانه‌های مرزی (زمینی یا هوایی) در آن ثبت شود.

هزینه های گذرنامه عبارت اند از:

  • هزینه ۱,۰۰۰ تومان بابت شناسه
  • هزینه ۳,۷۵۰ تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری
  • هزینه ۱۰۰,۰۰۰ تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صدور گذرنامه
  • هزینه ۳۶,۹۸۰ تومان بابت خدمات دفاتر پلیس +۱۰ و هزینه پست

هزینه دریافت ویزای ترکیه

رایگان

هزینه تور کوش آداسی

هزینه تور برای سفر به کوش آداسی بسته به اینکه چه نوع خدماتی را دریافت کنید متفاوت است و شما از طریق ارتباط و تماس از طرق گوناگون با کارشناسان الی گشت می توانید دقیق ترین و کامل ترین لیست هزینه ها را دریافت کنید.

هزینه ای که باید برای یک تور در نظر گرفت مبلغی حدود ۴.۹۹۵.۰۰۰ تومان است. (مبلغ ذکر شده مربوط به تاریخ ۱۲ خرداد ۹۸ می باشد).

خدماتی که برای تور ارائه می شود شامل: بلیط، اقامت، ترانسفر و بدرقه فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی می شود.

اقامت در شهر کوش آداسی

برای اقامت در این شهر زیبا و ساحلی انتخاب های متعددی پیش رو دارید. تنوع هتل های از سه ستاره تا ۵ ستاره به اندازه ای در این شهر است که شما تنها باید میزان بودجه خودتان را مشخص کنید و سپس اقدام به رزرو هتل در این شهر بنمانید.  در ادامه راهنمای سفر به کوش آداسی ما به چند هتل مناسب برای اقامت در این شهر ترکیه ای می پردازیم و همچنین حدودی از قیمت رزرو هتل ها در این کشور را بر اساس امکانات و سرویس دهی آنها ذکر خواهیم کرد.

هتل های ۳ ستاره  از ۱.۵ میلیون تا ۳ میلیون

هتل های ۴ ستاره از  ۲ میلیون تا ۶ میلیون

هتل های ۵ ستاره از ۶ میلیون تا ۱۲ میلیون

هزینه خورد و خوراک در تور کوش آداسی

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه ۳۷ لیر را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوان متوسط باید ۱۴۰ لیر پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در شهر کوش آداسی به نسبت ارزان تر است و مبلغ ۱۵ لیر می باشد.

برای تهیه آب معدنی ۲.۲۵ لیر و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن ۵.۵۰ لیر بپردازید.

هزینه حمل و نقل در کوش آداسی

برای سفرهای درون شهری در کوش آداسی، خیلی کم پیش می آید که دغدغه ترافیک و خیابان های شلوغ در انتظار شما باشد. در این شهر سعی کنید تا جایی که می توانید پیاده به مقاصد خود سفر کنید زیرا کوش آداسی شهر کوچکی است. اصلی ترین وسیله حمل و نقل در این شهر مینی بوس است. اگر هم عجله داشتید می توانید از تاکسی در این شهر استفاده کنید، اما حتما حواستان به این باشد که تاکسیمتر آنها روشن باشد.
برای گردش راحت‌تر در سواحل و دهکده‌های اطراف و کشف طبیعت دلنشین کوش آداسی، می‌توانید اتومبیل کرایه کنید و به دل جاده بزنید. دوچرخه‌سواری در خیابان‌های کوش آداسی یا در امتداد ساحل هم تجربه لذت‌بخشی است.

شما همراهان عزیز می توانید تور کوش آداسی را به صورت نقد و اقساط از آژانس مهرآباد گشت تهیه کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور کوش آداسی با کارشناسان ما در تماس باشید.02188833123


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر