تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

شهر پرطرفدار کوش آداسی یا جزیره پرنده این روزها تبدیل به یکی از شناخته شده ترین و زیباترین قطب های گردشگری ترکیه و مهمتر دنیا شده است، سواحل زیبای شنی آن در کنار 300 روز آفتابی بودنش در طول سال، آب های درخشان دریای اژه، رستوران های فوق العاده و تجربه های خوشمزه اش و تاریخ غنی این منطقه از کشور، همه ساله طیف زیادی از گردشگر و توریست را به این منطقه کشانده است و خیلی از مسافرانی که از بین تورهای ترکیه، تور کوش آداسی رو انتخاب میکنند، ترجیح می دهند درباره کوش آداسی اطلاعات مهم و مفیدی را داشته باشند و در اینجا اگر بخواهیم در مورد کوش آداسی صحبت کنیم، قبل از هر چیزی این مسئله مورد توجه قرار میگیره که تور کوش آداسی یکی از بهترین گزینه های سفر است که بسیاری از زیبایی ها و تجربیات منحصر به فرد را در خود جای داده، مثلا یکی از این زیبایی ها شهرهای ساحلی و جزیره های مثال زدنی آن است که در سالهای اخیر باعث شده گردشگران بسیاری به این شهر آسیایی اروپایی سفر کنند و در اصل کوش آداسی یکی از جاهای بسیار دیدنی در کشور ترکیه بوده که در لغت به معنای جزیره ای است که پرندگان مهاجر به آن می آیند و ایرانیان از جمله توریست هایی هستند که به این جزیره زیبا  سفر می کنند.

جالب است بدانید که کوش آداسی به تمامی مراکز گردشگری مهم نزدیک به خود مثل ازمیر، مریم آنا، میلت، دیدیم، پاموکاله، مارماریس و بودروم نزدیک است و اینکه بندر کوش آداسی در نزدیکی جزیره " ساموس " که یک جزیره یونانی است بوده و همین یکی از دلایل مهم جذب توریست به این منطقه است و اگر در بهار و تابستان با تور کوش آداسی به این جا سفر می کنید این امکان برای شما وجود دارد تا با قایق‌های موتوری به این جزیره یونانی بروید و آن جا را هم از نزدیک ببینید، اگر قصد دارید که یک سفر عاشقانه و در عین حال هیجان انگیز را تجربه کنید بی شک تور کوش آداسی بهترین گزینه برای شماست، در آخر لازم به ذکر است که این بندر یکی از بنادر مهم اقتصادی و گردشگری در ترکیه به شمار می رود و برای سردمداران این کشور بسیار با ارزش است.


اطلاعات مهم شهر کوش آداسی

کوش آداسی شهری ساحلی و بسیار زیباست که با امکانات اقامتی و تفریحی بسیار متنوع درست در غرب سواحل دریای اژه جای خوش کرده و این شهر از محبوب ترین مقاصد گردشگران در کشور ترکیه می باشد و مهمتر در رده دهم لیست شهرهای پربازدید ترکیه در سایت شناخته شده تریپ ادوایزر قرار گرفته است. وقتی راهی شهر کوش آداسی می شوید، بنادری شگفت انگیز با تعداد بسیاری از کشتی های کروز توجه ‌شما را معطوف به خود میکند که در واقع می توان گفت کوش آداسی شهرت خود را مدیون همین کشتی های کروز تفریحی اش است. کوش آداسی درست در استان آیدین ترکیه قرار دارد و در 95 کیلومتری جنوب شهر ازمیر جای خوش کرده و همچنین خالی از لطف نیست بدانید این شهر از مرکز استان آیدین، یعنی شهر آیدین فاصله ای 71 کیلومتری را دارد و جمعیت شهر کوش آداسی امروزه برابر با 64,359 نفر می باشد.


  • زبان رسمی: ترکی استانبولی
  • واحد پول: لیر ترکیه
  • پیش شماره کشور: 90+
  • پیش شماره شهر: 256 
  • اختلاف ساعت با تهران: حدود 1/5 ساعت از تهران عقب تر
  • شماره های ضروری : آتش نشانی 110، آمبولانس 112، پلیس 155 


قیمت تور کوش آداسی

مهم است این را بدانید که قیمت تور کوش آداسی براساس عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و ...)  به مقصد این شهر جذاب و قیمت هتل رزرو شده در آن کاملا متفاوت و متغییر معرفی خواهند شد، علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت تور کوش آداسی شما خواهد داشت، تعداد روزهای اقامتتان، مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می کنید همگی نیز می توانند قیمت تور شما گردشگر عزیز را دستخوش تغییراتی کند و مهمتر همچنین به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمی تواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، ضمنا نگران قیمت تور مسافرتی هم نباشید چرا که تیم مهرآباد گشت  سعی کرده است با ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت، شرایط را به صورت راحتی برای شما فراهم سازیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.

به طور کلی از ماه مه تا ماه اکتبر (اواسط اردیبهشت تا اواسط آبان)، فصل پرگردشگر کوش آداسی محسوب می شود و در این زمان قیمت تور کوش آداسی افزایش می یابد. اما در بازه زمانی اواخر ماه ژانویه و اواخر ماه آوریل (اواسط دی تا اواسط اردیبهشت)، حجم گردشگران در این شهر کاهش می یابد و امکان خرید تور کوش آداسی ارزان برای شما فراهم می شود.

خبر خوب اینکه! شما می توانید تور های کوش آداسی را به صورت نقد و اقساط از آژانس مهرآباد گشت تهیه کنید.برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.


مزیت تور کوش اداسی با مهرآباد گشت

  1. سفر با تور کوش آداسی به جذابیت سفرتان می‌افزاید.
  2. قیمت تور برای شما مقرون به صرفه‌تر است.
  3. از نظر قانونی تور کوش آداسی نباید از لحاظ کیفیتی دست کمی از دیگر تورها داشته باشند.
  4. تور کوش آداسی را می توانید به صورت قسطی از آژانس مهرآباد گشت تهیه کنید.


تور کوش آداسی ارزان

اگر اهل سفر باشید همیشه می توانید تور ارزان پیدا کنید خصوصا در ماه های کم توریست و اینکه تور ارزان کوش آداسی نیز بیشتر در ماه های مهر تا اسفند بیشتر معرفی می شوند چرا این زمان؟ چرا که درست زمانی است که اغلب خانواده ها خیلی برنامه سفر ندارند و تعطیلات کمتری را پش رو دارند. با این که هوای کوش آداسی در زمستان هم معتدل و عالی است اما در این زمان اغلب افراد به دلیل مشغله های کاری و درسی بچه ها سفر را انتخاب نمی کنند. بنابراین این بازه می تواند فرصت خوبی برای سفر باشد. درست زمانی که مسافر کم هست و مهمتر آژانس ها نیز آفرهای وسوسه انگیزی ارائه می دهند و نیز از طرفی ماه های تیر و مرداد نیز گرمای طاقت فرسایی در این جزیره حاکم است و گاهی می توان تورهای ارزان تری در این روزها پیدا کرد.

اما این را هم بدانید که تور کوش آداسی ارزان می‌ تواند یک تور خوب و مقرون به صرفه باشد فقط باید دقت کنید هتل های رده متوسط در منطقه ای مناسب را پیدا کنید ولی در نهایت بستگی دارد به اینکه شما از تور خود دقیقا چه انتظاری دارید! هتل‌های 3 یا 4 ستاره ‌ها برای تور ارزان کوش آداسی گزینه های خوبی هستند و قیمت‌های مناسبی برای تور شما رقم خواهند زد.

مدت زمان اقامت در کوش آداسی

اقامت در کوش آداسی در مجموع 6 الی 7 شب است زیرا پروازها از تهران به کوش آداسی به صورت هفتگی هست و شما نه می توانید کمتر و نه می توانید بیشتر در این شهر اقامت داشته باشید. بنابر این شما در اصل از آفر تور 7 روزه کوش آداسی استفاده خواهید کرد.


چگونه به کوش آداسی برویم؟

معمولا پروازهایی که به کوش آداسی می روند در فرودگاه ازمیر فرود می آیند چرا که این فرودگاه ، نزدیک ‌ترین فرودگاه به این جزیره می باشد و در حدود 90 کیلومتر باید رانندگی کرد تا به کوش آداسی رسید، این نزدیک ترین راه رسیدن به بندر کوش آداسی می باشد، لازم به ذکر است که تنها وسایل نقلیه عمومی در کوش آداسی، تاکسی‌های خطی یا همان ون که به صورت اشتراکی می توانید با دیگران از آن استفاده کنید و همچنین تاکسی‌های دربستی هستند و ورودی این تاکسی ها با محاسبه تاکسی‌ متر در حدود 2 دلار می باشد و راحت بگویم تا جایی که می توانید از همان ون ها استفاده کنید تا پول برای کرایه زیاد ندهید، اين تاکسی‌ها مسیر مشخصی دارند و در آن ها حركت می کنند و کرایه برای یک نفر 1.5 لير می باشد ، پس ببینید چقدر باصرفه تر از تاکسی ها هستند، علاوه بر این دو وسیله ، اتوبوس‌هایی هم مسافران را با هزینه های خوب و مناسب به " ازمير " می برند.

تور هوایی کوش آداسی

لازم به ذکر است که از تهران به کوش آداسی هیچ پرواز مستقیمی انجام نمی گیرد و شما ابتدا به طور مستقیم عازم ازمیر خواهید شد و سپس با ترانسفر زمینی به مدت 1 ساعت و نیم به کوش آداسی خواهید رسید

شرایط آب و هوای کوشی آداسی

سواحل دریای اژه و مدیترانه هر دو آب و هوای معمول و مدیترانه ‌ای با زمستان ‌های معتدل و تابستان ‌های داغ را داراست که در طول تابستان یعنی ماه های جولای و آگوست میانگین دمای هوا اغلب تا بالای 30 درجه سانتی‌ گراد بالا می ‌رود و بارش باران در فصل تابستان بعید است ، اما در طول زمستان می ‌توانید در این منطقه انتظار بارش ‌های مکرر را داشته باشید ، اگر چه آیدین مرکز استان آیدین در نزدیکی کوش آداسی واقع شده است ، اما آب و هوای این شهر به ازمیر شباهت بیشتری دارد .


بهترین زمان سفر به کوش آداسی


شاید سوال خیلی از شما گردشگران این باشد که بهترین زمان سفر به کوش آداسی واقع در نوار ساحلی دریای اژه و یکی از محبوب ‌ترین مقاصد تفریحی ترکیه براساس آب و هوا چه زمانی از سال می باشد؟ در ابتدا باید بگوییم کوش آداسی دارای اقلیم مدیترانه‌ ای با زمستان ‌هایی معتدل و تابستان‌هایی گرم بوده که فصل گردشگری طولانی و زیادی برای این شهر محسوب می شود و نیز این شهر برای 300 روز سال، غرق در آفتاب بوده و همین موضوع باعث شهرتش شده است؛ سواحل ماسه ‌ای متنوع آن با آب‌های آبی شفاف و امکانات تفریحات عالی آبی، جوی هیجان انگیز و شادی را برای شما فراهم کرده است که موج‌ سواری، اسکی روی آب، قایق ‌سواری و والیبال ساحلی و ... تنها بخش کوچکی از انتخاب ‌های شما عزیزان علاقه ‌مند به هیجان و تجربیات جدید بشمار می رود.

اما بهترین زمان سفر به کوش آداسی 12 مارس تا 10 ژوئن ( 21 اسفند تا 20 خرداد ماه ) و 17 سپتامبر تا 2 دسامبر ( 26 شهریور تا 11 آذر ) در فصل بهار و پاییز می باشد و البته این ماه ها از گرانترین ماه های سال جهت خرید تور کوش آداسی هم می باشد، اما اگر بتوانید اواخر اردیبهشت ماه تا اوسط خرداد ماه راهی کوش آداسی شوید از لحاظ قیمتی هزینه های سفر شما کاهش قابل توجهی را خواهد کرد و در زیر قصد داریم بهترین زمان سفر در فصل های مختلف را به شما بگوییم.


جاذبه های گردشگری کوش آداسی

کوش آداسی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ترکیه است. به جرات می توان گفت بیشتر مسافران پس از استانبول، این شهر ساحلی و تفریحی را به عنوان مقصد سفر خود به ترکیه انتخاب می کنند. کوش آداسی زیبا که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه ‌جزیره ‌ی دیلک همسایه‌ است، در کانون مراکز مهم گردشگری ترکیه قرار گرفته است. پارک ملی دلتای آیدین، آدالند، دیدایما، گوورجین آداسی، پرینه، جزیره ی کبوتر، روستای گوزل چاملی، منطقه ی بندرگاه، غار کاراجا، شبه جزیره دیلک، افه ‌سوس، ساحل بانوان، میلتوس، روستای کیرازلی و پلاژهای متنوع از جمله جاذبه هایی هستند که در تور کوش آداسی می توانید از آن ها بازدید کنید.

بهترین پارک های آبی در کوش آداسی

قطعا یکی از مهم ترین جذابیت های تور کوش آداسی، پارک های آبی این شهر ساحلی هستند. کوش آداسی شهری ساحلی است و آب و هوای مدیترانه ای و بسیار عالی دارد. به همین دلیل اگر عاشق تفریحات آبی هستید، سفر به این شهر جزو ایده‌آل‌ترین سفرهای ممکن برای شما خواهد بود. کوش آداسی علاوه بر سواحل بی‌نظیر، پارک‌های آبی هیجان‌انگیزی نیز دارد که تجربه یک سفر بی نقص را برای شما رقم می زنند.
پارک آبی آدالند، پارک آبی تورتوگا، پارک آبی سی ال سی گلف اند اسپا، پارک آبی آتلانتیس آکوا، پارک آبی لانگ بیچ، پارک آبی رامادا ریزورت و پارک آبی آکوا فانتاسی از جمله بهترین پارک های آبی هستند که در این شهر ساحلی زیبا باید تجربه کنید.

مدارک مورد نیاز برای سفر به کوش آداسی

طبق قوانین ترکیه، ایرانیان برای سفر به کوش آداسی و اقامت تا 90 روز نیاز به ویزا ندارند و تنها با گذرنامه می توانند به این شهر سفر کنند. در صورت تمایل به ادامه اقامت خود در این کشور لازم است برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام کنید.

برای خرید تور کوش آداسی،تور ارزان کوش آداسی،تور قسطی کوش آداسی و اطلاعاتی در خصوص تور کوش آداسی ترکیه با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر