ویزای توریستی چین

شرایط اخذ ویزای توریستی چین

تنها شرط اخذ ویزای توریستی چین، تمکن مالی است. تمکن مالی ویزای چین باید به ریال صادر شود و برای هر نفر، مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد. در صورتی که مبلغ تمکن مالی شما بیشتر از این مبلغ باشد، شانس بهتری برای اخذ ویزای چین خواهید داشت.

مدارک مورد نیاز درخواست ویزای چین

برای درخواست ویزای چین، فقط باید اصل پاسپورت خود را با بیشتر از ۶ ماه و ۱۰ روز اعتبار، ۲ قطعه عکس ۴×۶ و تمکن مالی بالای ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان ارائه کنید. توجه داشته باشید که لزومی به ارائه بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت هوایپما و واچر هتل نیست.

مدارک مورد نیاز ویزای چین

هزینه ویزای چین

هزینه ویزای عادی چین ۱۱۰ دلار آمریکا، هزینه ویزای فوری چین ۱۳۰ دلار آمریکا و هزینه درخواست ویزای خیلی فوری چین ۱۵۰ دلار آمریکا می‌باشد. توجه داشته باشید که تمامی هزینه‌های ویزای چین باید از طریق بانک شهر پرداخت شود.

هزینه ویزای چین بر اساس نوع آن

نحوه اقدام برای درخواست ویزای چین

برای درخواست ویزای چین می‌توانید درخواست خود را به یک آژانس مسافرتی ارائه کنید و یا درخواست خود را مستقیما به سفارت چین در تهران ارائه کنید. چه از طریق آژانس مسافرتی اقدام کنید، چه خودتان مستقیم به سفارت مراجعه کنید، در نهایت به یک نتیجه می‌رسید و هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد.کارشناسان مهرآباد گشت می توانند شما را در این مراحل راهنمایی کنند ، با ما در تماس باشید.

اعتبار ویزای چین

زمان اعتبار ویزای چین، ۹۰ روز است اما شما بیشتر از ۳۰ روز نمی‌توانید در چین اقامت داشته باشید. مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای عادی چین ۱۰ روز کاری، مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای فوری چین ۶ روز کاری و مدت زمان جوابدهی به درخواست ویزای خیلی فوری چین ۳ روز کاری می‌باشد.

آدرس و تلفن سفارت چین در ایران

سفارت چین در ایران در آدرس تهران، اقدسیه، موحد دانش، روبروی آتش نشانی، پلاک ۷۳ واقع شده است. برای مراجعه به این سفارت می‌توانید روزهای یکشنبه تا پنجشنبه ساعات ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ مراجعه کنید.

همچنین شما همراهان عزیز می توانید در صورت اقدام برای اخذ ویزای چین با کارشناسان ما در تماس باشید و تمامی مراحل را با خیال راحت به ما بسپرید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر