ویزای تجاری چین

ویزای کشور چین

ویزای کشور چین مدرکی معتبر است که توسط سازمان‌های دولتی به اتباع خارجی داده می‌شود و این افراد طبق این مدرک، مجاز به ورود، خروج و یا عبور از کشور مورد نظر بر طبق قوانین و مقررات کشور میزبان هستند. طبق حقوق و قوانین بین الملل، هر کشور مستقلی محق است مطابق با قوانین ملی، درباره ورود و یا خروج شهروندان خارجی به قلمرو خود تصمیم گرفته و بر اساس آن ویزای فرد را صادر یا لغو نماید. افسران ورود و کارمندان کنسولی کشور چین نیز حق دارند درباره نوع، تعداد ورودی، اعتبار و مدت اقامت هر تبعه خارجی بر اساس قوانین و مقررات ملی کشور چین، تصمیم بگیرند و ویزای فرد را لغو یا صادر کنند. برای ورود به کشور چین، دریافت ویزا الزامی است. هر شهروند خارجی باید قبل از سفر به کشور چین، نسبت به دریافت ویزا اقدام کند به جز؛ مواردی که طبق توافقات یا مقررات خاص اجازه ورود بدون روادید را دارند.

ویزای تجاری چین

ویزای تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما می توانید ۳۰ روز در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می گردد.

مدارک مورد نیاز ویزای تجاری چین

1- پاسپورت معتبر به همراه اعتبار حداقل 6 ماه اعتبار:

برای دریافت ویزای چین، اصل پاسپورت و کپی آن به همراه حداقل 6 ماه اعتبار همراه خود داشته باشید.

2- دو قطعه عکس 6*4  رنگی زمینه سفید:

برای ویزای توریستی چین باید 2 قطعه عکس 6*4 رنگی زمینه سفید از خود داشته باشید، که ترجیحا به تازگی گرفتید و به چهره‌ی فعلی شما شباهت داشته باشد.

3- نامه تمکن مالی به میزان 35 میلیون تومان:

نامه گردش حساب برای ویزا یا نامه تمکن مالی برای ویزا را باید از بانک بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به بانک و درخواست برگه‌ی تمکن مالی آن را دریافت نماید، فقط توجه داشته باشید که حتما باید میزان مالی به ازای هر نفر 35 میلیون تومان باشد و همچن دارای مهر برجسته‌ی بانک باشد.

4- رزرو بلیط رفت و برگشت چین و واچر هتل

برای دریافت ویزای توریستی چین حتما لازم است که زمان رفت و برگشت شما مشخص باشد. به همین دلیل سفارت از شما مدارک کامل و واچر هتل می‌خواهد.

5- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه

برای دریافت ویزای توریستی چین حتما لازم است که زمان رفت و برگشت شما مشخص باشد. به همین دلیل سفارت از شما مدارک کامل و واچر هتل می‌خواهد. 

با توجه به شرایط اخذ ویزا در دوران کرونا، سفارت چین نیازمند به دعوت نامه از یک شرکت دولتی در کشور چین می‌باشد


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر