اخذ ویزای ازدواج چین

ویزا و انواع ویزای کشور چین

ویزا برگه ای است که به پاسپورت شما الصاق می شود و اجازه ی ورود شما به کشور چین یا دیگر کشورها را صادر می کند فرد متقاضی باید طبق آنچه در ویزا درج شده است رفتار کرده و در زمان مقرر به کشور چین بازگردد.

بدون داشتن ویزا امکان سفر به این کشور میسر نخواهد شد و به صورت قانونی نمی توانید وارد این کشور شوید. اطلاعاتی مانند نوع ویزا، اعتبار ویزا، زمان شروع و پایان ویزا در ویزا ثبت شده است. شما می توانید در بین زمان شروع و پایان وارد کشور چین شده و از آن استفاده کنید.

ویزا انواع مختلفی دارد به عبارت دیگر با توجه به هدف شما از سفر به این کشور برایتان ویزا صادر می شود. در صورتی که می خواهید برای تحصیل به این کشور سفر کنید باید ویزای تحصیلی و در صورت ازدواج با تبعه ی چینی باید اقدام به دریافت ویزای ازدواج کنید در صورتی که می خواهید با مهارت و تخصص خود در کشور چین به کار مشغول شوید می توانید ویزا کاری چین را دریافت کنید.

مدت اعتبار ویزایتان با توجه به نوع ویزای صادر شده برای شما متغیر است به عنوان مثال اعتبار ویزای توریستی و گردشگری از ویزای تحصیلی کم تر است.

شرایط تمدید ویزای چین

شخص متقاضی باید در زمان تعیین شده در ویزا به کشور چین وارد شده و تا زمان اعتبار ویزا در این کشور حضور داشته باشد. در صورت اتمام مدت اعتبار ویزایتان در صورتی که هنوز نیاز به ماندن در این کشور دارید باید نسبت به تمدید ویزای چین اقدام کنید.

در صورتی که در یکی از دانشگاه های کشور چین تحصیل می کنید و مدت زمان تحصیلتان به پایان رسیده است و تصمیم دارید در مقاطع بالاتری تحصیل کنید باید نسبت به تمدید ویزای خود اقدام کنید.

در صورتی که نیاز داشتید مدت زمان بیشتری از ویزای خود در این کشور بمانید باید نسبت به تمدید ویزای خود اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای چین

برخی از مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای چین عبارت است از:

1.اصل شناسنامه و پاسپورت

2.ارائه ی پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه

3.دو قطعه عکس جدید و رنگی به ابعاد 4*6

4.رزرو هتل در کشور چین

5.ارائه ی دعوت نامه

6.اثبات تمکن مالی

اخذ ویزای ازدواج چین

ویزای ازدواج یکی از روش های اخذ اقامت دائم در کشور چین می باشد. برای دریافت ویزای ازدواج چین باید با شخصی که تبعه ی کشور چین است یا در آن جا اقامت دائم دارد ازدواج کند این فرد می تواند بعد از 5 سال از مدت عقد و ازدواج در چین اقامت دائم این کشور را دریافت کند. لازم به ذکر است برای دریافت اقامت دائم در این کشور زن و شوهر باید مشکل محل اقامت و تامین هزینه های خود را نداشته باشند.

ذکر چند نکته درباره ی اخذ ویزای چین

1.شخص متقاضی باید حضورا به سفارت کشور چین مراجعه کند البته حضور کودکان زیر 6 سال الزامی نیست.

2.از ارائه ی اطلاعات غلط به مامورین سفارت خودداری کنید.

3.در زمان مراجعه به سفارت دوربین عکاسی و فیلم برداری با خود نداشته باشید.

4.قبل از سفر به کشور چین درباره این کشور و شرایط زندگی در این کشور مطالعه کنید.

5.از ارائه ی مدارک ناقص به سفارت این کشور خودداری کنید.

6.قبل از مراجعه به سفارت وقت بگیرید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر