ارزان‌ترین سوغات چین

ارزان‌ترین سوغات چین

چین از جمله کشورهای وسیع و پهناوری است که دارای ساختمان‌هایی زیبا و تاریخی و بازارهای تجاری بزرگی است.این کشور از جمله کشورهای پرطرفدار بین توریستان است که برای سفر به ان قبل از هرچیزی باید برای دریافت ویزای چین و تور آن اقدام نمایید.در این کشور مملو از مراکز تجاری و فروشگاه‌هاست که در آنها انواع کالاها یافت می‌شود.در این میان کالاها و سوغات فراوانی را می‌بینید که ممکن است برای خرید ارزانترین سوغات چین دچار سردرگمی شوید،با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

شهرهایی مانند پکن و شانگهای که از شهرهای توریستی چین محسوب می‌شوند و همچنین دیگر شهرهای این کشور دارای مراکز تجاری فراوانی است که ممکن است در قدم به شما ارزانترین سوغات چین را به شما پیشنهاد بدهند،این سوغاتی‌ها و کالا گاهی اوقات بسیار ارزان هستند و هر کسی حتی دانشجویان می‌توانند آنها را خرید کنند و با خود به عنوان سوغات به خانه بیاورند.البته این نکته را فراموش نکنید که هر قیمتی که بابت این سوغاتی‌ها و کالاها پرداخت می‌نمایید طبیعتا کیفیت آنها هم با توجه به قیمت آنها می‌باشد.

معروفترین و بهترین سوغات چین

  • پوشاک
  • بدلیجات
  • انواع کیف

پوشاک از ارزانترین سوغات چین

لباس و پوشاک یکی از ارزانترین سوغات چین است که می‌توان از این کشور خرید. چین بهشت عاشقان خرید است! در این کشور، حتی لباس‌های مهمانی نسبتا ارزان و البته شیک است. تنوع در طرح‌ها و مدل‌ها هر کسی را در سفر به چین به شوق می‌آورد. هر کسی برای هر یک از دوستان و عزیزان خود به عنوان سوغات می‌تواند لباس و یا پوشاک بخرد. از نظر قیمت به هیچ وجه نگران نباشید و فقط به مدل و طرحی که به ان علاقه دارید، فکر کنید. اگر به دنبال طرح و لباس خاصی در بازارچین هستید، در فروشگاه‌های بزرگ می‌توانید عکس آن را به فروشنده نشان دهید تا مانند همان لباس را برایتان پیدا کند. در این میان اگر به دنبال لباس‌هایی که توسط خیاط‌ها دوخته می شوند بروید، لباس‌هایی با قیمت پایین‌تر هم پیدا می‌کنید.

انواع پیراهن و تی شرت هم در تمام بازارهای چین یافت می‌شود،که شما به راحتی می‌توانیدآنها را بخرید . تنها با کمی گشت و گذار تی شرتی با تصویر و گرافیک مورد علاقه‌تان پیدا کنید. در بین ارزان‌ترین سوغات چین می‌توان به تی شرت‌ها اشاره کرد که قمیت آن‌ها حداکثر نصف قیمت‌های تی شرت در کشوری است که در آن زندگی می‌کنید.

کفش

یکی از ارزان‌ترین سوغات چین که هر توریست را به سمت خود جذب می‌کند، کفش با برندهای معروف در بازار چین است. به همراه تور لیدر خود به بازار و فروشگاه بروید و کفشی زیبا و مطابق سلیقه خود با بهترین قیمت انتخاب کنید. اگر هم بتوانید با فروشنده بیشتر صحبت کنید، شاید قیمت کمتری را برای کفش‌هایی که انتخاب کرده اید، بپردازید.

مروارید

چین یکی از قدیمی‌ترین کشورها در تولید مروارید است که کارخانه مروارید شهر پکن آن،انواع مروارید‌های پرورشی که انواع دستبند،گوشواره،گردنبند،انگشتر و پابند را تولید می‌کنند و یکی از بهترین و ارزانترین سوغات چین محسوب می‌شود.

روسری‌های متنوع چینی

در میان محصولاتی که در مراکز خرید چین یافت می‌شود، حتما روسری هم می‌بینید. انواع روسری با طرح‌های مختلف و متنوع را در بازار چین به راحتی پیدا خواهید کرد. اگر کمی بین محصولات پارچه‌ای بگردید، خیلی راحت می‌توانید روسری زیبایی را برای خود و یا به عنوان سوغات برای دوستان و عزیزان خود پیدا کنید. قیمت‌های روسری خیلی پایین و ارزان است. به طوری که به راحتی می‌توانید ۱۰ تا روسری برای سوغاتی با خود به خانه بیاورید.

ساعت

ساعت ، از جمله وسایلی است که افراد زیادی علاقه‌مند به خرید آن هستند. انواع ساعت‌های مچی در طرح و اندازه‌های مختلف را خواهید یافت که با قیمت خیلی مناسب می‌توانید آن را خریداری کنید. حتی اگر در میان ساعت‌ها،یک ساعت برند هم انتخاب کردید باز هم از نظر قیمتی خیالتان راحت باشد و مطمئن باشید کمتر از آن در هیچ جای دنیا پیدا نخواهید کرد.. در پکن و شانگهای قیمت برندها ارزان‌تر و بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر کشورهاست.

عینک آفتابی

تمام مدل‌های عینک آفتابی دنیا را می‌توانید تنها در یک مغازه درون بازار چین ،با قیمتی خیلی مناسب خواهید یافت.در مورد عینک آفتابی باید گفت که قیمت آن بستگی به کیفیت عینک دارد اما هنگامی که شما از میان ارزان‌ترین سوغات چین عینکی ارزان می‌خرید، دیگر نگران گم شدن آن نخواهید بود. اگر زمانی آن را گم کردید، حسرت پرداخت هزینه سنگین آن را هنگام خرید نخواهید داشت. این موضوع یکی از مزیت های خرید سوغات ارزان است.

دیگر سوغاتی‌هایی که با قیمت ارزان می‌توان در چین خرید

انواع محصولات تزئینی

محصولات چرم طبیعی و مصنوعی

هدفون و اسپیکر

وسایل الکترونیکی

وسایل آرایشی و بهداشتی

انواع اسباب بازی

پارچه‌های ابریشمی

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره ارزانترین سوغات چین با شما صحبت کردیم و آنها را به شما مهرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخشی را با ما تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر