معرفی شهرهای چین

معرفی شهرهای چین

چین از جمله کشورهای وسیع و پهناوری است که در آن تلفیقی از سنت و مدرنیته را به وضوح می‌توانید ببینید.

قبل از سفر به چین،بهتر است با شهرهای چین آشنا شوید به همین خاطر ما در این مقاله به معرفی شهرهای چین پرداخته‌ایم،همچنین چین از آن دسته از مقصدهایی است که بنابر هر دلیلی قصد سفر به آن را داشته باشید حتما باید ویزای چین را دریافت نمایید.

شهر پکن چین 

پکن، پایتخت چین و از پرجمعیت‌ترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید. پکن دارای آثار و بناهای تاریخی ۵ هزار ساله‌ای را از قدیم در خود نگه داشته است و به همین خاطر سبب شده تا هرسال توریستان زیادی به پکن سفر کنند. البته این نکته را هم بدانید که المپیک ۲۰۰۸ هم نقش بسیار مهمی در شناساندن شهر پکن چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرها برای گردشگران و تبدیل این شهر به شهری بین المللی داشت.

شانگهای چین

شانگهای، یکی از بزرگ ‌ترین شهرهای چین بوده و دومین شهر بزرگ جهان بعد از توکیو است. این شهر پایتختِ اقتصادی و پر جمعیت چین بوده و پشت تمام شلوغی‌های اسن شهر، نظم و ترتیب خاصی وجود دارد. شهر شانگهای از هفت بندر اصلی ارتباط تجاری در جهان است و یکی از مهیج‌ترین مکان‌های گردشگری در سال‌های پیشین است. 

شهر گوانجگو چین

گوانجو، سومین شهر بزرگ چین، بعد از شهرهای پکن و شانگهای می‌باشد، گوانجگو قطب و قلب تجاری چین به حساب می‌آید. گوانجگو در جنوب این کشور قرار دارد و پایگاه بازرگانان آسیایی است. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از تجارت در این شهر بکنیم این است که هر چیزی که با دست انسان ساخته شود در این شهر وجود دارد. 

شهر هانگژو چین

هانگژو یکی دیگر از شهرهای معروف چین است. اگرچه ممکن است افراد کمتری نام شهر هانگژو را شنیده باشند اما جالب است بدانید که هرسال بیش از ۲۰ میلیون توریست به هانگژو سفر می‌کنند. شهر هانگژو دارای طبیعتی بی‌نظیر است و مردم آن از تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله‌ای بهره‌مند هستند. یکی از جاذبه‌های گردشگری هانگژو که زبانزد عام و خاص است،  دریاچه وست است. این محیط آبی شگفت ‌انگیز که از سه طرف در آغوش تپه‌هایی مرتفع قرار دارد، برای چند قرن به‌عنوان یک جاذبه گردشگری بزرگ مطرح بوده است.
برای رفتن به شهر هانگژو باید به ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی شانگهای بروید. مساحت شهر هانگژو ۱۶.۸۴۰ کیلومترمربع بوده و با توجه به آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۷ انجام شد، این شهر دارای ۹۴۶۸۰۰۰ نفر جمعیت هست.

ما در این مقاله به معرفی شهرهای چین پرداختیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای چین،ویزای توریستی چین،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید،حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری خاطره‌انگیز و خوبی را با ما تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر