بهترین شهرهای چین برای سفر

بهترین شهرهای چین برای سفر

چین از جمله کشورهای وسیع و پهناور کره زمین است که شهرهای بسیار زیادی را در خود جای داده است و همچنین برای سفر به این کشور قبل از هر چیزی باید اقدامات لازم جهت دریافت ویزای چین و تور آن را انجام دهید.در این کشور ما نمی‌توانیم یک شهر را به عنوان بهترین شهر چین برای سفر انتخاب کنیم زیرا در این کشور شهر و مقاصد فراوانی وجود دارد که توریستان زیادی را به خود جذب کرده است و برایشان مهیج می‌باشد.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا درباره بهترین شهرهای چین برای سفر با شما صحبت کنیم.

هانگژو، از بهترین شهرهای چین برای سفر

هانگژو، یکی از شهرهای توریستی و پر جاذبه در چین است که از نگاه خیلی از کسانی که به این کشور سفر می‌کنند، یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر است. هانگژو، مرکز استان چجیانگ است.جمعیت این شهر تقریبا۱۰ میلیون نفر می‌باشد و علاوه بر زبان ماندارین، زبان محلی دیگری هم دارد. آب و هوای این شهر تقریبا مرطوب و نیمه گرمسیری است.

در هانگژو جاذبه‌های توریستی و گردشگری از جمله شهرک سلسله سونگ هانگژو،گوشان،فیلای فنگ،پینگ هو چیو یوئی،پارک ملی شی شی و بسیاری از جاذبه‌های دیگر باعث شده است این شهر به عنوان توریستی‌ترین شهر چین محسوب شود و سالیانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر سفر کنند.علاوه بر این موارد بازار ابریشم و مرکز خرید mixc هم از جمله مکان‌هایی است که امکان ندارد گردشگری به این شهر سفر کند و از آنها بازدید نکند.

شهر زیبو چین

زیبو یکی از شهرهای قدیمی و سنتی چین است که کمتر توریست و گردشگری آن را می‌شناسد باز هم با این وجود، یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر است. این شهر که به شهر سرامیکی هم مشهور است، یکی از معروفترین و بهترین بازارها برای خرید و فروش صنایع دستی و ظروف چینی است. زیبو تقریبا به مدت ۷ قرن مرکز حکومت چین بوده و همین موضوع بر روی بافت آن و همچنین ساخت جاذبه‌های آن بسیار تاثیرگذار بوده است. جالب است بدانید که در زیبو یک دیوار ۲۶۰۰ ساله وجود دارد که ۶۰۰ کیلومتر ارتفاع دارد، و از دیدنی‌های این شهر حساب می‌شود.

پکن، یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر

پکن از جمله شهرهایی است که هم از نظرگردشگری اهمیت فراوان دارد و هم از نظر اقتصادی و سیاسی شهر بسیار مهمی است. در حال حاضر جمعیت پکن تقریبا نزدیک به ۲۲ میلیون نفر است.

پکن از نظر آب و هوایی بهارهایی متبوع و ملایم و تابستان‌هایی گرم دارد. از نظر جاذبه‌های توریستی ،پکن یکی از جذاب و پرطرفدارترین شهرهای چین برای سفر و گردشگری است. شهر ممنوعه ، دیوار بزرگ چین ، میدان بزرگ تیان آنمن، پارک جهانی، شیچاهای، پل مارکوپولو و بسیاری از جاذبه‌های دیگر از جمله دلیل جذب توریستان به این شهر بزرگ هستند. در پکن بازارهای مختلف و مراکز خرید فراوانی برای خرید وجود دارد .

شانگهای چین

شانگهای از جمله شهرهای پر اهمیت چین محسوب می‌شود که این شهر یکی از مهم‌ترین بنادر تجاری جهان و دومین شهر بزرگ جهان محسوب می‌شود.یکی از دلایلی که توریستان زیادی این شهر را برای سفر خود انتخاب می‌کنند وجود جاذبه‌های تاریخی در کنار ساختمان‌های مدرن و زیبا می‌باشد.

همچنین شانگهای دارای آب و هوایی بسیار معتدل می‌باشد که به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری فراوانی مانند :برج مروارید،شهربازی هپی .الی،میدان مردم،موزه هنر و هزاران جاذبه دیگر یکی از شهرهای توریست‌پذیر و مملو از گردشگر است،همچنین مراکز خرید گرند وی،هنگ کنگ پلازا و صدها مراکز خرید دیگر نیز از دلایل جذابیت این شهر محسوب می‌شود.

چنگدو

با وجود اینکه بسیاری از افراد حتی اسم چنگدو را هم نشنیده‌اند اما یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر است. این شهر که بسیار وسیع است و جمعیتی نزدیک به ۱۵ میلیون نفر دارد. این شهر مانند دیگر شهرهای چین، شهری مدرن و پیشرفته است که جاذبه‌هایش هم به همان نسبت، جدید و مهیج هستند. یکی از بازارهای بسیار کامل چین، بازار بین المللی چنگدو است. یکی از دلایل دیگری که شهر چنگدو از جمله شهرهای معروف و محبوب چین شده است این است که این شهر از قرن‌ها پیش، پایتخت طب سنتی چین بوده و همین باعث شده که این شهر از گذشته توریست‌های زیادی را علاوه بر گردشگران تفریحی،سلامتی هم را در خود پذیرا باشد.

گوانگجو

گوانجگو یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر است،که دارای جاذبه‌های تاریخی فراوانی است که علاوه بر اهمیت اقتصادی آن، یکی از شهرهای توریستی پر جاذبه در چین است. این شهر نزدیک به ۱۵ میلیون نفر جمعیت دارد همچنین آب و هوای آن مرطوب و نیمه گرمسیری است. فرودگاه بین المللی این شهر یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان محسوب می‌شود که بیشتر پروازهای بین المللی به مقصد چین به آن انجام می‌شود. این شهر علاوه بر مراکز خرید فراوان آن، جاذبه‌های گردشگری مانند کلیسای جامع قلب مقدس، برج کانتون، چایم لانگ ،سیرک بین المللی، پارادایز پارک و بسیاری از جاذبه‌های دیگر این شهر بسیار جذاب هستند.

فوشان چین

فوشان از جمله شهرهای توریستی چین و قدیمی‌ترین شهر کشور چین است که ممکن است بسیاری از افراد حتی اسم آن را هم نشنیده باشند.فوشان مرکز استان گانگ دانگ می‌باشد که در ان سه مجسمه برنزی یافت می‌شود.این شهر یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر است که پر از جاذبه‌های توریستی و گردشگری مانند وان شی است.

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره بهترین شهرهای چین برای سفر با شما صحبت کردیم و این شهرها را به شما معرفی کردیم.همچنین شما عزیزان اگر سوالی درباره ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفری خاطره انگیز و خوبی را تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر