۱۰کار جالب در تایلند

۱۰کار جالب در تایلند

کارهای جالبی که در سفرتان به تایلند،به هیچ وجه از دست ندهید.البته این نکته را بدانید که قبل از اینکه تور خود را رزو نمایید،حتما نسبت به دریافت ویزای تایلند اقدام نمایید.

در این کشور و شهرهای آن هزاران تفریحات جذاب و هیجان انگیز وجود دارد،که در زمره ۱۰کار جالب در تایلند قرار می‌گیرند.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با تفریحات و کارهای جالبی که در تایلند می‌توانید انجام بدهید،بیشتر آشنا شوید.

۱.از میمون‌های ساحل آئونائک دیدن نمایید

یکی از جالبترین کارها در سفر به تایلند دیدن میمون‌های آئونائک و دادن غذا به آنها می‌باشد،اغلب توریستانی که به این منطقه می‌روند از دیدن مناظر زیبای این ساحل بسیار لذت می‌برند و معتقدند یکی از خوبی‌های سفر به این کشور محسوب می‌شود.

۲.خوردن آب نارگیل را فراموش نکنید!

یکی از ۱۰کار جالب در تایلند،آفتاب گرفتن در ساحل و خوردن آب و یا همان شیره ی نارگیل است.این نوشیدنی خنگ و لذیذ،ارزان و خوش طعم و بسیار پرطرفدار است.

۳.از کلاس‌های یوگا در تایلند استفاده کنید

ورزش یوگا از جمله ورزش‌های ریلکسیشن است که در تایلند بسیار معروف است.اغلب توریستانی که به این کشور سفر می‌کنند،در کلاس‌های یوگایی که برای توریستان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند،این کلاس‌ها بسیار آرامش‌بخش است که در اغلب جزایر تایلند این کلاس‌ها تشکیل می شود.

۴. خرید شلوار تایلندی را فراموش نکنید!

همه‌ی توریستانی که به این کشور سفر می‌کنند،حتما یک شلوار تایلندی را با خود به عنوان سوغات هم که شده است،به خانه خود می‌آورند.این شلوارها سبک و راحت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند که در همه‌ی مراکز خرید و فروشگاه‌های تایلند به وفور یافت می‌شود.

۵. مسابقات بوکس تایلند را از نزدیک ببینید.

مسابقات بوکس اغلب در شهر بانکوک که در استادیوم راداداموک و همچنین لامپینی برگزار می‌گردد،حتما شرکت کنید و هیجان دیدن این مسابقه را از نزدیک تجربه نمایید.

۶. به بازار چاچوچاک بروید

اغلب توریستانی که تایلند را برای سفرشان انتخاب کرده‌اند اوایل صبح به این بازار می‌روند و غریب به اتفاق همه‌ی آنها در خریدهایشان،چانه می‌زنند، ویترین‌های این بازار بهترین طرح‌ها و لباس‌ها را دارد.

۷. پیاده روی شبانه در پاتایا را فراموش نکنید!

خیابان‌های پاتایا سرزنده و  مملو از رستوران‌های خیابانی، چراغ‌های نئون و موسیقی است.به هیچ وجه این خیابان‌ها را از دست ندهید.

۸. غذای ملی تایلندی‌ها را از دست ندهید!

پادتای یک غذای نودلی، غذای ملی تایلندی‌هاست.این غذا تقریباً در همه ی رستوران های تایلند یافت می‌شود ، درست است که آن انواع مختلف و متنوعی دارد اما مواد اولیه این غذا یکی است. پاد تای غذایی سالم و بسیار خوشمزه است، سعی کنید هیچ‌جوره این غذا را از دست ندهید.

۹.به دهکده شاه کبری بروید

روستائیان باکوک سانگا با مارها عجین هستند و صدها مار در خانه‌هایشان زندگی می‌کنند. این مارهای خانگی از سال ۱۹۵۱ مد شده‌اند، زمانیکه فروشندگان سیار داروهای سنتی متوجه علاقه مردم به مارها شدند. امروزه می‌توانید در بیشتر خانه‌های محلی‌ها مار پیدا کنید.

۱۰. در برنامه‌هایتان آتوتایا را در اولویت بگذارید

مرکز استان آتوتایا در دره چاتومزیا رود است و با قطار فاصله بسیار کمی با بانکوک دارد. این شهر سلطنتی در حال حاضر پر از

معابد و خرابه‌ها، محله‌های زیبا است و سازمان میراث فرهنگی تایلند از آن محافظت می‌کند.

ما در این مقاله از مهراباد گشت درباره ۱۰کار جالب در تایلند با شما صحبت کردیم،همچننی شما عزیزان اگر سوالی درباره ویزای تایلند،تور و جاذبه های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری خاطره انگیزی را با ما تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر