1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰

مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰

مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰

مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰

چین از جمله کشورهای پرطرفدار بین توریستان است که برای دریافت ویزای آن راه سختی را پیش رو ندارید.

با دریافت ویزای چین و تور آن می‌توانید تلفیق سنتی و مدرن را یکجا با هم ببینید.جاذبه‌های گردشگری چین بسیار زیاد است و همین باعث شده است تا توریستان زیادی این کشور را برای سفر انتخاب کنند.یکی از جمله ویزاهای این کشور ویزای فوری چین است که در صورت نیاز شما می‌توانید به مطلب ویزای فوری چین بروید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.در این مقاله ما قصد معرفی مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰ را داریم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰

۱. گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار

برای اخذ ویزای چین، اصل و کپی گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار لازم است.

۲. دو قطعه عکس ۴ در ۶

برای ردیافت ویزای چین داشتن دو قطعه عکس ۴ در ۶ رنگی بدون عینک با زمینه سفید الزامی است.که باید این عکس‌ها با عکس پاسپورت تطابق کامل داشته باشد و جدید باشد.

۳. تمکن مالی با حداقل ۳۵ میلیون تومان

برای اخذ ویزای چین ارائه نامه تمکن مالی الزامی است که این نامه را شما به راحتی می‌توانید از بانک بگیرید.فقط باید به این نکته توجه کنید که این نامه باید مهر برجسته‌ی بانک را داشته باشد و حداقل ۳۵ میلیون تومان باشد.

۴.بلیط رفت و برگشت هواپیما

برای اخذ ویزای چین باید زمان رفت و برگشت شما از قبل تعیین شده باشد و بلیط رفت و برگشت هواپیما را باید به سفارت ارائه دهید.

۵.تائیدیه هتل در چین(واچر هتل)

از جمله الزامات برای اخذ ویزای چین ارائه واچر هتل به سفارت می باشد.
۶.ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی

ما در این مقاله درباره مدارک مورد نیاز ویزای چین در سال ۲۰۲۰ را با شما صحبت کردیم.همچنین شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره‌ی ویزای چین ، تور چین و جاذبه‌های گردشگری آن و همینطور هر سوال دیگری درباره‌ی کشور چین داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانید به راحتی نسبت به دریافت ویزای چین اقدام نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر