شرایط زندگی در کشور چین

شرایط زندگی در کشور چین

رونق اقتصادی کشور چین در حال گسترش است. پیشرفت بسیار زیاد اقتصادی در چین باعث بهبود زندگی میلیون ها نفر شده است. بهبود شرایط زندگی مردم چین،افزایش حقوق و دستمزد ، زندگی را برای یک شهروند متوسط چینی از بسیاری از کشورهای غربی لذت بخش‌تر کرده است و این امر تأثیر زیادی بر توریستان خارجی چین داشته است.

حمل و نقل در کشور چین

حمل و نقل در کشور چین اخیرا توسعه یافته است در صورتیکه در قدیم الایام مردم چین به سختی می‌توانستند از شهری به شهر دیگر سفر کنند.در آن زمان حتی جاده‌ها آسفالت نبودند و ....

اما امروزه همه ی استان‌های چین دارای فرودگاه می‌باشند و مردم چین برای سفرهای درونی خود مثلا از شانگهای به پکن به راحتی می‌توانند از هواپیما استفاده کنند .اما اگر برای افرادی قیمت هواپیما بالاست و یا فوبیای ارتفاع دارند می‌توانند از قطارهای پرسرعت استفاده کنند که این قطارها از هواپیما خیلی مرسوم‌تر است با هزینه کمتر یک سفر متفاوتی را تجربه می‌کنند.همچنین مردم چین برای مسافرت‌هایشان می‌توانند اتومبیل اجاره کنند و همه جا را دیدن نمایند.در کنار این‌ها کیفیت هتل‌ها و سایر امکانات رفاهی در چین بسیار پیشرفت کرده است.

ساخت و ساز در کشور چین

معماری جدید و مدرن و ساخت و ساز خانه‌ها در شهرهای درجه یک چین مانند پکن ، شانگهای و گوانگجو روی زندگی مردم چین بسیار موثر بوده است. چهار ساختمان از ۹ ساختمان بلند دنیا در چین است.این ساختمان‌های زیبا و بلند باعث شده است تا مردم زیادی چین را برای زندگی انتخاب کنند و همینطور باعث جذب بیشتر توریستان به چین شده است.

با پیشرفت سبک معماری ساختمان‌ها هتل‌های چین نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.تصور کنید در طبقه شصت هتل مشرف به شهر درحال خوابیدن هستید. اگرچه این هزینه‌ی زیادی را باید بابت این موضوع پرداخت نمایید ، اما به نسبت بسیار ارزان تر از سایر کشور‌های جهان است.بازدید از برج‌های شانگهای و ... می‌تواند برای هر آدمی جذاب باشد.

شرایط سلامتی و بهداشت در کشور چین

از جمله پیشرفت‌هایی که در سطح زندگی مردم چین صورت گرفته است ، پیشرفت موادغذایی است. این تنوع غذایی و بهداشت آن باعث شده است مردم بیشتری به چین سفر کنند و انواع مختلف غذاهای آنها را بچشند.

با بهبود استانداردهای زندگی در چین، الزامات سختگیرانه‌تری نیز در مورد غذاهایی که مردم می‌خورند وجود دارد. ممنوعیت استروئیدهای گوشت خوک و گوشت گاو باعث شده است که غذا خوردن در رستوران‌های چینی بسیار ایمن‌تر باشد.این پیرفت نه تنها در کیفیت غذذاهای آنها تاثیر گذاشته است بلکه غذاهای چینی را بسیار متنوع کرده است.با توجه به اینکه چین به عنوان قلب اقتصادی در آسیا شناخته شده است، آشپزهای تایلندی ، کره‌ای ، ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی به چین سفر کرده اند. بهترین سرآشپزهای مالزیایی و اندونزیایی اکنون در پکن و هنگ کنگ کار می کنند.

امنیت عمومی و بهبود شرایط زندگی در کشور چین

همراه با این پیشرفت‌های جدید در سطح زندگی ، امنیت عمومی در چین افزایش یافته است.قوانینی برای موضوعاتی مانند جرم‌های خشونت آمیز وضع شده است و افراد به دلیل عدم رعایت قوانین مجازات می‌شوند. قوانینی که در چین در زمینه فساد وضع شده است باعث بهبود سطح زندگی مردم حتی طبقات پایین شده است.بهبود در زمینه مقابله با فساد گسترده در چین باعث شده است که امنیت برای گردشگران و تجار که از چین بازدید می‌کنند ، افزایش یابد. به طور کلی چین یکی از امن‌ترین کشو‌ها برای بازدید هر گردشگر است.

"کیفیت زندگی" بهتر برای توریست چین

پیشرفت‌های عمده در سطح زندگی در چین نه تنها به نفع ساکنان محلی پکن یا شانگهای بوده است بلکه زندگی توریستان چین را نیز به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است.

تیم مهرآباد گشت می تواند جهت اخذ ویزای چین و رزرو تور چین شما را راهنمایی کند.اگر قصد سفر به کشور چین را دارید همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر