سوغات چین

سوغات چین

خریدن سوغاتی از جمله جذابیتهای هر سفری است.برای ثبت خاطرات سفر گرفتن سوغاتی مختص آن کشور و شهر بهتر است که چند نمونه از سوغاتی های آن شهر را بخرید تا همیشه یادگاری بماند.

چین از بزرگترین کشور هاست همچنین سوغاتی های جذاب و شگفت انگیز فراروانی نیز دارد پس حیف است اگر قصد سفر به چین را دارید سوغاتی های آن را از دست دهید.با ما همراه باشید تا لیستی از سوغاتی های چین را به شما معرفی کنیم.

چای چین

سوغات چین


چای یکی از نوشیدنی های مورد علاقه ما ایرانیان است و همچنین چای چین نیز یکی از محبوب ترین و معروف ترین سوغاتی های چین محسوب می شود.پس برای خرید چای چین حتما به خواروبار فروشی های چین سر بزنید تا بتوانید چای مرغوب چین را تهیه نمایید و به عنوان سوغاتی با خود بیاورید.

 ماسک (صورتک)

سوغات چین ماسک


ماسک‌ در چین در اندازه و طرح های مختلف وجود دارد رنگ های مختلف این ماسک ها هر کدام یک مفهوم خاص دارد.

اگر شما عاشق اپرای پکن هستید حتما این ماسک ها را تهیه نمایید این نوع ماسک ها نمونه ای از گریم هنرمندان اپرا می باشد.پس برای خرید ماسک به ایالت بیجینگ مراجعه نمایید و انواع ماسک ها را مشاهده نمایید و هر کدام از آنها را که میپسندید و یا شخصیت آن نقش در نمایش اپرا برایتان جذاب بود را تهیه نمایید.

گره ‌ی چینی به عنوان سوغات خاص چین

سوغات چین گره چینی


گره ی چینی از خاص ترین سوغات چین محسوب می شود که اغلب گردشگرانی که به چین سفر می کنند حتما یکی از آنها را برای یادگاری هم شده خرید می کنند.رنگ اغلب این گره ها قرمز است و در اغلب بازارهای آن یافت می شود.

جواهرات چین

جواهرات چین


تنوع جواهرات در چین بسیار فراروان است.در همه ی بازارها شما می توانید به راحتی انواع جواهرات را بیابید و برای عزیزانتان جواهرات را برای سوغاتی چین با خود بیاورید.فقط این مورد را در نظر بگیرید کهخ اگر به جواهرات شناخت کامل ندارید حتما آنرا از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

چینی طلایی

چینی سوغات چین


در گوانجو ظروف معروفی یافت می شود که به چینی طلایی معروف است.روی این ظروف نقاشی های معروف و رنگارنگ وجود دارد و از محبوبترین سوغات چین محسوب می شود.

هنر میناکاری شده

سوغات چین میناکاری


هنر میناکاری چین زبانزد عام و خاص است که بروی جنس های گوناگونی ائم از ظروف،گلدان،تسبیح،جواهرات و.... کار شده است و در همه ی بازارهای آن یافت می شود و شما می تاوانید به عنوان سوغاتی چین تهیه نمایید.

ابریشم معروف چین

ابریشم چینی


ابریشم چین از جمله سوغاتی های معروف و پرطرفدار چین محسوب می شود البته این موضوع را در نظر بگیرید که ابریشم چین خیلی گران است و کیفیت ان اغلب بالاست و در همه ی بازارهای چین یافت می شود.

چوب چابستیک

سوغات چین چوب چاپستیک


مردم چین برای خوردن غذایشان از چابستیک استفاده می کنند و این مورد برای اغلب گردشگران مخصوصا ما ایرانی ها خیلی جذاب است.اغلب توریستان حتی اگر از چابستیک هم استفاده نکنند در سفرشان به چین حتما آنها را میخرند.چوب های چاپستیک در همه ی بازارهای چین به وفور یافت می شود.

  • بهترین و معروفترین مراکز خرید چین
  • بازار جاده ابریشم شهر پکن
  • بازار صنایع‌دستی پانجیایوئان
  • بازار هونگ چیائو پکن
  • بازار یویوئان
  • بازار مسیر باستانی دونگانی
  • مرکز خرید گرند گت اوی شانگهای
  • مرکز خرید سوپر برند مال شانگهای


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر